Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - 130 باشگاه ورزشي فلسطين در اقدامي جالب و دسته جمعي شرکت «آديداس» را به خاطر اسپانسر شدنش براي فدراسيون فوتبال رژيم صهيونيستي تهديد به تحريم کردند.
به گزارش خبرگزاري فارس، خبرگزاري «آناتولي» خبر داد که 130 باشگاه ورزشي فلسطين از شرکت تجاري «آديداس» درخواست کردند که از تصميم خود براي اسپانسري از فدراسيون فوتبال رژيم اشغالگر قدس منصرف شود در غير اين صورت از سوي اين 130 باشگاه فلسطيني تحريم خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عمر البرغوثي، يکي از موسسان جنبش «تحريم، جلوگيري از سرمايه گذاري ها و مجازات عليه اسرائيل» در مصاحبه با اين خبرگزاري گفت: اين درخواست 130 باشگاه ورزشي فلسطين به اين خاطر است که در فدراسيون فوتبال اسرائيل باشگاه هايي وجود دارد که بازي هايشان را در خاک فلسطين انجام مي دهند و اين امري غيرقانوني است.
وي افزود: هنوز شرکت آديداس را تحريم نکرديم و به اين شرکت فرصت داديم تا از اين اقدامش منصرف شود در غير اين صورت تحريم گسترده اي در انتظار اين شرکت خواهد بود.
انتهاي پيام/ر

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۵۳۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت اسیر فلسطینی ۱۰ روز بعد از بازداشت توسط نظامیان صهیونیست

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، «کریم ابوصالح» اسیر فلسطینی که تنها ۱۰ روز از بازداشت وی توسط نظامیان صهیونیست می‌گذشت به دلیل شرایط بد زندان رژیم صهیونیستی به شهادت رسید.

بر اساس این گزارش، منابع رسانه‌ای خبر دادند که ابوصالح ساکن شهر سخنین در اراضی اشغالی فلسطین به دلیل رفتار وحشیانه و نامناسب زندانبانان صهیونیست در زندان این رژیم به شهادت رسید.

وی ۲ روز قبل از شهادتش در زندان رژیم صهیونیستی صاحب یک فرزند شده بود. ابوصالح پیش از این شش سال را در زندان‌های رژیم اشغالگر قدس سپری کرده بود.

با شهادت ابوصالح تعداد اسرای فلسطینی که از هفت اکتبر سال گذشته میلادی تاکنون در زندان‌های رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده اند به ۱۷ نفر افزایش یافت.

در حال حاضر بیش از ۹ هزار و ۴۰۰ اسیر از جمله ۸۰ اسیر زن و ۲۰۰ نوجوان در زندان‌های رژیم صهیونیستی به سر می‌برند که سه هزار و ۶۶۰ تن از آنها در بازداشت اداری هستند یعنی بدون تفهیم اتهام یا محاکمه، در بند به سر می برند.

این در حالی است که سرنوشت تعداد زیادی از شهروندان فلسطینی که در سراسر اراضی اشغالی فلسطین به ویژه کرانه باختری بازداشت می‌شوند مشخص نیست.

کد خبر 6090544

دیگر خبرها

  • آگاهی افکار عمومی و حقایقی که جنگ غزه برای دنیا آشکار کرد
  • شهادت اسیر فلسطینی ۱۰ روز بعد از بازداشت توسط نظامیان صهیونیست
  • نشست رهبران گروه‌های مقاومت فلسطین در پرتو تحولات پر شتاب میدانی و سیاسی
  • نشست مهم رهبران گروه‌های مقاومت فلسطین در پرتو تحولات پر شتاب میدانی و سیاسی برگزار شد
  • عقب‌نشینی تیپ «ناحال» و دور تازه شکست‌های اسرائیل در غزه
  • دولت و مردم ایران از آمریکا و اروپا طلبکار هستند
  • شمار شهدای غزه به 34هزار و 388 و شهدای کرانه باختری به 491 شهید رسید
  • عقب‌نشینی تیپ «ناحال» و دور تازه شکست‌های اسرائیل در غزه
  • عکس/چفیه فلسطینی بر گردن جرج واشنگتن!
  • ۴۵ هزار فلسطینی نماز جمعه را در مسجد الاقصی اقامه کردند