Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو شورای شهر تهران گفت: انتخابات اردیبهشت‌ماه در سال ۹۶ و انتخاب افراد لیست امید بسیاری را متعجب کرد و بسیاری افراد با سابقه‌های طولانی نتوانستند به شورای جدید راه پیدا کنند.  به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حسن خلیل‌آبادی در ادامه پنجاه و چهارمین جلسه شورای شهر تهران و در جریان بررسی موضوع استعفای شهردار تهران اظهار کرد: انتخابات اردیبهشت‌ماه در سال ۹۶ و انتخاب افراد لیست امید بسیاری را متعجب کرد و بسیاری افراد با سابقه‌های طولانی نتوانستند به شورای جدید راه پیدا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی تصریح کرد: شورای منتخب ۲۱ نفره، ۳ ماه وقت داشت تا بتواند در خصوص بزرگترین تصمیم خود جلسات متعددی را برگزار کند و در نهایت آقای نجفی را به عنوان یکی از توانمندترین افراد در آن مقطع دعوت به همکاری کرد و وی با ۲۱ رای در این جایگاه قرار گرفت.

عضو شورای شهر تهران گفت: عملکرد ۷ ماهه نجفی نشان می‌دهد که تصمیم شورا در آن مقطع درست بود و ما در یک فضایی که شهرداری را تحویل گرفتیم حدود ۶۰ هزار میلیارد بدهی داشت و ما در ماه‌های آخر شاهد بودیم که مدیریت شهری در دوره گذشته ۵۶ هزار نیرو را به کارگیری کرد.

خلیل‌آبادی ادامه داد: مدیریت شهری توانست ۶ هزار میلیارد از بدهی‌های گذشته را پرداخت کند و با توجه به صداقت نجفی در سال‌های گذشته باید به تصمیم وی احترام بگذاریم و قطعا تصمیمی که وی گرفته است همه شرایط را در نظر گرفته است.

وی افزود: ما باید توجه داشته باشیم که آقای نجفی با تمامی جوانب تصمیم به استعفا گرفته است و علی‌رغم اینکه بنده نیز گلایه‌مند هستم، اما باید به نظر وی احترام بگذاریم.

عضو شورای شهر تهران گفت: ما تعهد اصلی به مردمی داریم که به ما رای دادند و امروز آقای نجفی به این رسیده است که دیگر نمی‌تواند بماند یا به دلیل بیماری یا فشار‌های سیاسی و هر کدام از دوسوی ماجرا باشد باید به آن احترام بگذاریم.

خلیل‌آبادی گفت: برهمین اساس باید تصمیم بگیریم و یک ساعت بی‌توجهی و ابهام در این مساله زیاد است و اگر امروز آقای نجفی به این موضوع رسیده است که نمی‌توانند در این خصوص تصمیم‌گیری کنیم و تصمیم نهایی را اتخاذ کنیم.

وی از اعضای شورای شهر تهران درخواست کرد که با توجه به مسائل جامعه و شناختی که از نجفی وجود دارد به استعفای وی رای دهند. منبع: خبرگزاری تسنیم

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۷۴۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری انتخابات تمام الکترونیک در پنج حوزه انتخابیه تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مدیر کل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری تهران در حاشیه مراسم تقدیر از مجریان برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری که در فیروزکوه برگزار شد، گفت: مرحله دوم انتخابات در حوزه‌های ورامین، قرچک و پیشوا  به طور نیمه الکترونیک برگزار خواهد شد.
سعید ضیایی با اشاره به اینکه ۷۵ هزار نفر از عوامل اجرایی در استان تهران انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ را برگزار کردند افزود: دور اول، انتخابات با قوت و قدرت در همه حوزه‌ها برگزار شد و امیدوارم که در مرحله دوم نیز شاهد برگزاری انتخاباتی امن توأم با مشارکت حداکثری مردم باشیم.

آقای ضیایی افزود: در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی ۳۲ نفر در حوزه انتخابیه تهران برای ۱۶ کرسی و دو تن از نامزد‌ها نیز برای رسیدن به یک کرسی مجلس در ورامین با هم رقابت خواهند کرد.

وی درباره صحت انتخابات نیز گفت: صحت انتخابات در همه حوزه‌های انتخابیه استان تهران به تأیید شورای نگهبان رسیده است.

دیگر خبرها

  • برنامه‌های خود را در فرصت باقیمانده به سرانجام می‌رسانم
  • تاثیر مثبت انتخاب فرد اصلح در دور دوم انتخابات بر آبادانی شهرستان
  • پزشکیان لیدر می‌شود؟
  • پزشکیان لیدر می‌شود؟/ترکیب‌ احتمالی فراکسیون‌های مجلس آینده
  • لیست 6 نفره از وکلای خوب تهران به همراه سوابق
  • زمان اعلام لیست انتخاباتی شانا برای دور دوم انتخابات مجلس
  • فهرست شورای ائتلاف با شروع زمان تبلیغات منتشر می‌شود
  • برگزاری انتخابات تمام الکترونیک در پنج حوزه انتخابیه تهران
  • افشاگری روح الامینی درباره اشتباه انتخاباتی شانا در انتخابات ۱۱ اسفند /شهادت می دهم یزدی خواه به لیست ائتلاف تعهد داده بود
  • مردم در دور دوم انتخابات به افراد «توانمند» و «تحول‌گرا» رأی دهند