Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-07@03:14:19 GMT

آغازثبت نام وانت بارها وخودروهای پلاک عمومی

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۲۹۷۹۳

مدیر واحد صدور آرم سازمان ترافیک از راه اندازی سامانه حساب شهروندی در پنل کاربران اعم از حقیقی، حقوقی و سهمیه بگیران و تسریع مدیریت سامانه ثبت نام برای کاربران،خبر داد.

به گزارش مهر، مصطفی قنبرنژادبا بیان این که حساب شهروندی به مانند کیف پول شخصی متقاضی در طول سال به منظور استفاده از طرح ترافیک عمل خواهد کرد گفت : سامانه حساب شهروندی در پنل کاربران اعم از حقیقی، حقوقی و سهمیه بگیران و تسریع مدیریت سامانه ثبت نام برای کاربران راه اندازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بر رفع خطاهای احتمالی سامانه در زمان ثبت نام و تسریع روند ثبت اطلاعات برای شهروندان تاکید کرد و گفت:سوالات متداول شهروندان بصورت ایکون های راهنمای اطلاع رسانی در طول مراحل ثبت نام گنجانده شده است.

قنبرنژاد همچنین از استقرار تیم پاسخگو به مشکلات و سوالات احتمالی شهروندان در واحد صدور آرم سازمان ترافیک خبر داد و گفت: کارشناسان صدور آرم و نماینده ای از سازمان فناوری و اطلاعات شهرداری مستقر شده که از طریق شماره گیری *۱۳۷*۵#به موضوعات و سوالات مطرح شده از سوی شهروندان پاسخ خواهند داد.

مدیر واحد صدور آرم سازمان ترافیک شهرداری تهران در ادامه با تاکید بر اینکه تمامی خودروهای وانت بار اعم از پلاک عمومی و پلاک سفید شهر تهران که سال ٩٦ آرم طرح ترافیک دریافت کرده اند، از امروز مهلت دارند نسبت به ثبت نام در سامانه طرح ترافیک سالانه اقدام کنند.

قنبرنژاد در پایان خاطر نشان کرد: تنها ساکنین محدوده ی طرح ترافیک می توانند پس از ثبت اطلاعات خود در سامانه مدارک محل سکونت خود را به دفاتر خدمات الکترونیک ارایه دهند، ارایه مدارک سهمیه بگیران در زمانی دیگر اعلام خواهد شد.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۲۹۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیستم مکان‌یابی در فلسطین اشغالی دچار اختلال شد

روزنامه معاریو در خبری اعلام کرد، بار دیگر سامانه مکان یابی در بسیاری از مناطق (فلسطین اشغالی) دچار مشکل شده و کاربران فضای مجازی در مناطق شمالی و مرکزی را دچار مشکلات جدی کرد به نحوی که محل آنها را در نزدیکی فرودگاه رفیق حریری بیروت نشان می‌داد.

در ادامه این گزارش آمده است، شامگاه جمعه و بامداد شنبه بسیاری از مناطق شاهد اختلال شدید جی پی اس بود و کاربرانی که قصد استفاده از این سامانه را داشتند خود را در مناطقی در بیروت و در نزدیکی فرودگاه بین المللی رفیق حریری در جنوب آن می‌یافتند.

این رسانه بدون اشاره به احتمال وجود حمله سایبری علیه این رژیم، ادعا کرد، اختلال مذکور برای مقابله با سلاح‌ها و سامانه‌های حزب الله صورت گرفته است تا حملات موشکی و پهپادی این حزب دچار اختلال شود و از کاربران خواست تا نقشه آفلاین اماکن پر کاربرد خود را دانلود کرده و برای سفارشات نیز از انتخاب دستی استفاده کنند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • ۵۹۰۰ پلاک مسکونی نوسازی شد/کلنگ زنی ۱۵۰ هزار واحد مسکونی
  • به زودی؛ آغاز خدمات دهی اتوبوس‌های عمومی به شهروندان کارون+فیلم
  • گلایه شهروندان تهرانی از وضعیت نامناسب برخی از بی آر تی‌ها + فیلم
  • دستگیری ۷نفر از اراذل و اوباش در منطقه رواسان تبریز
  • بازداشت ۷ نفر اراذل و اوباش در منطقه رواسان تبریز
  • سیستم مکان‌یابی در فلسطین اشغالی دچار اختلال شد
  • رفع تداخل ۹۰۰ پلاک از اراضی لرستان
  • ممنوعیت تردد در بزرگراه شهید خرازی/ شهروندان از مسیرهای جایگزین استفاده کنند
  • سهم بازار اپراتورها از مکالمه و پیامک کاربران
  • محدودیت تردد در بزرگراه شهید خرازی/ شهروندان از مسیرهای جایگزین استفاده کنند