Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز چهارمحال و بختیاری، اقبال عباسی در نخستین نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی در سال ۱۳۹۷، گفت: همه موظفیم از کالای تولید شده در استان استفاده کنیم، مگر اینکه آن کالا در استان تولید نشود.

وی با بیان اینکه حمایت از کالای ایرانی باید در همه مراحل تولید مورد توجه باشد افزود: این حمایت از زمان مراجعه متقاضی تولید به دستگاه‌های اجرایی آغاز و با اقداماتی مانند صدور مجوز و دریافت تسهیلات تا رسیدن به بازار فروش و مصرف ادامه می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار چهارمحال و بختیاری همچنین با تأکید بر ضرورت حمایت از شرکت های دانش بنیان در سال حمایت از کالای ایرانی، گفت: تجاری سازی و بازاریابی برای محصول تولیدی این شرکت‌ها در دستور کار مسئولان مرتبط قرار گیرد.

آقای عباسی، توجه بیشتر به جذب سرمایه گذاری های داخلی و خارجی، حضور بخش خصوصی در کنار دولت، اصلاح بافت فرسوده شهرها، تعویض خودرو‌های فرسوده، تأمین مسکن و تسهیل ازدواج جوانان، ارائه تسهیلات روستایی و مقاوم سازی مسکن روستاییان را خواستار شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۴۳۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت تسهیلات وام ها را پیگیری کنید

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما،  طرح ملی مسکن یکی از طرح هایی است که دولت با راه اندازی آن سعی در کمک به افراد کم درآمد جامعه برای خانه دار شدن دارد.

متن پیام شهروندخبرنگار ما:

سلام از تسهیلات مسکن ملی و تسهیلات مسکن بافت فرسوده و ودیعه مسکن بافت فرسوده خبری نیست. سامانه شرکت بازآفرینی شهری هیچ اقدامی نمی‌کند اصلا پاسخگو نیستن .ممنون میشم پیگیری بفرمایید.

دیگر خبرها

  • طراحی و ساخت برج‌های تقطیر محصولی ازشرکتی دانش‌بنیان
  • تشکیل کنسرسیوم کشتی‌سازی تمام ایرانی امضا شد
  • بهترین تلویزیون های ساخت داخل و با گارانتی
  • تغییر رویکرد مدیران و ایجاد ساختار مناسب؛ گام مهمی در پیاده سازی مبارزه با پولشویی در صنعت بیمه است
  • حمایت بانک مسکن از خانواده‌ها با پرداخت بیش از ۴۴ هزار فقره تسهیلات در سال ۱۴۰۲
  • کشف بیش از ۴۸ میلیارد ریال کالای قاچاق در ایلام
  • پرداخت تسهیلات وام مسکن را پیگیری کنید
  • پرداخت تسهیلات وام ها را پیگیری کنید
  • مرغ؛ از «تولید و تامین بازار داخل» تا «ارزآوری و صادرات»
  • ‌مهم‌ترین ‌در تحقق شعارهای سال، توجه به حمایت از تولید ملی است