Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: جزئیات مراسم تشییع و تدفین شهید مدافع حرم مهدی دهقان یزدلی در آران و بیدگل اعلام شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، ابوالفضل معینی نژاد در حاشیه جلسه ستاد هماهنگی بزرگداشت شهید مدافع حرم مهدی دهقان یزدلی در گفت و گو با خبرنگاران گفت: مراسم تشییع این شهید مدافع حرم، فردا چهارشنبه ۲۲ فروردین در آران و بیدگل برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این مراسم ساعت ۱۶ از میدان سپاه آران و بیدگل آغاز خواهد شد و پس از گذر از خیابان های اصلی شهر، در گلزار شهدای امامزاده بی بی زینب(س) روستای یزدل از توابع آران و بیدگل به خاک سپرده خواهد شد.

معینی نژاد خاطر نشان کرد: آیین بزرگداشت شهید دهقان یزدلی،پنج شنبه 23 فروردین بعد از نماز مغرب و عشا در مصلای نماز جمعه آران و بیدگل و مراسم هفتم این شهید دوشنبه آینده در روستای یزدل برگزار خواهد شد.

پیام تبریک و تسلیت فرماندار آران و بیدگل

فرماندار آران و بیدگل با انتشار پیامی شهادت پاسدار رشید اسلام، شهید مدافع حرم،مهدی دهقان یزدلی  را به مردم ولایتمدار و شهید پرور شهرستانهای آران و بیدگل و کاشان وخانواده ی معزز این شهید سرافراز و مردم شریف روستای یزدل تبریک و تسلیت گفت.

 متن پیام به این شرح است:

بسم رب الشهداء والصدیقین
رشادت های دلیرمردان عرصه ی ایثار و از خودگذشتگی و دفاع از حریم اهل البیت (ع)که زینب وار در دفاع از حریم این بانوی بزرگ اسلام انجام وظیفه می نمایند و ردای ارزشمند شهادت را بر تن می کنند برای همیشه در تاریخ جاودان خواهد ماند.

بار دیگر بینش و بصیرت جوانی از تبار عاشورائیان و بزرگ شده مکتب امام حسین (ع) سندی گویا و ماندگار از رسوایی استکبار را به تصویر کشید.

خبر شهادت سرهنگ" پاسدار شهید مهدی دهقان یزدلی " فرزندی دیگر از خطه شهیدپرور آران و بیدگل و روستای یزدل در دفاع از حریم حرم اهل‌بیت (ع) دردی آمیخته با غرور و افتخار را در دلهایمان گذاشت ؛ شهادتی که عامل استمرار حرکت عزتمندانه انقلاب و ثبات و امنیت کشور شد.

اینجانب شهادت سرهنگ" پاسدار شهید مهدی دهقان یزدلی" را به محضر حضرت بقیه الله الاعظم (عج)، مقام عظمای ولایت، خانواده معزز این شهید والامقام و عموم مردم شهید پرور و شریف شهرستانهای آران و بیدگل و کاشان و به ویژه مردم شریف روستای یزدل تبریک و تسلیت عرض نموده و از خداوند منان مسئلت داریم روح پاک ایشان را با مولایش امام حسین (علیه السلام) محشور  و به خانواده عزادار و بزرگوارشان صبر و اجر عطا فرماید.

بامداد دوشنبه جنگنده های اسرائیلی از نوع اف-۱۵ از طریق حریم هوایی لبنان بدون ورود به حریم هوایی سوریه به فرودگاه نظامی تیفور سوریه حمله کردند  در این اقدام تجاوزکارانه آمریکایی صهیونیستی که به مقر پاسگاه های نظامی سوریه در فرودگاه تیفور در شهر حمص انجام شد؛ سرهنگ ‌پاسدار‌ "مهدی دهقان یزدلی" از شهرستان آران و بیدگل اعزامی از یگان نیروی هوافضای کاشان به مقام رفیع شهادت نایل شد.

پایان پیام/513

منبع: شبستان

کلیدواژه: حمایت از کالای ایرانی بیرجند ارز دولت نجفی دلار روز ملی فناوری هسته ای آیت الله مکارم شیرازی کالای ایرانی مجلس مهدی دهقان یزدلی یزدل آران و بیدگل بی بی زینب یزدل روستای یزدل شهرستان آران و بیدگل شهید مدافع حرم آران و بیدگل کلیدواژگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۲۰۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم تشییع همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی شنبه برگزار می شود

به گزارش جماران؛ بیت امام خمینی (س) در اطلاعیه ای اعلام کرد:

انا لله و انا الیه راجعون

در نهایت حزن و اندوه به اطلاع می رساند بانوی با فضیلتی از خاندان علم و تقوا، صبیه مرحوم آیت الله حاج شیخ مرتضی حایری یزدی و همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی، عروس امام راحل مرحومه معصومه حایری یزدی در جوار رحمت الهی آرام گرفت. 

مراسم تشییع پیکر آن مرحومه روز شنبه ساعت ۱۰ صبح از مسجد نو به سمت حرم مطهر و مراسم ختم همان روز بعد از نماز مغرب و عشا در حسینیه شهدا (خیابان صفاییه) برگزار خواهد شد. شرکت عموم طبقات مومنین بویژه روحانیت معظم موجب شادی روح آن مرحومه و تسلی خاطر بازماندگان خواهد بود.

بیت امام خمینی (س)

دیگر خبرها

  • پرداخت ۷۲۴ میلیاردی مستمری تامین اجتماعی آران و بیدگل
  • تشییع و تدفین چهار شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق(ع) در استان کرمان
  • تشییع پیکر ۲ شهید گمنام در قم
  • تشییع دو شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق (ع) در قم
  • همسر آیت‌الله «سید مصطفی خمینی» در قم تشییع شد
  • ‌همسر شهید ‌مصطفی خمینی در قم تشییع شد
  • ابراز خرسندی شهروندان آران و بیدگل از بهسازی معابر شهر + فیلم
  • آمریکا و رژیم صهیونیستی بیش از پیش منزوی شده اند
  • فعالیت ۴۱۶سفیر دانش‌آموز رضوی در آران و بیدگل
  • مراسم تشییع همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی شنبه برگزار می شود