Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسدالله عسگراولادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اقتصادی خبرگزاری فارس استان سمنان درباره روابط ایران و چین اظهار کرد: چین در یک حرکت اساسی برابر جایگاه دلار در بازار تجارت خود ایستاده است.

وی اضافه کرد: به خاطر سیاست‌های رئیس‌ جمهور آمریکا، برای کالاهای آمریکایی که وارد چین می‌شود، تعرفه گمرکی بالایی وضع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اتاق بازرگانی ایران و چین با تأکید بر اینکه کاری که چین با آمریکایی‌ها کرده، به نفع ایران است، تصریح کرد: تعرفه‌هایی که چین برای کالاهای وارداتی آمریکا گذاشته است، به‌ ویژه در بحث مواد غذایی به ما کمک می‌کند.

عسگراولادی با اشاره به اینکه باید در این شرایط بازار خوبی برای کالای ایرانی در چین پیدا کنیم، اضافه کرد: باید نهایت بهره را از شرایط ببریم.

وی با بیان اینکه باید در نمایشگاه‌های بزرگ چین شرکت و تولیدات ایرانی را معرفی کنیم، تصریح کرد: از فرصت افزایش تعرفه‌های گمرکی برای کالاهای آمریکایی باید استفاده و کالاهای خوب ایرانی را در این شرایط به بازار چین گسیل کنیم.

رئیس اتاق بازرگانی ایران و چین با تأکید بر اینکه باید با حضور در نمایشگاه‌ها و فروشگاه‌ها بتوانیم بازارهای داخلی چین را در اختیار بگیریم، اضافه کرد: در نمایشگاه‌های بزرگ در پنج نقطه چین مانند شانگهای و پکن حضور پیدا می‌کنیم.

عسگراولادی با اشاره به اینکه باید در این مناطق با ایجاد بازار کالاهای مصرفی ایرانی بتوانیم تجار و تولیدکنندگان را وادار کنیم تا در فروشگاه‌ها و نمایشگاه‌ها حضور پیدا کنند، تصریح کرد: دو نمایشگاه کالای ایرانی ایجاد کردیم.

وی با بیان اینکه کالای ایرانی را تا مهرماه 97 در سه نمایشگاه معروف چین به نمایش می‌گذاریم، اظهار کرد: ازجمله این برنامه‌ها، حضور در نمایشگاه شانگهای در مهرماه است؛ به همه اعضا اعلام کردیم غرفه‌ها را رایگان در اختیار شما قرار می‌دهیم تا کالاهای باکیفیت ایرانی را در این نمایشگاه‌ها به فروش برسانید.

انتهای پیام/ذ

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۳۳۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین نمایشگاه عکس‌های قدیمی شهر سنندج برپا می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان ظهر پنج شنبه با اشاره به نامگذاری ۶ تا ۱۲ اردیبهشت به نام هفته سنندج به خبرنگاران اعلام کرد: دومین نمایشگاه عکس‌های قدیمی سنندج برگرفته از کتاب آلبوم سنندج تألیف «حامد شریعتی» شامل ۶۰ عکس قدیمی شهر سنندج در اندازه ۷۰*۵۰ از سال‌های ۱۲۶۰ تا ۱۳۶۰ (یک قرن) است و در معرض نمایش عموم قرار داده شده است.

اسعد فرهادی با اشاره به رسالت‌های حوزه هنری در توجه به فرهنگ و هنر استان ادامه داد: در این نمایشگاه تصاویری از شخصیت‌ها، مکان‌ها، آداب و رسوم مردم سنندج و رخدادها و وقایع تاریخی رقم خورده در سنندج در یک قرن به همت آقای حامد شریعتی گردآوری و در معرض نمایش علاقمندان و پژوهشگران قرارگرفته است.

وی افزود: این نمایشگاه در ادامه نمایشگاه قبلی این هنرمند بوده که در سال ۱۴۰۱ به مناسبت روز سنه به همت حوزه هنری به نمایش گذاشته شد و برای نخستین بار در معرض نمایش عموم قرار گرفته است.

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان با اشاره به مشارکت حوزه هنری با شهرداری و شورای شهر سنندج در برنامه‌های هفته سنه ادامه داد: همکاری در برگزاری مراسم افتتاحیه، و جشنواره عکس سنه که توسط خانه عکاسان در حال انجام است بخشی از این همکاری‌ها و فعالیت‌ها به این مناسبت است.

فرهادی به موقعیت جغرافیایی و پتانسیل‌های غنی استان هم گریزی زد و گفت: براساس سند زیست بوم حوزه هنری استان کردستان در سال جاری تلاش خواهد شد تا با بهره‌مندی از تمام هنرها علی‌الخصوص هنر عکاسی نسبت به معرفی بیش از پیش استان کردستان و شهر سنندج و کمک به توسعه آن گام‌های مؤثری را برداریم.

وی با دعوت از عموم مردم جهت بازدید از این نمایشگاه گفت: نمایشگاه عکس‌های قدیمی سنندج از هشتم تا سیزدهم اردیبهشت در گالری سوره پردیس سینمایی بهمن سنندج دایر بوده و از ساعت ۱۶ تا ۲۰ پذیرای بازدید علاقه مندان است.

فرهادی تصریح کرد: آئین افتتاحیه و بازگشایی نمایشگاه شنبه ۸ اردیبهشت ساعت ۱۷ با حضور مسؤولان، هنرمندان و علاقه مندان در محل گالری سوره برگزار می‌شود.

۶ اردیبهشت با تصویب در شورای فرهنگ عمومی استان به عنوان روز سنه (سنندج) نامگذاری شده است به همین مناسبت به مدت یک هفته برنامه‌های فرهنگی و هنری در سطح شهر سنندج برگزار می‌شود.

کد خبر 6088498

دیگر خبرها

  • خرید کالای ایرانی باید به عنوان امر به معروف درجامعه غالب باشد
  • گزارش| سفر رئیسی به سریلانکا؛ نمایش اقتدار مهندسی ایرانی
  • یک قرن سنندج در قاب تصویر
  • نمایشگاه «در ستایش سعدی» به موزه خوشنویسی ایران می‌آید
  • دومین نمایشگاه عکس‌های قدیمی شهر سنندج برپا می‌شود
  • (عکس) ورزشکار جنجالی مدل شد؛ سارا خادم‌الشریعه روی جلد مجله معروف
  • گلچینی از گل و گیاه ۵ استان کشور در نمایشگاه بین‌المللی بیرجند
  • نمایش توانمندی‌های صادراتی نخبگان کشور در «ایران اکسپو ۲۰۲۴»
  • ورزشکار زن ایرانی روی جلد مجله معروف؛ ورود به عرصه مد پس از مهاجرت! + عکس
  • نمایش شکست آمریکا در طبس در بیلبورد‌های پایتخت