Web Analytics Made Easy - Statcounter

با حضور بنیانگذاران انجمن مهرانه مینوش مقیمی (رئیس هیات مدیره)، اصغر وثوق(مدیرعامل)، اعضای هیات امنا، سرکمیته ها و سرواحدها و خیرین زنجانی، نهال‌های مهربانی به صورت نمادین به نام خیرین غرس در محوطه کلینیک تخصصی مهرانه شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، مینوش مقیمی رئیس هیات مدیره انجمن مهرانه، به پاس نیت خالصانه مرحومه ربابه صادقی، نهال مهربانی را به اسم مادر معنوی و خیر نمونه انجمن غرس کرد و گفت: ایشان کسی بود که تمام دارایی اش را به مهرانه بخشید و به خیر نمونه انجمن شهرت یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 اصغر وثوق، مدیرعامل انجمن مهرانه که نهال مهربانی به نام "پروفسور ثبوتی"، رئیس هیات امنا و چهره ماندگار فیزیک ایران را غرس کرد، با آرزوی صحت و سلامتی برای این شخصیت علمی اظهار کرد: امیدواریم همیشه مهرانه ای ها و تمام مردم زنجان از حضور پر برکت ایشان بهره مند شوند.

تقی سالک، رئیس کانون بازنشستگان اداره کل منابع طبیعی نیز در این مراسم مهرانه را از ماندگارترین کارهای کشور دانست که نه در ایران بلکه در دنیا می تواند نمونه باشد.

وی با بیان اینکه درخت صدقه جاریه است چه مثمر و چه غیرمثمر، تصریح کرد: این ایده بسیار قابل توجه است چرا که اقدامات خیرین مهرانه با غرس نهال ماندگار خواهد بود.

سالک این اقدام مهرانه را فرهنگ سازی برای حفظ منابع طبیعی و محیط زیست دانست و از اقدام مسئولان انجمن برای توجه به موضوع درختکاری قدردانی کرد.

حاج محمد حدیدیان، از خیرین مهرانه و عضو هیات امنای این مجموعه نیز با بیان اینکه "مهرانه با اعتقاد به خدا و کتاب الله پایه گذاری شده است"، اظهار کرد: به شخصه مهرانه یکی از انجمن های مورد اطمینان من است که به اهداف والایش علاقمندم.

فریده مکی، خیر مهرانه ای و از مسببان احداث شیمی درمانی مهرانه که از بهبودیافتگان مهرانه است، پس از غرس نهال به نام خود ابراز کرد: "امروز نه یک درخت؛ بلکه یک قلب و زندگی کاشتیم".

ملیحه قدیمی، مسئول کمیته مددکاری نیز در مراسم غرس نهال ضمن آرزوی بهبودی برای تمامی مبتلایان به سرطان گفت: "درخت نماد زندگی است؛ برای تمام بیماران سبز بودن را آرزو می کنم".

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری رفراندوم گفت و گوی ملی غوطه شرقی ارز دیجیتال اداره کل منابع طبیعی سرطان فرهنگ سازی قلب محیط زیست موسسات مالی و اعتباری رفراندوم گفت و گوی ملی غوطه شرقی ارز دیجیتال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۵۴۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دهمین کنفرانس بین‌المللی نانوفناوری ایران به‌میزبانی رفسنجان برگزار می‌شود

رضا رنجبرکریمی، رئیس دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان امروز در جلسه‌ای که با حضور رئیس انجمن نانوفناوری ایران در دانشگاه ولیعصر(عج) برگزار شد، با ارائه گزارشی از کنفرانس‌ها و سمینارهایی که در این دانشگاه برگزار شده است، گفت: زیرساخت لازم برای برگزاری کنفرانس‌های مهم در این دانشگاه فراهم است.

رئیس دانشگاه ولیعصر(عج) با اشاره به اینکه در کنفرانس‌های گذشته، شرکت‌کنندگان این دانشگاه را با خاطرات خوشی ترک کرده‌اند، بیان داشت: همکاری مجموعه‌های اداری شهرستان رفسنجان در برگزاری همایش‌ها و کنفرانس‌های گذشته در این دانشگاه بسیار ارزنده بوده است.

 مالک نادری، رئیس انجمن نانوفناوری ایران هم گفت: دهمین کنفرانس بین‌المللی نانوفناوری ایران در ۱۰ و ۱۱ بهمن‌ماه امسال به‌میزبانی دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان برگزار خواهد شد.

وی افزود: این کنفرانس هر سال به همت انجمن نانوفناوری با هدف توسعه فناوری نانو در کشور برگزار می‌شود. 

نادری با اشاره به اینکه در این کنفرانس اتفاق‌های برجسته‌ای خواهد افتاد، تصریح کرد: از جمله آن ها حضور اساتید بین‌المللی و کشوری در زمینه فناوری نانو در این کنفرانس است.

 نادری ادامه داد: ریاست افتخاری این کنفرانس بر عهده رنجبرکریمی رئیس دانشگاه ولی عصر(عج) گذاشته شده و دبیر علمی آن حسن هاشمی و دبیر اجرایی آن محمد شفیعی‌دهج از اعضای هیئت علمی دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان خواهند بود.

در ادامه علی ایرانمنش، دبیر انجمن‌های علمی ایران با اشاره به اینکه با توجه به اینکه یکی از سیاست‌های کمیسیون انجمن‌های علمی حمایت از انجمن‌هایی است که فعالیت بین‌المللی دارند، بیان داشت: وزارت علوم تحقیقات و فناوری از برگزاری کنفرانس‌های بین‌المللی به همت انجمن‌های علمی حمایت خواهد کرد. 

وی با اشاره به اینکه انجمن علمی نانوفناوری ایران، یک انجمن علمی بین رشته‌ای است و چند سال است که در بین انجمن‌های علمی رتبه A را کسب کرده است، تصریح کرد: این انجمن در کنفرانس‌هایی که برگزار کرده توانسته از ظرفیت دانشمندان برتر کشور و دنیا استفاده کند و این فرصت خوبی است که طی امسال به دانشگاه ولیعصر(عج) در میزبانی این کنفرانس داده شده است واین دانشگاه نیز مورد توجه و حمایت کمیسیون انجمن‌های علمی قرار خواهد گرفت.

 در پایان تفاهم‌نامه‌ای بین انجمن نانوفناوری ایران و دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان برای برگزاری این کنفرانس امضا شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • تولید سه فیلم کوتاه در انجمن سینمای جوان مهاباد
  • ۳ فیلم کوتاه داستانی در مهاباد تولید شد
  • هفته گرافیک افتتاح شد/ دفاع تمام قد کلهرنیا از سیاست جدید انجمن
  • غیر قانونی بودن سبدفروشی دارو توسط شرکت‌های پخش
  • در پی همکاری برای سرکوب دانشجویان؛ افزایش فشارها برای برکناری رئیس دانشگاه کلمبیا
  • آیین اختتامیه هفته برزگداشت سعدی برگزار شد
  • تداوم پنجشنبه‌های مهربانی با کمک یکی از کارمندان زندان یزد
  • از دلنوشته غم‌انگیز آقای پژوهشگر تا قصه یک پل موسیقایی در روسیه!
  • دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان میزبان دهمین کنفرانس بین‌المللی نانوفناوری ایران
  • دهمین کنفرانس بین‌المللی نانوفناوری ایران به‌میزبانی رفسنجان برگزار می‌شود