Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@20:39:31 GMT

حمایت از کالای ایرانی ، حرکت در مسیر شهداست

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۸۴۷۲۸

حمایت از کالای ایرانی ، حرکت در مسیر شهداست

ساری - ایرنا - مشاور رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت : حمایت از کالای ایرانی حرکت در مسیر شهداست و همه باید تلاش کنیم تا این شعار سال محقق شود .

به گزارش خبرنگار ایرنا ، سردار مرتضی قربانی یکشنبه شب در یادواره سرداران و 430 شهید شهرستان نکا و شهدای مدافع حرم با محوریت سردار سرلشگر شهید محمدحسن قاسمی ‌طوسی قائم مقام لشگر ویژه 25 کربلا مازندران در دوران دفاع مقدس افزود : همه ما در قبال شهدا وظیفه مهمی داریم و علاوه بر ادامه مسیر شهدا عمل به وصایای آنان از مهم ترین وظایف است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت : یکی از مهم ترین وصایای شهدا ، قرار گرفتن در مسیر رهبری و تبعیت از ولی فقیه بود و در همین راستا باید در سال جدید با توجه به فرمایشات رهبری و شعار ' حمایت از کالای ایرانی' به عنوان شعار سال ، بیش از هر زمان دیگری در این مسیر حرکت کنیم .
قربانی حمایت از کالای ایرانی را یک تکلیف شرعی دانست و تاکید کرد : این شعار همچنین حرکت در مسیر ادامه حمایت از نظام و انقلاب است.
وی با اظهار این که شهید طوسی ها امروز محور وحدت در جامعه هستند ، افزود : همه ما باید به دور از مسائل مختلف و به حرمت خون آنان ، برادری و اتحاد خود را حفظ و تقویت کنیم.
فرمانده لشگر 25 کربلای مازندران در دوران دفاع مقدس گفت : روزه داری ، عبادت ، شب زنده داری ها و نماز شب های شهدا و رزمندگان ما موجب فتوحات و پیروزی های ما شد و اگر اکنون موفق نمی شویم به دلیل ارتباط ضعیف ما با خداست که باید قوی شود.
وی افزود : امروز در سایه ولایت فقیه و رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری در اوج عزت و اقتدار هستیم و باید این اقتدار و عزت را حفظ کنیم.
سردار قربانی با تاکید بر ضرورت حمایت از خانواده ها و مراقبت از جوانان ، گفت : دشمن با ترفندهای مختلف برای ضربه زدن به جوانان وارد شده است و امروز باید با استفاده از توانمندی جوانان کانون اقتصاد مقاومتی ، تولید و اشتغال را راه اندازی کنیم.
وی افزود : شهدا با خون خود و خانواده های شهدا با ایثار و استقامت برای پایداری انقلاب تلاش کردند و همه ما مدیون این ایثار و گذشت و استقامت هستیم و باید این حرمت ها و ولایتمداری به عنوان وصیت مهم شهدا حفظ شود.
یازدهمین یادواره سرداران و بیش از 430 شهید شهرستان نکا و شهدای مدافع حرم، با محوریت سردار طوسی و بزرگداشت شهدای مدافع حرم در مصلای امام خمینی شهر نکا در شرق مازندران برگزار شد.
در این آئین که همراه با مداحی مداحان اهل بیت (ع) بود ، حاضرین بار دیگر با آرمان های والای شهدا در پاسداری از انقلاب اسلامی تجدید بیعت کردند.
شهید محمدحسن قاسمی طوسی ، در سال 1337 در روستای طوسکلای شهرستان نکا دیده به جهان گشود و در 18 فروردین ماه سال 1366 در سن 29 سالگی در منطقه عملیاتی ' شلمچه ' با اصابت ترکش های خمپاره عراقی ها به شهادت رسید و مفقود شد.
پیکر پاک این سردار شهید مازندرانی که مدتی قائم مقام لشگر ویژه کربلا در دوران دفاع مقدس بود در سال 1374 و هشت سال پس از شهادت به زادگاهش بازگشت و با برگزاری مراسم تشییع باشکوه در گلزار شهدای روستای طوسکلا به خاک سپرده شد.
دو برادر دیگر سردار شهید محمد حسن قاسمی طوسی به نام های محمد حسین و محمد ابراهیم نیز در دوران دفاع مقدس به شهادت رسیدند.
7332/1654

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي يادواره شهدا سردار طوسي قاسمي نكا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۸۴۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقص فنی در ترمز مینی بوس در هوره حادثه آفرید

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی عباسیان اظهار کرد: ظهر امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه یک خوردو مینی بوس در مسیر بن- اصفهان در حال حرکت بود است که به دلیل بریده شدن ترمز در شهر هوره واژگون شد.

وی تصریح کرد: این خودرو در مسیر حرکت با چندین خودرو نیز برخورد داشته و به دیواره حسینیه این شهر برخورد کرده است.

عباسیان ادامه داد: در این حادثه ۵ نفر مصدوم شدند و توسط نیروهای امدادی اورژانس و هلال‌احمر به بیمارستان آیت‌الله کاشانی شهرکرد منتقل شدند.

کد خبر 6096670

دیگر خبرها

  • کشف محموله ۵ میلیارد ریالی قاچاق در خشکبیجار
  • توقیف لنج تجاری با ۶۰ میلیارد کالای قاچاق در خلیج فارس
  • رسالت‌ مهم دانشگاهیان، زنده نگه‌داشتن یاد شهداست
  • کشف بیش از ۹ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان
  • شهدا اصلی‌ترین قدرت فرهنگی ما هستند
  • شهدا برکت مجموعه انتظامی هستند
  • نقص فنی در ترمز مینی بوس در هوره حادثه آفرید
  • حادثه رانندگی در شهر هوره
  • در مسیر شهدا ثابت قدم باشیم
  • اهل سنت بر اساس روش و سیره امام صادق(ع) حرکت کرده است