Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سیدمیثم سیدصالحی مدير پيام رسان سروش با اشاره به عملیات بروزرسانی گسترده در زیرساخت‌های پیام‌رسان سروش، گفت: با توجه به استقبال گسترده کاربران در سال جدید و نزدیک شدن به مرز ۵ میلیون کاربر، به منظور ارائه سرویس با کیفیت به کاربران، بروزرسانی گسترده در سرورهای سروش ضروری بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به پایان عملیات بروزرسانی، کاربران جدید می‌توانند بدون اختلال از سرویس‌های سروش استفاده كنند. البته همراهان قدیمی ما، برای استفاده بدون اختلال لازم است نسخه جدید را نصب کنند.

وی با اشاره به ۵میلیونی شدن خانواده سروش، خاطرنشان کرد: با توجه به شبکه گسترده اعضای سروش‌، کاربران جدید با ورود به این پیام‌رسان تعداد قابل توجهی از مخاطبین و دوستان خود را در سروش پیدا می‌کنند. سیدصالحی خاطرنشان كرد: باتلاش شبانه‌روزی تیم فنی سروش نسخه‌های جدید این پیام‌رسان در پلتفرم‌های اندروید، iOS و دسکتاپ آماده و منتشر شده است.

مدیر سروش از کاربران قدیمی این پیام‌رسان خواست تا برای استفاده باکیفیت از سرویس‌های سروش، نسخه‌های قدیمی خود را حذف و با مراجعه به وب‌سایت سروش به نشانی https://sapp.ir نسخه جدید را دانلود و نصب کنند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سروش شبکه های اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۴۸۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیفیت‌سنجی بیش از ۳۵ هزار تُن انواع کود وارده به استان گلستان

سید صمد ضیائی در خصوص نظام کنترل کیفیت کود‌های وارداتی و تولید داخل توسط شرکت خدمات حمایتی کشاورزی کشور گفت: علاوه بر آنکه ثبت کود توسط مؤسسه تحقیقات آب و خاک انجام می‌شود، طرحی در کل کشور ازسوی دفتر مرکزی این شرکت به اجرا گذاشته می‌شود تا کل فرآیند را تحت کنترل درآورد.

وی افزود: پارسال از ۱۹۲ پارت، درمجموع ۳۵ هزار و ۷۲۵ تُن انواع کود‌های ازته، فسفاته و پتاسه توسط تیم نمونه برداری انجام و نمونه پس از پلمپ به مرکز تحقیقات کاربردی نهاده‌های کشاورزی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی کشور ارسال شد.

ضیائی به بیان اهمیت نظام کنترل کیفی نهاده‌های کشاورزی در این شرکت تاکید کرد: با این روش خواهیم فهمید که کودشیمیایی در کجا تولید، توزیع و به چه ترتیبی حمل می‌شود، تا اثرات مثبت آن بتواند به همه بهره‌برداران تعمیم داده شود.

وی گفت: این نظام همچون گواهی‌های ایزو که کاملاً استاندارد هستند، کمک می‌کند تا محموله‌های کودی، در صحت و سلامت تولید شود و سپس به دست بهره‌برداران برسد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • تشکیل شورای راهبردی مدیریت شهری شیراز با چند حوزه خدمات‌رسان
  • کلاس‌های پیام نور امروز به مدت ۲ ساعت تعطیل شد
  • پویش مجازی «خاطره ای از معلمم» در البرز اجرا می‌شود
  • آتش سوزی گسترده در کارخانه مبل سازی مهار شد
  • عضو کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان شوید
  • کیفیت‌سنجی بیش از ۳۵ هزار تُن انواع کود وارده به استان گلستان
  • چگونگی خدمات‌دهی به بیماران در زمان قطع سامانه نسخه‌نویسی الکترونیک بیمه سلامت
  • وزیر ارتباطات: معافیت مالیاتی کسب و کارهایی که از سکوهای داخلی استفاده کنند
  • معافیت مالیاتی کسب و کارهایی که از سکوهای داخلی استفاده کنند
  • نارضایتی کاربران از ارسال نشدن پیامک بانکی برای تراکنش‌های کمتر از ۳۰ هزار تومان