Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@22:23:13 GMT

سارق بدلیجات دستش رو شد

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۷۴۷۳۵

سارق بدلیجات دستش رو شد

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ سرهنگ حسین بیات مختاری فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور گفت: در پی گزارش مردمی مبنی بر فروش بدلیجات مسروقه توسط مردی جوان در یکی از روستا‌های بخش مرکزی این شهرستان با توجه به گزارش سرقت مشابه بلافاصله تیمی از پلیس آگاهی برای بررسی موضوع وارد عمل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در بررسی‌های اولیه کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی مشخص شد مردی حدودا ۴۶ ساله مقداری بدلیجات به دو نفر به مبلغ ۴۲۰ هزار تومان فروخته و سپس روستا را ترک کرده است.
سرهنگ بیات مختاری ادامه داد: در ادامه تحقیقات فنی و پلیسی خود و راهنمایی‌های تعدادی از اهالی روستا به فردی سابقه دار مظنون که پس از هماهنگی قضائی او را در یک اقدام غافلگیرانه دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهش بدلیجات سرقتی به همراه تعدادی ساعت مچی کشف کردند.
وی گفت:: متهم ۴۶ ساله در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به بزه انتسابی اعتراف و اعلام داشت حدود یک ماه قبل کیفی را در داخل یک خودرومشاهده کرده است و پس از سرقت کیف متوجه وجود بدلیجات و تعدادی ساعت مچی در داخل آن شده است.
فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور با اشاره به معرفی متهم و افراد مالخر به دادسرا از رانندگان وسایل نقلیه خواست از گذاشتن اشیاء قیمتی و مدارک خود در داخل خودرو خوداری کنند.
انتهای پیام // س. ح  

سارق بدلیجات در نیشابور دستگیر شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سرقت نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۷۴۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت پنج سارق حرفه ای در خرمشهر

سرهنگ نجم الدین سهرابی فرمانده انتظامی خرمشهر گفت: مبارزه با جرایم به ویژه سرقت همواره در دستور کار پلیس بوده و در این راستا با تمام توان تلاش خواهیم کرد.  

وی در ادامه گفت: طی ۴۸ ساعت گذشته و در اجرای طرح‌های مبارزه با سارقان، ماموران کلانتر‌های ۱۱، ۱۲، ۱۴ و پلیس آگاهی موفق شدند ۵ سارق را شناسایی و در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

سرهنگ سهرابی افزود: متهمان در تحقیقات اولیه و پس از مواجهه با مستندات پلیس به ۲۰ فقره انواع سرقت از قبیل سرقت منزل، سرقت داخل خودرو، سرقت سیم برق و سرقت مشاعات ساختمان در سطح شهرستان معترف شدند.

فرمانده انتظامی خرمشهر تصریح کرد: سارقان پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

 

 

 

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • دستگیری ۲۲ سارق مغازه طی ۳ روز در گیلان
  • سارق ۲۰ میلیاردی منازل در اصفهان دستگیر شد
  • کشف ۸ فقره سرقت در دیر/ سارق دستگیر شد
  • بازداشت پنج سارق حرفه ای در خرمشهر
  • بازداشت سارق اماکن دولتی در دشت آزادگان
  • دستگیری ۵ سارق در خرمشهر
  • دستگیری سارق احشام و کشف ۴۸ رأس دام سرقتی در اسدآباد
  • ۲۵ سارق دستگیر شدند
  • ۳ سارق در جزیره خارگ دستگیر شدند
  • دستگیری متهم به قتل در کمتر از ۵ ساعت در نیشابور