Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-28@21:43:19 GMT

«صندوق اسلامی برکت» برای کمک به نیازمندان آمریکا

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۳۱۸۰۸

«صندوق اسلامی برکت» برای کمک به نیازمندان آمریکا

خبرگزاری شبستان: دانشجویان مسلمان دانشگاه دیترویت،صندوق اسلامی برکت را برای کمک به نیازمندان راه اندازی کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «|aboutislam»، انجمن دانشجویان مسلمان دانشگاه ایالتی «وین» در «دیترویت» آمریکا «صندوق اسلامی برکت» را برای کمک به نیازمندان در مقابل مرکز اسلامی این دانشگاه،نصب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این صندوق با شعار «هر چه می توانید بردارید،هر چه می توانید بگذارید» راه اندازی شده است.

اقلامی که در این جعبه گذاشته می شوند، شامل مواد غذایی،پوشاک و وسایل بهداشتی هستند.

«الشواف»،دانشجوی 22 ساله ای است که در ژانویه سال 2017 میلادی این ایده را در انجمن دانشجویان مسلمان،مطرح کرد.

وی در این باره گفت:ما می خواهیم که همه افراد نیازمند جامعه بتوانند به این صندوق دسترسی داشته و از اقلام موجود در آن استفاده کنند و از سوی دیگر افراد خیر هم بتوانند هر چه در توان دارند به این صندوق اهدا کنند.

«محمد سلیمان» از اعضای انجمن دانشجویان مسلمان ابراز امیدواری کرد که این پروژه بتواند حس بیشتر همبستگی را در میان افراد جامعه به وجود بیاورد.

وی در این باره گفت:امیدوارم این طرح راهی برای نشان دادن دغدغه مسلمانان نسبت به جامعه ای باشد که در آن زندگی می کنند.

سلیمان افزود:نگرانی ها و دغدغه های جامعه همواره برای ما در اولویت قرار دارد.ما تلاش می کنیم تا طرح های مختلف را برای کمک به جامعه ای که در آن زندگی می کنیم،ارائه دهیم.

پایان پیام/7

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس حمایت از کالای ایرانی دولت ارز ستوان یکم پاسدار مرتضی بصیری پور روز ملی فناوری هسته ای هفته هنر انقلاب اسلامی سازمان اوقاف و امور خیریه قرآن کریم حسن روحانی مسلمان آمریکا اسلام کلیدواژگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۳۱۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیام جامعه دانشگاهی ایران در حمایت از دانشجویان آزادیخواه اروپا و آمریکا +تصاویر

دانشجویان و اساتید ایرانی هم‌صدا با دانشجویان آزادیخواه آمریکا و اروپا که نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی دست به اعتراض زده بودند، با برپایی تجمعاتی در دانشگاه‌های سراسر کشور، ضمن اعلام حمایت از این دانشجویان، برخورد خشن پلیس آمریکا را محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دانشجویان و اساتید ایرانی هم‌صدا با دانشجویان آزادیخواه آمریکا و اروپا که نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی دست به اعتراض زده بودند، با برپایی تجمعاتی در دانشگاه‌های سراسر کشور، ضمن اعلام حمایت از این دانشجویان، برخورد خشن پلیس و نیروهای امنیتی آمریکایی و اروپایی را محکوم کردند.

 

اعتراضات دانشجویی علیه جنگ تمام عیار اسرائیل و جنایات صهیونیست‌ها در حق مردم غزه در سراسر آمریکا ادامه دارد و گستره آن به اروپا نیز کشیده شده است.

در دانشگاه تهران جامعه دانشگاهی با حضور مقابل سردر اصلی این دانشگاه در حمایت از مردم مظلوم فلسطین شعار سر داده و همبستگی قاطع خود را با دانشجویان آمریکا و اروپا اعلام کردند.

دانشجویان و اساتید دانشگاه فردوسی مشهد نیز برای هم‌صدایی با دانشجویان اروپا و آمریکا به میدان آمدند. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   دانشجویان دانشگاه فنی حرفه‌ای شهید بابایی قزوین نیز با برگزاری تجمعی ضمن همبستگی با مردم غزه، از دانشجویان معترض دانشگاه‌های آمریکا حمایت کردند. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اجتماع دانشجویی در همبستگی با دانشجویان آمریکایی و اروپایی مقابل دانشگاه تهران
  • حمایت دانشجویان خوزستانی از اعتراضات ضد صیهونیستی در دانشگاه های آمریکا+فیلم
  • حمایت جامعه دانشگاهی گلستان از دانشجویان معترض آمریکایی + فیلم
  • حمایت جامعه دانشگاهی گلستان از دانشجویان معترض آمریکایی
  • تجمع دانشگاهیان مشهدی در محکومیت جنایات آمریکا
  • تجمع دانشگاهیان تهران، مشهد و اهواز در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکاو اروپا
  • قیام جامعه دانشگاهی ایران در حمایت از دانشجویان آزادیخواه اروپا و آمریکا +تصاویر
  • حمایت دانشجویان مسیحی دانشگاه اوهایو از دانشجویان مسلمان
  • اربعین به برکت انقلاب اسلامی جهانی شده است
  • سفر رییس جمهور به پاکستان و سریلانکا با برکت بود