Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-29@03:07:54 GMT

سوختگيري هوايي در زنجان 110 درصد رشد يافت

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۷۵۷۶۰

سوختگيري هوايي در زنجان 110 درصد رشد يافت

خبرگزاري آريا - زنجان – ايرنا - سرپرست شرکت ملي پخش فرآورده هاي نفتي منطقه زنجان اعلام کرد: طي سال 96 سوختگيري براي 292 فروند پرواز فرودگاه اين منطقه حدود 985 هزار ليتر بود که نسبت به سال ماقبل آن 110 درصد رشد يافت.

به گزارش ايرنا، محسن شهبازي روز يکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: ميزان سوخت گيري براي هواپيماهاي فرودگاه منطقه زنجان در سال 95، با 212 فروند پرواز 473 هزار و 500 ليتر بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي، از کاهش 2 درصدي مصرف CNG استان در 17 روز تعطيلات نوروزي سالجاري نسبت به مدت مشابه سال قبل خبرداد و يادآوري کرد: مصرف گاز طبيعي استان زنجان در اين مدت 6 ميليون و 882 هزار مترمکعب بوده که اين ميزان در مقايسه با مصرف 7 ميليون و 30 هزار مترمکعب سال قبل کاهش مصرف را نشان مي دهد.
سرپرست شرکت ملي پخش فرآورده هاي نفتي منطقه زنجان، بيشترين فروش CNG استان را در 12 فروردين با 461 هزار و 570 مترمکعب و کمترين آن را در 13 همين برج با 321 هزار و 760 متر مکعب اعلام کرد.
شهبازي، پرفروش ترين و کم فروش ترين جايگاههاي CNG استان طي 17 روز تعصيلات نوروز را جايگاه غزال جنوبي در آزاد راه زنجان - قزوين با 331 هزار و 140 مترمکعب و جايگاه ماهنشان با 74 هزار و 260 مترمکعب بيان کرد.
وي اظهارکرد: فروش CNG استان زنجان در سال 96 ، 146 ميليون و 800 هزار متر مکعب بود.
سرپرست شرکت ملي پخش فرآورده هاي نفتي منطقه زنجان اعلام کرد: سهم CNG از سبد سوخت خانوارها در اين استان طي سال 96، حدود 29 درصد ثبت شده که بيشترين آن در ناحيه ابهر با 33 درصد بود.
به گزارش ايرنا، شرکت ملي پخش فرآورده هاي نفتي منطقه زنجان 53 جايگاه عرضه فرآورده نفتي مايع و 40 جايگاه عرضه سي ان جي و 108 نفتکش حامل فرآورده هاي نفتي در اين منطقه دارد که به سيستم GPRS تجهيز شده اند.
هموطنان در صورت مواجهه با هرگونه مورد تخلف، انتقاد، پيشنهاد و ارائه راهکار، مورد را با سامانه 09627 و يا از طريق شماره 3000249627 طي 24 ساعت از شبانه روز اطلاع رساني کنند.
7325/6085
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۷۵۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ذخیره‌سازی بیش از ۳ میلیون مترمکعب رواناب در سد‌های خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای خراسان جنوبی گفت: در بارندگی‌های یک هفته اخیر بیشترین میزان ذخیره‌سازی رواناب در سد‌های حاجی آباد زیرکوه و نهرین شهرستان طبس انجام شد. 

عباس سارانی افزود: یک میلیون و ۶۴۰ هزار مترمکعب در سد حاجی آباد زیرکوه و ۹۷۰ هزار متر مکعب در سد نهرین طبس رواناب مهار شد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای خراسان جنوبی افزود: در بارندگی‌های چند روز گذشته حجم فعلی مخازن سد‌های استان به ۱۸.۵ میلیون مترمکعب رسید.

به گفته وی در حال حاضر ۲۴ درصد مجموع ظرفیت هشت سد مخزنی استان که معادل ۷۵ میلیون مترمکعب است آبگیری شده است.

دیگر خبرها

  • فروش بیش از ۵۲۶ میلیارد و ۹۷۲ میلیون تومان فرآورده‌های نفتی
  • رشد ۱۵ درصدی بخش نفتی اقتصاد ایران در سال گذشته
  • واریز ۵۲۷ میلیارد تومان به خزانه دولت از محل فروش سوخت در مرز کرمانشاه
  • ذخیره‌سازی بیش از ۳ میلیون مترمکعب رواناب در سد‌های خراسان جنوبی
  • ایجاد ۵۰۰۰ مترمکعب ظرفیت مخازن آب در روستاهای کردستان
  • قدردانی استاندار و مدیرکل میراث فرهنگی کردستان از سوخت‌رسانی نوروزی
  • بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در کهگیلویه و بویراحمد
  • آب چه رودخانه‌هایی از کردستان به دریاچه ارومیه سرازیر می‌شود؟
  • تامین سوخت سه هزار و ۴۴۰ هواپیما از آبادان
  • اجرای رسمی طرح باک پُر از روز شنبه در مرز رسمی پرویزخان