Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از سپاه نیوز ؛ آیین تکریم و معارفه معاون هماهنگ کننده و معاونت سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه، امروز (دوشنبه 20 فروردین ) با حضور سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه ، حجت الاسلام والمسلمین دکتر عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه و جمعی از مدیران و مسئولان مجموعه نمایندگی در سپاههای استانی، نیروها ورده های همطرازدر سالن همایش های الغدیر ستاد فرماندهی کل سپاه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این مراسم با تقدیر از تلاش های سردار سرتیپ پاسدار محمد حسین سپهر و سردار سرتیپ دوم پاسدار رسول سنایی‌راد در مدت تصدی مسئولیت، سردار سرتیپ دوم پاسدار سیدقاسم قریشی و سردار سرتیپ دوم پاسدار یدالله جوانی احکام مسئولیت معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه و معاونت سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه را دریافت کردند.
همچنین در این مراسم حکم انتصاب دکتر قنبری در سمت مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه به وی اعطا شد.  

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۹۹۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از برگزیدگان عقیدتی در سپاه بیت المقدس کردستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان،در این مراسم نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به اینکه یکی از کار‌های مهم در راه دین و انقلاب، مقوله استقامت است گفت: استقامت در عقیده، استقامت در راه حق ودر راه معنویت باید در زندگی انسان‌ها جاری و ساری باشد.
حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی افزود: تقویت ایمان، تقویت روح وقلب وتقویت عقل و پرهیز ازهوای نفسانی راه‌های مهم برای استقامت در عقیده است.
حجت الاسلام توکلی مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت المقدس نیز از اجرای ۱۵۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی سیاسی در استان خبرداد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تجمع اعتراضی دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان در محکومیت برخورد آمریکا با دانشجویان
  • آغاز ساخت ستاد فرماندهی آتش نشانی ۱۲۵ در بندرعباس
  • اندیشه‌های استاد شهید مطهری ماندگار و جاودانه است
  • امروز بازدارندگی و قدرت تهاجمی نیروهای مسلح برای همگان آشکار است
  • تجلیل از برگزیدگان عقیدتی در سپاه بیت المقدس کردستان
  • شاهد پیشرفت و تعالی حاکمیت اسلام هستیم
  • برگزاری مراسم تکریم سردار رادان توسط «مدیران مدارس حوزه علمیه»
  • برگزاری نشست‌ های بصیرتی جهاد تبیین همزمان با هفته عقیدتی در فومن
  • سپاه مقدس‌ترین نهاد و ناموس انقلاب اسلامی است
  • شهروندان فرآورده‌های خام دامی را از مراکز مجاز تهیه کنند