Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اقتصادی راه‌آهن جمهوری آذربایجان گفت: همه تلاش خود را برای انجام هر چه سریع‌تر تعهداتی که مربوط به جمهوری آذربایجان است انجام خواهیم داد.

به گزارش ایسنا، «موصال محمود اف» در نشست مشترک مسئولان گمرک و راه‌آهن و مجری ساخت پروژه راه‌آهن «آستارا – آستارا» که در محل بارانداز بین‌المللی ریلی شهرستان مرزی بندر آستارا برگزار شد، اظهار کرد: راه‌اندازی این راه‌آهن در خاک جمهوری اسلامی ایران و شهرستان آستارا تأثیرات بسیاری را در بخش‌های مختلف روابط دو کشور دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: هم‌اکنون پیشنهادات زیادی برای عبور بار از طریق این راه‌آهن وجود دارد که می‌کوشیم با همکاری ایران و تکمیل مجموعه راه‌آهن آستارا و بارانداز مربوطه هر چه سریع‌تر به این پیشنهادات پاسخ دهیم.

محمود اف افزود: همه تلاش خود را برای انجام هر چه سریع‌تر تعهداتی که مربوط به جمهوری آذربایجان است انجام خواهیم داد.

در ادامه این جلسه مهندس «یوسف‌نژاد»، ناظر گمرکات استان گیلان با اشاره به اهمیت راه‌اندازی راه‌آهن «آستارا – آستارا»، خاطرنشان کرد: اجرای تشریفات گمرکی در محوطه بارانداز بسیار مهم است.

وی تصریح کرد: تکمیل شدن زیرساخت‌های مربوطه در این زمینه شد از اولویت‌هاست که باید مدنظر قرار گیرد.

فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا نیز در این جلسه خواستار تسریع اجرای تعهدات دستگاه‌های اجرایی مرتبط و متولی راه‌آهن «آستارا - آستارا» شد.

«یونس رنجکش» تصریح کرد: با توجه به الزاماتی که در حمایت از این پروژه ملی بنا به اهمیت آن در اقتصاد کشور دارد، همه تلاش خود را برای برطرف کردن موانع در شهرستان انجام می‌دهیم اما متولیان امور مربوطه باید در تسریع انجام تعهدات اقدام جدی داشته باشند.

وی اظهار کرد: با همه حمایت‌های استانداری و فرمانداری و دولت در اجرای این پروژه، متأسفانه برخی مشکلات جزئی و ناهماهنگی بین دستگاهی موجب شده است تا مشکلاتی برای شهرستان در بحث تردد و ترافیک ایجاد شود که باید هر چه سریعتر این موارد با پیگیری شرکت راه آهن و گمرک برطرف شود.

وی ادامه داد: این پروژه ملی اثرات اقتصادی و اجتماعی فراوانی در آینده برای کشور، گیلان و آستارا خواهد داشت اما در این میان باید کوشید تا مشکلات شهرستانی هرچه سریع‌تر برطرف شود، چون هم‌اکنون زیرساخت‌های جاده‌ای و حمل و نقل در آستارا شرایط ورود و خروج این حجم از بار و ترافیک جاده‌ای را ندارد.

رنجکش افزود: این پروژه هم‌اکنون هم اثرات خوبی در بحث اشتغال و سرمایه‌گذاری در آستارا دارد اما باید کوشید تا هرچه سریع‌تر زیرساخت‌های مربوطه تکمیل شود تا مردم بهتر اثرات آن را لمس کنند.

وی یادآور شد: رفاه عمومی مردم آستارا از مهم‌ترین اولویت‌های مدیریت شهرستان است که نباید با اجرای ناقص برنامه‌های توسعه آرامش آنان سلب شود.

مدیران کل روابط عمومی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران و گمرک کشور که به نمایندگی از سازمان‌های مربوطه در این جلسه حضور داشتند با برشمردن اثرات اجرای این پروژه ملی در اقتصاد کشور و منطقه، بر همکاری‌ها و هماهنگی‌های بین دستگاهی تأکید و خواستار رفع کاستی‌ها در اسرع وقت شدند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۰۶۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرک حمل و نقل خمینی شهر راه اندازی می شود

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان از راه اندازی شهرک حمل و نقل در خمینی شهر خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، فرزاد دادخواه در جلسه مشترک مسؤولان اداره کل راهداری استان اصفهان، پلیس راه استان اصفهان، نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی و فرماندار و رئیس دادگستری خمینی شهر در خصوص بررسی نقاط حادثه خیز شهستان خمینی شهر اظهار کرد: در این جلسه موارد و مشکلات شهرستان و همچنین پروژه های نیمه تمام بررسی شد.

دادخواه با بیان اینکه بررسی نقاط حادثه خیز کمربندی خمینی شهر از مهم ترین مباحث طرح شده در این جلسه بود، افزود: همچنین در خصوص ورودی و خروجی چشمه لادر که سال ها است طرح آن معطل مانده به نتیجه های خوبی رسیدیم و قرار شد این پروژه در ۲ فاز اجرایی شود.

وی با بیان اینکه روکش آسفالت محور کمربندی قدیم خمینی شهر در بلوار سردار سلیمانی اصلاح خواهد شد، ادامه داد: پروژه های گردنه دوشاخ، تقاطع اصغر آباد و پل حسین آباد در درچه نیز تکمیل خواهد شد.

وی با بیان اینکه شهرک حمل و نقل خمینی شهر نیز در دستور کار قرار گرفت، گفت: با همکار و تعامل خوبی که در استان و شهرستان خمینی شهر وجود دارد با تخصیص اعتبار این پروژه ها در سال جاری اجرایی خواهد شد.

همچنین حجت السلام محمد تقی نقدعلی، نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه با بیان اینکه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای بیشترین طرح های عمرانی را در شهرستان خمینی شهر دارد، گفت: ورود جدی به این پروژه ها را در سال جاری خواهیم داشت که از مهم ترین آنها پروژه ساماندهی ورودی و خروجی چشمه لادر است و به زودی محقق خواهد شد.

وی گفت: امیدواریم همه پروژه ها در زمان مقرر اجرایی شود و کار روی زمین نماند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • برنامه‌ریزی برای تکمیل زیرساخت‌های ارتباطی اردبیل
  • ‌تلاش برای راه‌اندازی شهرک‌های صنعتی جدید در مناطق تقاضا محور استان فارس
  • شهرک حمل و نقل خمینی شهر راه اندازی می شود
  • شهرک حمل ونقل خمینی‌شهر راه‌اندازی می‌شود
  • تلاش باکو برای جذب سرمایه خارجی
  • کشف محموله قاچاق پارچه در شهرستان آستارا
  • فعالیت بیش از ۱۵۰ گروه جهادی در آستارا
  • تلاش برای راه‌اندازی دانشگاه‌های وقفی در کشور
  • پروژه آزوریان؛ تلاش سیا برای سرقت زیردریایی هسته ای شوروی(+تصاویر)
  • پیشرفت ۹۵ درصدی پروژه آبرسانی تجهیز و تکمیل چاه و خط انتقال آب تم‌تم در شهرستان جوانرود