Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی توپچی‌های لندن از عملکرد شاگردانش به خصوص هافبک آلمانی توپچی‌ها در دیدار مقابل زسکا مسکو تمجید کرد. ۱۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۱ ورزشی ورزش جهان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آرسن ونگر در پی برتری 4 بر یک خانگی شب گذشته (پنجشنبه) شاگردانش مقابل زسکا مسکو روسیه در دور رفت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا در تمجید از هافبک آلمانی خود که در این دیدار یک پنالتی برای آرسنال گرفت و یک پاس گل برای آرون رمزی و یک پاس گل برای لاکازت ساخت، گفت: اوزیل از بازی خود لذت برد و امیدوارم شما هم از بازی او لذت برده باشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شما بازی فوتبالیست بزرگی را شاهد بودید. وقتی شما هم عاشق فوتبال باشید، این چیزی است که می‌خواهید ببینید.

وی در مورد بازی هم اظهار داشت: نیمه اول فوق‌العاده تماشایی بود و بازی سرعت بالایی داشت، اما کارمان آسان نبود. زسکا در این دیدار به لحاظ تکنیکی تیم بسیار خوبی بود. ما چند گل فوق‌العاده به ثمر رساندیم. ما با برتری 4 بر یک در نیمه اول راهی رختکن شدیم. هدف‌مان این بود که دیگر گلی نخوریم و البته بر شمار گل‌های زده خود بیفزاییم. ما کارمان را در نیمه اول به خوبی انجام دادیم، اما در نیمه دوم این‌طور نبودیم.

«زسکا تیم خوبی است و به لحاظ فنی هم در سطح خوبی قرار دارد»، سرمربی فرانسوی توپچی‌های لندن صحبت‌های خود را با گفتن این جمله این‌طور ادامه داد: بازیکنان زسکا به سرعت توپ را به خط حمله خود انتقال می‌دادند و همین ما را به خصوص در نیمه اول به دردسر انداخت. آنها بسیار پرتحرک بودند، بازی با توپ‌شان هوشمندانه و سبک بازی‌شان بسیار هجومی بود.

ونگر در پایان گفت که تیمش به سبک بازی‌ای که زسکا ارائه کرد، خیلی عادت نداشته چون در لیگ برتر انگلیس کمتر تیمی چنین سبک بازی را ارائه می‌دهد.

انتهای پیام/

R1015161/P1015145/S3,28/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۴۲۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیورپول در سراشیبی نتیجه نگرفتن!

لیورپول در بازی‌های آغازین هفته سی‌وپنجم لیگ برتر انگلیس در خانه وستهم به میدان رفت که این دیدار با تساوی دو بر دوی دو تیم به پایان رسید. شاگردان یورگن کلوپ که با شکست مقابل اورتون از کورس قهرمانی جا مانده بودند، برابر چکش‌ها به دنبال گلزنی بودند ولی لوئیز دیاز و داروین نونیز موقعیت‌های مناسبی را از دست دادند.

ژارود بوون روی ارسال محمد کودوس توانست دروازه لیورپول را در نیمه نخست باز کند و نیمه اول با برتری وستهم خاتمه یابد. با شروع نیمه دوم لیورپول خیلی زود به وسیله اندرو رابرتسون به گل تساوی رسید.

لیورپول در دقیقه ۶۵ به گل دوم رسید. ضربه خاکپو با برخورد به چند بازیکن وستهم وارد دروازه این تیم شد و گل در نهایت به نام توماس آرئولا ثبت شد. این پایان کار نبود و  میکائیل آنتونیو گل تساوی بخش وستهم را به ثمر رساند تا دو تیم امتیازها را تقسیم کنند.

 

از نکات این دیدار مشاجره لفظی محمد صلاح و یورگن کلوپ در نیمه دوم بازی و پیش از ورود مهاجم مصری به زمین بود که از دید دوربین‌های تصویربرداران نادیده نماند.

در ادامه دیدارهای این هفته از رقابت‌ها امروز و امشب چند دیدار برگزار می‌شود که در مهم‌ترین بازی استون‌ویلا در ویلاپارک پذیرای چلسی خواهد بود.

 

در جدول رده‌بندی لیورپول با ۷۵ امتیاز  در رده سوم قرار دارد.

دیگر خبرها

  • آرتتا و موفقیتی که ونگر حسرتش را داشت!‏
  • پیشکسوت فوتبال سپاهان: کمیته داوران یک داور باکیفیت برای دیدار با پرسپولیس انتخاب کند
  • بالاتر از آرسن ونگر؛ دستیابی میکل آرتتا به دو رکورد ویژه در دربی شمال لندن
  • کمیته فوتسال مقصر بازی‌های ضعیف تیم ملی است
  • کری هری کین برای رئال: رو فرم باشم، چند گل میزنم!
  • کلوپ: بین دو نیمه کمی گرد و خاک کردم!‏
  • لیورپول در سراشیبی نتیجه نگرفتن!
  • استقلال درس خوبی از شمس آذر گرفت/ نباید تراکتور را دست کم بگیرند
  • پرسپولیس به خاطر تعویض‌های اشتباه اوسمار حذف شد
  • تایلند فینالیست شد/ حذف تاجیکستان در ضربات پنالتی