Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع)، فرماندار ری، اعضای شورای اداری و مدیران ارشد شهرستان ری به مناسبت فرارسیدن سال نو با آیت‌الله محمدی ری‌شهری، تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) دیدار و گفت‌وگو کردند.

آیت‌الله ری‌شهری در این دیدار گفت: امیدوارم به برکت ارواح مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی و امامزادگان والامقام(ع)، خدای متعال در سال جدید برکات خود را برای همه مردم و خدمتگزاران نظام و انقلاب اسلامی نازل فرماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تولیت آستان مقدس عبدالعظیم حسنی‌(ع) بیان کرد: برای اینکه بتوانیم در پایان سال، ارزیابی خوبی از اقدامات صورت گرفته در طول سال داشته باشیم، باید در ابتدای سال برنامه‌ریزی مناسبی داشته باشیم که بتوانیم بر اساس آن وضعیت موجود خود را سنجیده و نسبت به سال گذشته قدم‌های بهتری برداریم.

رئیس دانشگاه قرآن و حدیث در این دیدار با اشاره به نامه گرانقدر حضرت علی(ع) به مالک اشتر به‌عنوان والی مصر، گفت: در این نامه که به منشور حکومت مصر مشهور شده است، امیرمؤمنان(ع)، پس از توصیه‌های خود به مالک اشتر، فرمودند که «از خداوند می‌خواهم به تو و به من توفیق دهد در مسئولیتی که برعهده داریم در نزد خدا و مردم، حجت آشکار برای عمل به تکالیف‌مان داشته باشیم و ضمن کسب رضایت الهی، مردم از ما و کارهای ما به نیکی یاد کنند و آثار خوبی از ما در شهرها برجای بماند و در ادامه نیز آن حضرت در دعای خود از خدای متعال مسئلت می‌کنند که نعمت و کرامت خود را بر ایشان تمام کند و پایان عمرشان را با سعادت و شهادت رقم بزند».

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه مفاد این نامه ارزشمند و خصوصا دعاهای پایانی این منشور حکومتی برای همه مسئولان و خدمتگزاران نظام ارزنده و درس‌آموز است، اظهار کرد: حقیقت مردم‌سالاری دینی یعنی اینکه کاری کنیم که مردم از عملکرد ما راضی باشند و مورد رضایت خدای متعال باشیم.

آیت‌الله محمدی ری‌شهری همچنین با بیان سه حکمت از روایات معصومین(ع)، گفت: اگر کسی در زندگی هم و غم اش این باشد که آخرت خود را اصلاح کند، خداوند امر دنیای او را اصلاح خواهد کرد و اگر کسی باطن خود را اصلاح کند خداوند ظاهر او را اصلاح خواهد کرد و اگر کسی بین خود و خدای خودش را اصلاح کند خداوند بین او و مردم را اصلاح خواهد کرد و نتیجه این سه حکمت این است که تعبد و کسب رضایت الهی کلید حل همه مشکلات و رمز همه موفقیت‌هاست.

تولیت آستان مقدس عبدالعظیم حسنی(ع) عنوان کرد: اکنون جمهوری اسلامی ایران در شرایط دشواری است و با دشمنان متعددی روبه‌روست که از همه امکانات مختلف مادی برخوردارند و البته آنچه دشمنان از آن برخوردار نیستند، ایمان و اعتقاد به خداست و همین رمز موفقیت و پایداری مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی در سال‌های متمادی پس از پیروزی انقلاب اسلامی است که باید در حفظ آن تلاش کنیم.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: این سنت الهی است که اگر در هر امتی اختلاف بروز پیدا کند، باطل بر آنان مستولی خواهد شد از این رو باید با حفظ وحدت کلمه در همه حوزه‌ها خصوصا در موضوع اقتصاد مقاومتی و حمایت و تقویت تولید ملی به دستورات و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب عمل کنیم.

آیت‌الله محمدی ری‌شهری بیان کرد: در تاریخ سیاسی و اقتصادی بسیاری از کشورها می‌توان مشاهده کرد که آنان با تکیه بر تولیدات ملی توانستند بر استعمار پیروز شوند و این مسیری است که ان‌شاء‌الله ایران اسلامی هم به‌خوبی آن را در تقابل با دشمنان خواهد پیمود.

تولیت آستان مقدس عبدالعظیم حسنی(ع) اظهار کرد: تبلیغات صرف و بدون عمل در خصوص نامگذاری‌ها و شعار سال مانع از تحقق عملی فرامین و رهنمودهای رهبرمعظم انقلاب است، از این رو باید دستگاه‌ها و سازمان‌های مسئول از همین ابتدای سال به نحوی برنامه‌ریزی کنند که در پایان سال بتوانند گزارش مناسبی از اقدامات صورت گرفته در پیشبرد اهداف و منویات تعیین شده برای نام سال را ارائه دهند.

در ابتدای این دیدار هدایت‌الله جمالی‌پور معاون استاندار و فرماندار شهرستان ری، ضمن تبریک سال نو و آرزوی خیر و برکت، و حل مشکلات مردم در سال جدید گزارشی از اقدامات سه ساله فرمانداری شهرستان ری را ارائه کرد و از حمایت‌ها و رهنمودهای تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) تشکر کرد.

نگار روئین‌دل

انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۸۸۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهر مقدس قم، سوگوار شهادت امام صادق (ع)

در سالروز شهادت ششمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، حضرت امام جعفر صادق (علیه السلام) شهر مقدس قم سوگوار و عزادار است.

عاشقان و دلدادگان اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) با حضور در بارگاه ملکوتی حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها) به سوگواری و عزاداری می‌پردازند. 

ویژه برنامه‌های سالروز شهادت صادق آل محمد (ع) در مساجد، تکایا، بقاع متبرکه و بیوت مراجع عظام تقلید هم برگزار شد.

در دیگر شهر‌ها و روستا‌های استان هم دوستداران اهل بیت (ع) با شرکت در برنامه‌های سوگواری و عزاداری شهادت امام جعفر صادق (ع) عشق و ارادت خود را به این امام همام ابراز کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • تجدید میثاق مسئولان حوزه حج و زیارت با آرمان‌های امام خمینی (قدس سره)
  • تولیدات فاخر علمی از اهداف مهم بنیاد ملی علم
  • مدیران برای برنامه ریزی استان تهران نیاز‌ها و ضروریات را شناسایی کنند
  • مدیران برای برنامه‌‌ریزی استان تهران نیازها و ضروریات را شناسایی کنند
  • مدیران برای برنامه‌ ریزی در استان تهران نیازها را شناسایی کنند
  • چرا صهیونیست‌ها از اسامی مقدس برای نامگذاری تسلیحات و عملیات‌های نظامی استفاده می‌کند؟
  • بیرق دهه کرامت بر سر در خانه‌ها نصب شود
  • لحظاتی از حضور مهمانان ویژه مسجد مقدس جمکران
  • واکنش قاضی‌عسکر به اتفاقات دانشگاه‌های آمریکا
  • شهر مقدس قم، سوگوار شهادت امام صادق (ع)