Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-05@21:55:15 GMT

نجفی رفت

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۰۸۸۰۱

‍‍‍‍‍‍

اعضای شورای شهر تهران با استعفای دوم «محمدعلی نجفی» شهردار تهران موافقت کردند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  اعضای شورا «سمیع الله حسینی مکارم » معاون مالی و اقتصادی شهرداری تهران را به عنوان سرپرست شهرداری پایتخت انتخاب کردند.استعفای قبلی اقای نجفی رد شده بود. در جلسه امروز شورای شهر آقای مکارم با 14 رای سرپرست شهرداری تهران شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 حقانی هم 1 رای کسب کرد . دانلود
متن استعفای دو شهردار تهران به این شرح است:
­برادر گرامی جنای آقای مهندس هاشمی
رئیس محترم شورای اسلامی تهران، ری و شمیرانات
با تقدیم سلام جنابعالی و اعضای محترم شورای اسلامی شهر می دانید که من با احساس تکلیف برای خدمت به همشهریان عزیزم مسئولیت شهرداری را پذیرفتم و در این مدت کوتاه مسئولیتم در مبارزه با غول فساد و انجام برنامه ها بر مبنای خرد و تدبیر و انصاف و عدالت و ساماندهی امور شهرداری و شهر تهران از هیچ کوششی فروگذار نکرده ام تا در پیشگاه خداوند تبارک و تعالی و مردم شریف تهران سربلند باشم.
اکنون که شهرداری تهران از بخش مهمی از تنگناها و مشکلات عبور کرده و راه حل هایی برای چالش ها و کمبودها پیش بینی و تدبیر گشته است، متأسفانه عارض شدن بیماری جدیدی که درمان آن طولانی است و مسلماً بخشی از انرژی و توان من را تحلیل خواهد برد، امکان ادامه خدمت اینجانب را منتفی ساخته است و بیم آن می رود که در صورت تداوم این وضع زحمات و دستاوردهای قبلی از بین برود و به مدیریت شهر و اداره آن لطمات جدی وارد آید.
 فلذا از اعضای محترم شورای اسلامی شهر که به اتفاق آراء مسئولیت اداره شهر را به من محول نموده اند استدعا دارم برای حفظ مصلحت شهر و مردم نجیب تهران ، عذر من را بپذیرند.
دوستان عزیز شورا می دانند که من بدون کمترین تعلل و سستی و تردید و به قصد اصلاح سیستمی فسادآلود، همه تهدیدها و توهین ها و تهمت ها را پذیرفتم و دم برنیاوردم و هم اکنون نیز بر همان مواضع ایستاده ام و تا زمان تعیین فرد جانشین با همه توان به کار ادامه خواهم داد.
در عین حال توقع دارم که شورای محترم با اتخاذ تصمیمی عاجل، فرصت معالجه به موقع را برای بنده فراهم سازد.
از پیشگاه ملت بزرگ ایران و به ویژه همشهریان عزیز طلب بخشش و دعای خیر دارم و امیدوارم با لطف و بزرگواری خود به تقصیرها و قصورهای بنده به دیده اغماض بنگرند.
... و البته داوری نهایی با خداست که بهترین داورهاست.
والعاقبه للمتقین
محمدعلی نجفی 

منبع: شبکه خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۰۸۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه پایش اجرای مصوبات شورای شهر تهران رونمایی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، مجید باقری معاون شهردار تهران بیان کرد: سامانه پایش اجرای مصوبات شورای شهر تهران رونمایی شد. مطرح کردن این موضوع که شهرداری نظارت گریز است با این سامانه نقض می‌شود.

وی ادامه داد: ۲۲ هزار مکاتبه با شهرداری انجام شده؛ تلاش ما این است که مشی پیگیری تذکرات را دنبال کنیم. این حجم از نظارت‌ها و بازدید از سطح مناطق و برگزاری جلسات کمیسیون‌ها نشان‌دهنده تعامل سازنده شهرداری برای نظارت شوراست و سعی ما اثرگذاری پاسخ‌ها است.

معاون شهردار تهران گفت: میزان پاسخ به مکاتبات بسیار بالاست. این سامانه مشخص می‌کند که اجرای کدام مصوبات و کدام مکاتبات عقب افتاده است. در پاسخ و پیگیری تذکرات ما جدی هستیم و اگر مشکلی وجود داشته باشد، جلسات پیرامون آن برگزار می‌شود و ما بی‌تفاوت نیستیم.

کد خبر 6097084

دیگر خبرها

  • مصوبات شورای شهر تهران قابل ردیابی شد
  • در نود و یکمین جلسه شورای شهر ساری چه گذشت؟
  • اعضای شورای شهر حق دخالت در انتصابات شهرداری را ندارند
  • (ویدیو) عضو شورای شهر تهران: با شهرداری نظارت‌ناپذیر رو‌به‌رو هستیم
  • سامانه پایش اجرای مصوبات شورای شهر تهران رونمایی شد
  • شهرداری طرح‌ها را به جای پارک لاله به اطراف دانشگاه تهران منتقل کند
  • دخل و خرج شهرداری تهران زیر ذره بین شورا
  • بزرگداشت آیت الله ضیاءالدین نجفی(ره) در قم برگزار شد
  • افزایش تعرفه‌های امکان ورزشی شهرداری تهران در سال ۱۴۰۳
  • عضو شورای اسلامی کلانشهر اهواز :کلانشهر اهواز امینی شهردار را نمی‌خواهد | کسی ندای هل من ناصرا ینصرنی اهواز را نمی شنود