Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: سرپرست اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان سمنان، از ثبت ۲۷هزار مورد تخلف رانندگی با استفاده از سامانه های ثبت تخلف در طرح نوروزی در جاده های استان خبرداد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان، احسان منصور کیایی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه  مدیریت ترافیک و دریافت اطلاعات برخط تردد در محورهای مواصلاتی استان سمنان با استفاده از دوربینهای نظارت ترافیکی، سیستمهای ترددشماری و دیگر سامانه های هوشمند انجام می گیرد گفت: بیش از 27 هزار مورد تخلف رانندگی با استفاده از سامانه های ثبت تخلف در طرح نوروزی در جاده های استان ثبت شده و برای مرکز اجرائیات ناجا  ارسال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی اظهار داشت :در مجموع ایام طرح نوروزی سال 97 ، روز اول فروردین ، با ثبت دوهزارتخلف ،پر تخلف ترین روز در این مدت بوده است.

 

به گفته منصور کیایی، 59 سامانه ثبت تخلف در محورها ی مواصلاتی استان راه اندازی و فعال هستند.

 

سرپرست اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان سمنان، گفت: در طرح نوروزی امسال بیش از ۱۰ هزار و ۵۵۰ سفر با ناوگان عمومی از مبدأ شهرستان‌های استان سمنان انجام شده که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش از شش درصد افزایش داشته است.

 

وی از فعالیت بیش از ۷۰۰ دستگاه  ناوگان عمومی و ۴۰ شرکت حمل‌ونقل مسافر در استان سمنان در حوزه حمل‌ونقل جاده‌ای مسافرخبردادوگفت: در مدت اجرای طرح نوروزی نمایندگی‌های مستقر در پایانه‌های مسافربری شهرستان‌های استان سمنان نظارت دقیق و مضاعفی بر عملکرد شرکت‌های حمل‌ونقل مسافر داشته و کنترل‌های لازم را بر نحوه ارائه خدمات به مسافران خصوصاً مسافران نوروزی انجام‌گرفته است. 

 

منصورکیایی اضافه کرد: سامانه پیام کوتاه ۳۰۰۰۱۴۳ نیز آماده دریافت نظرات، شکایات و پیشنهادها مسافران از نحوه عملکرد بخش مسافر در استان است.

 

اعزام ۵۸ دستگاه اتوبوس از سمنان برای جابجایی زائران مناطق عملیاتی

 دبیرستاد نوروزی اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان سمنان نیز از اعزام ۵۸ دستگاه اتوبوس برای جابجایی زائران مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور خبر دادوافزود: اعزام کاروان‌های راهیان نور یک حرکت فرهنگی قابل‌تقدیر است.

 

غلامرضا طرحان زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، آشنا کردن جوانان و نوجوانان با جان‌فشانی‌های شهدا را ازجمله اهداف اعزام این کاروان‌ها برشمردوادامه داد: در این میان شاغلان بخش‌های حمل‌ونقل جاده‌ای باروحیه جهادی تمامی سعی خود را در پاسداشت رشادت‌ها و حفظ حرمت خون شهیدان بکار می‌گیرند.

 

طحان بیان کرد: بر اساس هماهنگی‌های به‌عمل‌آمده با صنوف حمل‌ونقل مسافر استان سمنان، توجه و جدیت در رعایت نکات ایمنی و مسئولیت‌پذیری شرکت‌های حمل‌ونقل و رانندگان در اعزام به‌موقع مورد تأکید بوده و همکاری و تعامل دستگاه‌های مرتبط استان در برگزاری هر چه‌بهتر این اعزام‌ها انجام‌شده است.

 

به گفته وی جلسه‌ها و کلاس‌های توجیهی ویژه رانندگان قبل از اعزام به‌منظور رفع معایب و مشکلات و بیان نکات ایمنی و ارائه بهترین خدمات به زائران و مردم با همکاری پلیس‌راه برگزارشده است.

 

پایان پیام/276

منبع: شبستان

کلیدواژه: حمایت از کالای ایرانی دیدار با مراجع اعتکاف مراجع و علماء مراجع حسن روحانی کالای ایرانی خبرگزاری شبستان درس فقه مراجع اقتصاد مقاومتی جابجایی زائران مناطق عملیاتی افزایش ثبت تردد تخلف رانندگی با استفاده از سامانه های ثبت تخلف کلیدواژگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۵۷۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی بارش باران درچهارمحال و بختیاری

معصومه نوروزی افزود: بارش‌ها از روز سه‌شنبه با نفوذ یک سامانه بارشی از غرب از شدت بیشتری برخوردار می‌شود.

وی ادامه داد: در این مدت احتمال وقوع تگرگ در نقاط مستعد وجود دارد که برای جلوگیری از خسارت به مزارع و محصولات کشاورزی نیازمند اقدامات پیشگیرانه است.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری از نظر دما نیز برای روزهای دوشنبه و سه‌شنبه افزایش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.

نوروزی یادآور شد: بلداجی با چهار درجه سانتی‌گراد خنک‌ترین ایستگاه استان گزارش و دما در شهرکرد پنج درجه سانتی‌گراد بالای صفر ثبت شد.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری سرچشمه رودخانه‌های زاینده‌رود، کارون و بخشی از دز است و افزایش یا کاهش بارش‌ها در این استان، استان‌های خوزستان، اصفهان و فلات مرکزی را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900500

دیگر خبرها

  • نساجی گلزنی به ذوب آهن را تمرین کرد (عکس)
  • «نقش هیتلر در آلبوم خانوادگی» مجددا مرور می‌شود
  • ثبت ۵۱۰ فقره پرونده تخلف صنفی در استان سمنان
  • پیش بینی بارش باران درچهارمحال و بختیاری
  • تصادفات فوتی و جرحی در تنگستان کاهش یافته است
  • اعزام نخستین کاروان حج عمره استان سمنان
  • انتظار ۹ ساله تمام شد/ پرواز حجاج استان سمنان در آسمان سرزمین وحی
  • مرور زندگی «آقای خاص» کشتی با روایت فرزاد حسنی
  • ملیکا نوروزی از کسب مدال بازماند
  • اعزام نخستین کاروان عمره استان سمنان به سرزمین وحی