Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالرسول عمادی در گفت‌وگو با ایسنا، در پاسخ به اینکه آیا به علت تقارن ماه رمضان با زمان برگزاری امتحانات خردادماه، امکان جابه جایی زمان امتحانات نهایی وجود دارد یا خیر؟ اظهار کرد: باید طبق قانون امتحانات را برگزار کنیم و اجازه جابه جایی زمانی امتحانات نهایی را نداریم.

وی افزود: راه حل جایگزینی برای این امر وجود ندارد و نمی‌توانیم امتحانات را یک ماه زودتر و در اردیبهشت برگزار کنیم زیرا تدریس کتب درسی تا آن زمان به اتمام نمی رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه در گذشته نیز چنین اتفاقی رخ داده و شاهد برگزاری امتحانات نهایی در ایام روزه‌داری بوده‌ایم عنوان کرد: امتحانات نهایی سال تحصیلی جاری از اول خرداد ماه شروع و تا 27 ام این ماه ادامه خواهد داشت.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۵۰۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس سازمان سینمایی تغییر می‌کند؟

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ نوشت: «امروز خبر رکوردشکنی دیگری را از فروش سینما شنیدیم؛ از همکاران درخواست دارم به حاشیه‌ها توجه نکنند، تغییری در مدیریت سازمان سینمایی نداریم.»

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مهدی سموعی، رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ در صفحه شخصی‌اش در شبکه اجتماعی ایکس با اشاره شایعاتی مبنی بر تغییر محمد خزاعی، رئیس سازمان سینمایی نوشت:

«شنبه در شورای زیر ساخت وزارت فرهنگ، محمد خزاعی گزارش خوبی داد، به آقای وزیر شایعات اخیر را گفتم و جویا شدم.

آقای اسماعیلی در جلسه و پشت بلندگو گفت: خزاعی کارهای نیمه تمامی دارد که با مدیریت او تا پایان دولت به اتمام خواهد رسید. تمام

امروز خبر رکوردشکنی دیگری را از فروش سینما شنیدیم. از همکاران درخواست دارم به حاشیه‌ها توجه نکنند. تغییری در مدیریت سازمان سینمایی نداریم.»


کد خبر 748600

دیگر خبرها

  • جزئیات ترمیم معدل داوطلبان کنکور اعلام شد
  • علت تغییر زمان برگزاری کنگره ناباروری
  • روایت معلمی با عشق و ایثار فراوان
  • تغییر زمان برگزاری یک آزمون استخدامی
  • تغییر احتمالی زمان و مکان جام تختی کشتی آزاد
  • شرکت ۲۷ هزار دانش‌آموز خراسان شمالی در امتحانات نهایی
  • رشد ۸ درصدی توسعه متوازن رشته‌ای/ شرکت ۲۷ هزار نفر در امتحانات نهایی خرداد ماه
  • ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • علت افت تحصیلی دانش‌آموزان در آزمون‌های نهایی چیست؟ + تاریخ برگزاری امتحانات
  • رئیس سازمان سینمایی تغییر می‌کند؟