Web Analytics Made Easy - Statcounter

اراک- مدیرعامل شرکت ماشین‌سازی اراک از ارسال ۲ دستگاه دیگ‌ بخار ۲۵ هزار پوندی این شرکت به ازبکستان خبر داد.

 به گزارش قدس انلاین ،به نقل از روابط عمومی شرکت ماشین سازی اراک، مدیر عامل شرکت ماشین سازی اراک جعفر صفری  عنوان کرد: دیگ‌های بخار و آبگرم به عنوان مولدهای بخار، حرارت و نیرو امروزه نقش مهمی را در کلیه صنایع از جمله نفت، گاز، پتروشیمی، صنایع غذایی، صنایع نساجی، لاستیک و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. ایفا می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه ماشین‌سازی اراک اولین و بزرگترین تولیدکننده دیگ‌های بخار و آبگرم در ایران و خاورمیانه است، گفت: در راستای توسعه صنایع کشور همزمان با تاسیس ماشین‌سازی در سال ۱۳۵۰، شرکت فعالیت خود را با انتقال تکنولوژی از شرکت Thomson Cochran انگلستان آغاز کرد و در ادامه با فعالیت مستمر خود تاکنون با افزایش سهم داخل تولید این تجهیزات و بومی‌سازی کامل تکنولوژی آن توانسته است بعنوان یکی از شرکت‌های صاحب دانش فنی و صاحب نام در دنیا مطرح شود.

صفری با بیان اینکه قبل از تاسیس ماشین‌سازی اراک تمامی نیاز کشور به دیگ‌های بخار، آبگرم و حتی تعمیرات اساسی آن نیز از طریق شرکت‌های خارجی انجام می‌گرفت، افزود: قرارداد ۲ دستگاه دیگ بخار ۲۵ هزار پوندی جهت صادرات به کشور ازبکستان با شرکت BIO-AGRO منعقد شده است و دیگ‌های بخار با دقت تمام و زمان تحویل بی‌سابقه در ایران و خاورمیانه در کمتر از ۱۵ روز تکمیل و امروز آماده ارسال به کشور ازبکستان است و این اولین محصول صادراتی در سال ۱۳۹۷ است.

مدیرعامل شرکت ماشین‌سازی دیگ‌های بخار ساخت ماشین‌سازی اراک را با کیفیت بسیار بالا و ارزان‌تر از نمونه‌های مشابه تولیدشده در کشورهای ترکیه و ... دانست و گفت: ماشین‌سازی اراک سال‌های گذشته نیز دیگ‌های بخار بسیاری را به کشورهای مختلف صادر کرده است که شامل صادرات به شرکت CEIBUK PRIVATE LIMITED بنگلادش، شرکت الدالی و المزموم الوطنیه سودان، مجتمع تحقیقاتی صبح سعادت عربستان، AZFCO و INTERENERJI - BAKU کشور آذربایجان، سیویکو سوریه، آمیکو - ارس خودرو دیزل بلاروس و شرکت‌های مختلف کشورهای افعانستان، کویت، امارات، عمان، عراق، ترکیه و ترکمنستان می‌شود.

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۰۶۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود تایلند به فینال جام ملت‌ها؛ افغانستان در آستانه تاریخ‌سازی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم ملی تایلند از ساعت 14:30 امروز (جمعه - به وقت ایران) در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا 2024، در سالن هوامارک ایندور بانکوک به مصاف تاجیکستان رفت که در پایان وقت‌های عادی و اضافه دو تیم به تساوی 3 - 3 رضایت دادند، اما در ضیافت پنالتی‌ها میزبان مسابقات با نتیجه 6 بر 5 پیروز شد و به فینال راه یافت. این تیم از ساعت 14:30 روز یکشنبه 9 اردیبهشت (به وقت ایران)، مقابل برنده دیدار ایران - ازبکستان صف‌آرایی می‌کند. بازنده بازی ایران و ازبکستان نیز از ساعت 11:30 همان روز، در مسابقه رده‌بندی برابر تاجیکستان به میدان می‌رود.

با توجه به صعود چهار تیم ایران، ازبکستان، تایلند و تاجیکستان به جام جهانی فوتسال، مرحله پلی‌آف برای تعیین سهمیه پنجم قاره آسیا برای صعود به جام جهانی در جریان است. شاگردان مجید مرتضایی در تیم ملی افغانستان با نتیجه 5 بر 3 از سد عراق گذشتند و قرقیزستان با نتیجه 3 بر 2 مقابل ویتنام پیروز شد.

افغانستان و قرقیزستان از ساعت 8:30 روز 9 اردیبهشت برای کسب پنجمین سهمیه آسیا در جام جهانی با هم روبرو می‌شوند.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899867

دیگر خبرها

  • انقلاب صنعتی (قرن هجده و نوزدهم) و پیشرفت‌های فناورانه
  • پانزدهمین اجلاس روسای راه‌آهن‌های کشور‌های اکو برگزار می‌شود
  • صدور اسناد تک برگی برای همه موقوفات تا پایان سال جاری
  • فصل گلاب گیری و تهیه گلاب و عرق نعنا با دستگاه تقطیر
  • چگونگی مردمی‌سازی توسعه بالادست صنعت نفت و گاز با توان بخش خصوصی و سرمایه‌های خرد مردمی
  • عکس| دو تصویر ناب از «ماشین دودی»؛ نخستین لوکوموتیو ایران
  • تشخیص سرطان و بافت‌های بیماری‌زا با مواد رادیواکتیو توسط محققان کشور
  • صعود تایلند به فینال جام ملت‌ها؛ افغانستان در آستانه تاریخ‌سازی
  • آماده‌سازی نیروگاه‌های کشور برای تولید حداکثری برق در تابستان
  • تولید محصول دانش‌بنیان نیروگاهی باهدف جلوگیری از خروج ارز