Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر استانی یازدهمین همایش بین‌المللی پژوهش های قرآنی گفت: هدف سلطه‌گران جهانی از میان برداشتن هرگونه مقاومت در برابر افزون‌طلبی‌های خود است که نسل امروز برای مقابله باید بر سرمایه‌های قرآنی تکیه کند. ۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۶ استانها مرکزی نظرات

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از خمین، حجت‌الاسلام عیسی ساجدی‌فر  ظهر امروز در مراسم اختتامیه یازدهمین همایش بین‌المللی پژوهش‌های قرآنی در دانشکده علوم قرآنی شهرستان خمین، اظهار داشت: یازدهمین همایش بین‌المللی پژوهش‌های قرآنی با محوریت قرآن کریم و استکبارستیزی در شهرستان خمین برگزار شد که تفاوت عمده این دوره با دوره‌های گذشته تشکیل دبیرخانه‌های استانی در دانشکده‌های علوم قرآنی سراسر کشور است که سبب جذب مقالات بسیاری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سلسله همایش‌های بین‌المللی تحت عنوان پژوهش‌های قرآنی با موضوعات مختلف از سال 86 برگزار شده و در این مرحله هم 985 مقاله داخلی و 130 مقاله خارجی با حضور 15 کشور در این همایش شرکت کرده‌اند.

دبیر استانی یازدهمین همایش بین‌المللی پژوهش‌های قرآنی تصریح کرد: 26 مقاله در استان مرکزی به دبیرخانه ارسال و از سه مقاله برتر تقدیر می‌شود و به منظور داوری در سطح کشور به دبیرخانه مرکزی ارسال می‌‌شود که مقالات پذیرفته شده در کتاب مقالات همایش به چاپ می‌رسند.

ساجدی‌فر بیان کرد: ایران با تکیه بر سرمایه‌های عظیم فکری، روحی و عملی اسلام، هرگز در برابر مستکبران تسلیم نشده است.

وی ادامه داد: هدف سلطه‌گران جهانی این است که هرگونه مقاومت در برابر افزون‌طلبی‌های خود را از میان بردارند و نسل امروز هم باید در برابر این امواج سرکش تسلیم نشده و با تکیه بر سرمایه‌های عظیم روحی و فکری اسلامی و قرآنی، مقاومت خود را روز به روز افزایش دهند.

انتهای پیام/ش

R41371/P1377/S6,73/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۹۸۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه ۲۰۰ مقاله در کنفرانس بین المللی برق به میزبانی زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ عسکریان در مراسم اختتامیه بیست و هشتمین کنفرانس بین المللی شبکه‌های توزیع نیروی برق کشور با قدردانی از شرکت‌های حامی این کنفرانس، گفت: در ایام برگزاری همایش، ۱۶ کارگروه تخصصی و چهار میزگرد در صنعت برق با همکاری بخش خصوصی و دولتی برگزار شد که آمار بسیار خوبی است.

وی افزود: این کنفرانس از سال ۷۷ شروع به کار کرده و تاکنون دستاورد‌های بسیار خوبی در صنعت برق داشته است.

عسکریان ادامه داد: این رویداد تنها کنفرانسی است که کاملا با صنایع در ارتباط است و نتایج علمی خیلی موفقی دارد.

وی گفت: نمایشگاه جانبی این کنفرانس باعث شد ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های شرکت‌های بزرگ فعال در حوزه برق بیشتر دیده شود.


دیگر خبرها

  • احیا ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل
  • مقاله پژوهشگر زنجانی در همایش ملی ژئوماتیک برگزیده شد
  • ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل احیا شد
  • ارائه ۲۰۰ مقاله در کنفرانس بین المللی برق به میزبانی زنجان
  • بیست و هشتمین همایش ملی مهندسی نقشه برداری و اطلاعات مکانی در ایستگاه آخر
  • برگزاری شش پیش‌همایش و دریافت ۳۰۰ مقاله علمی
  • لزوم روزآمدی مربیان عقیدتی
  • ضرورت آرایش جنگی رسانه‌های کشور در برابر رسانه‌های نظام سلطه
  • پایان همایش ملی هویت اصلی زنان در آئینه قرآن و حدیث با معرفی مقالات برتر در گرگان
  • فرصت‌طلبی رزاق‌پور با غیبت دانیال در دربی