Web Analytics Made Easy - Statcounter

​بانک صادرات ایران به عنوان اولین بانک ایرانی بر اساس استاندارد ٥٠٠٠١:٢٠١١ ISO، فعالیت در زمینه استقرار سیستم مدیریت انرژی در ساختمان های بانک را آغاز نموده است.

به گزارش اقتصادآنلاین، این بانک در راستای تبیین سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)، عمل به قانون اصلاح الگوی مصرف، قانون رفع موانع تولید و ارتقای نظام مالی کشور و  تعهد به رعایت مفاد پروتکل الزام آور کنفرانس محیط زیست پاریس(٢٠١٥)، با ایجاد واحد مدیریت انرژی، در گام اول به عنوان تنها بانک ایرانی موفق به دریافت گواهینامه بین المللی استاندارد ٥٠٠٠١:٢٠١١ ISO در زمینه مدیریت مصرف انرژی در ساختمان مرکزی بانک (برج سپهر) و در گام دوم موفق به استقرار مدیریت انرژی در تمامی شعب و ساختمان های اداری استان های تهران، البرز و خوزستان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا براین گزارش، در بانک صادرات ایران مجموعه اطلاعات معماری، تاسیسات، روشنایی، تجهیزات اداری، قبوض ساختمان ها و شعب تحت کنترل سیستم مدیریت انرژی به نرم افزار انرژی منتقل شده و ضمن تهیه برچسب انرژی (موضوع تصویب نامه ابلاغی مورخ ١٢ دی ماه ٩٦ هیات محترم وزیران) برای تمامی شعب و ساختمان های مذکور، مصرف انرژی آنها در هر سال ممیزی می شود و همزمان دوره بازگشت سرمایه به کار گرفته شده برای مصرف بهینه آن، مورد واکاوی و بررسی های دوره ای قرار می گیرد.

همچنین استقرار سیستم مدیریت انرژی در شبکه بانک صادرات ایران با اولویت بندی استان ها و بر اساس هزینه سالانه مصرف انرژی و اقلیم هر استان انجام می گیرد.

شایان ذکر است، با توجه به بحران کم آبی در کشور و در راستای الزامات زیست محیطی و استفاده بهینه از پسماند آب، تصفیه خانه برج سپهر نوسازی شده و درصد قابل توجهی از آب مصرفی این ساختمان بلند مرتبه به چرخه مصرف نگهداری فضای سبز باز می گردد.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بانک صادرات بانک صادرات ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۱۴۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس از مدیرعامل پست بانک ایران و مدیریت شعب استان فارس

امتداد - حامد رستمی مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس، از بهزاد شیری مدیرعامل پست بانک ایران، فاطمه دهقانی مدیر شعب پست بانک استان فارس و معاون اعتباری استان به جهت پیگیری و همکاری کامل در جذب اعتبارات، اعطای تسهیلات معیشتی به دهیاران و دهیاری‌های استان فارس و تلاش‌های انجام شده در حوزه روستایی تقدیر کرد.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، در بخشی از متن این تقدیرنامه آمده است:

جناب آقای دکتر شیری
مدیرعامل محترم پست بانک ایران
سلام علیکم
سرافرازی و توسعه کشور در زمینه‌های گوناگون مرهون اقدام عملی فرزندان پر تلاش، خلاق و تحول آفرین این مرز بوم بوده است. لذا توفیق خدمت به نیکوترین مردم در نظام اسلامی فرصت گرانبها و پر افتخاری است که علاوه بر خشنودی مردم، موجبات رضایت پروردگار متعادل را در پی خواهد داشت.
بنا به فرموده رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ ای (مدظله العالی) این اقدام خداپسندانه مصداق بارز «مسارعه الخیرات و سابقو الی خیرات» می باشد. به یقین در این راستا کسانی موفق و سربلند خواهند بود که بتوانند به خوبی از این ظرفیت ایجاد شده در جهت پیشرفت اهداف اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی استفاده نموده و با تلاش و پشتکار نسبت به تحقق اهداف نظام مقدس اسلامی گام بردارند. 
ضمن آرزوی سلامتی و سربلندی برای جنابعالی، نظر به تعاملات فی مابین سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور با پست بانک و حسن همکاری‌های انجام شده از طرف مدیریت و همکاران مجموعه پست بانک استان فارس، برخود لازم می دارم از زحمات حضرتعالی در راس مدیریت کشوری و مجموعه پست بانک استان به مدیریت سرکار خانم دهقانی و معاون اعتباری سرکار خانم قنبریان، به جهت پیگیری و همکاری کامل در جذب اعتبارات، اعطای تسهیلات معیشتی به دهیاران و دهیاری‌های استان فارس و تلاش‌های انجام شده در حوزه روستایی قدردانی و تشکر نموده و از درگاه حضرت احدیت، نیکنامی و تداوم توفیقات مسالت می نمایم.

حامد رستمی
مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراها
 

 

 


برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • توسعه پایدار بر مبنای حفاظت محیط زیست صورت گیرد
  • بلاتکلیفی ۸ ماهه یک مصوبه مهم زیست‌محیطی در استانداری کهگیلویه و بویراحمد
  • کسب درآمد ارزی شرکت ایپکو از محل صادرات خدمات فنی مهندسی
  • تقدیر مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس از مدیرعامل پست بانک ایران و مدیریت شعب استان فارس
  • تعیین تکلیف سایت جدید پسماندهای بیمارستانی کرمانشاه در گام‌ نهایی
  • درباره سفر رافائل گروسی به ایران؛ مدیریت بحران، محتمل‌ترین نتیجه سفر
  • لیوان کاغذی رفیق صمیمی نوشیدنی های گرم و خنک شما!
  • نظارت مأموران محیط زیست آذربایجان‌غربی بر بیش از۷۶۰ هزارهکتار ازمناطق تحت مدیریت
  • معضل کشت‌های زیرپلاستیکی در همدان و آلودگی محیط زیست
  • امنیت انرژی ایران در گرو استفاده صحیح مصرف کنندگان گاز