Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-05-02@02:57:45 GMT

دستگیری سارقان مسلح زعفران در تربت حیدریه

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۷۸۷۲۳

رویداد۲۴-سارقانی که دست به سرقت مسلحانه 30کیلوگرم زعفران در تربت حیدریه زده بودند ، دستگیر شدند .سرهنگ 'غلامرضا خرقانی جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان تربت حیدریه گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت مسلحانه مقدار 30 کیلوگرم زعفران خشک در روزهای پایانی سال 96 در شهر تربت حیدریه بلافاصله موضوع در دستور کار تیم زبده ای از ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کارآگاهان زبده پلیس آگاهی با تحقیقات گسترده فنی و استفاده از شیوه های نوین پلیسی فردی مالخر را در یکی از شهرهای همجوار شناسایی کردند.
جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان تربت حیدریه تصریح کرد: فرد مالخر در بازجوئی های به عمل آمده به خرید 14 کیلوگرم زعفران به مبلغ 54 میلیون تومان از فردی حدوداً 30 ساله اعتراف کرد.
وی تصریح کرد: با اطلاعات بدست آمده ماموران این فرماندهی، سارق را دستگیر که در بازجوئی های به عمل آمده به سرقت مسلحانه با همکاری برادرش و فردی سابقه دار به نام امیر (29 ساله) که اخیرا از زندان آزاد شده اعتراف کرد.
سرهنگ خرقانی با اشاره به دستگیری برادر متهم خاطر نشان کرد: تحقیقات برای دستگیری دیگر همدست متواری متهمان ادامه دارد. 
 

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۷۸۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان اماکن خصوصی و خانه باغ‌ها در مهاباد

سرهنگ یوسف اشرفی فرمانده انتظامی مهاباد گفت: به دنبال افزایش سرقت از خانه‌باغ‌های این شهرستان و شهرستان‌های همجوار مراتب به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات انجام شده در این زمینه ۳ متهم و یک نفر مالخر شناسایی شده و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند.

سرهنگ اشرفی اضافه کرد: سارقان در بازجویی خود به ۲۴ فقره سرقت اقلام و وسایل خانه از خانه‌باغ‌های این شهرستان اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی مهاباد همچنین در ادامه به مردم توصیه کرد: اماکن خصوصی خود را به تجهیزات ایمنی مجهز و از نگهداری وسایل با ارزش در آنها خودداری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان ۳۰۰ میلیاردی در اشتهارد
  • دستگیری سارقان طلا در مشگین شهر
  • دستگیری سارقان طلا در مشگین‌شهر
  • دستگیری سارق مسلح موتورسیکلت در کمتر از یک ساعت
  • ♦️دستگیری سارق مسلح موتورسیکلت در کمتر از یک ساعت
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی و خانه باغ‌ها در مهاباد
  • دستگیری سارقان زورگیر خیابان فرشته+ فیلم
  • دستگیری سارقان زورگیر باهوشیاری پلیس +فیلم
  • دستگیری سارقان زورگیر باهوشیاری واحد گشت عملیات+ فیلم
  • دستگیری سارقان و کشف ۱۹ فقره سرقت در خرم آباد