Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صدا و سيما از اسلام آباد؛ وزير راه و شهرسازي ايران در سفر به پاکستان بر آمادگي ايران براي گسترش همکاريها با پاکستان در همه زمينه هاي زيربنايي تاکيد کرد.

«عباس آخوندي» که در صدر هياتي 20 نفره از مسئولان حمل و نقل جاده اي، ريلي، هوايي و دريايي و استاندار سيستان و بلوچستان و نماينده مردم زاهدان در مجلس شوراي اسلامي به دعوت وزير امورکشتيراني و دريانوردي پاکستان براي توسعه روابط حمل و نقل بين دو کشور به اسلام آباد سفر کرده است در نخستين روز از سفر خود با وزراي امور کشتيراني و دريانوردي، مسکن و راه آهن پاکستان ديدار و گفت و گو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وزير راه و شهرسازي ايران در ديدار با «اکرم دراني» وزير مسکن پاکستان از آمادگي ايران براي انتقال تجربيات در خصوص ساخت مسکن انبوه و صدور خدمات فني و مهندسي و تامين تجهيزات ، ماشين آلات و مصالح مورد نياز پاکستان خبر داد.
آقاي آخوندي همچنين بعد از ظهر امروز با «سعد رفيق» وزير راه آهن پاکستان هم ديدار و درباره آمادگي ايران براي مشارکت در ارتقاء خطوط ريلي پاکستان گفت و گو کرد.
در اين ديدار دو طرف بر افزايش تبادل هيات ها بين راه آهن هاي دو کشور و راه اندازي هرچه سريعتر راه آهن اسلام آباد،تهران ، استانبول موسوم به راه آهن اکو تاکيد کردند.
«عباس آخوندي» وزير راه وشهرسازي ايران و «ميرحاصل بزنجو» وزير امور کشتيراني و دريانوردي پاکستان هم صبح امروز درباره راه اندازي خط کشتيراني بين بنادر چابهار ايران و کراچي پاکستان با يکديگر ديدار و گفتگو کردند.
وزير راه و شهرسازي کشورمان صبح امروز وارد اسلام آباد پايتخت پاکستان شد. قرار است آقاي آخوندي فردا به بنادر کراچي و گوادر سفر کند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۴۹۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در دیدار گروسی و باقری چه گذشت؟

آفتاب‌‌نیوز :

در ملاقات رافائل گروسی مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی و علی باقری معاون سیاسی وزیر امور خارجه و مذاکره کننده ارشد کشور در مذاکرات هسته ای، ابعاد مختلف همکاری های ایران و آژانس بین المللی انرژی اتمی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

باقری ضمن اشاره به اهمیت همکاری‌های ایران و آژانس، بر ضرورت بی طرفی و حرفه ای گری آژانس به عنوان یک سازمان تخصصی تاکید کرد.

وی همچنین اظهار داشت: فعالیت های صلح آمیز هسته ای جمهوری اسلامی ایران همواره در چارچوب تعهدات بین المللی از جمله معاهده عدم اشاعه است.

رافائل گروسی نیز در این دیدار، سفر خود به تهران را نشانه اراده آژانس برای حفظ فضای سازنده در روابط خود با جمهوری اسلامی ایران دانست.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • پاکستان: دیکته خارجی را درباره پروژه مشترک گازی با ایران نمی‌پذیریم
  • در دیدار گروسی و باقری چه گذشت؟
  • دیدار گروسی با وزیر خارجه ایران
  • ایران و عراق در مبادلات اقتصادی از ارز ملی استفاده کنند
  • سفرهای سریالی مقامات سعودی به پاکستان برای تجارت و سرمایه‌گذاری
  • وزیر خارجه گامبیا: ایرانیان را به شجاعت‌شان می‌شناسیم
  • گزارش امیرعبداللهیان از دیدار با سران سازمان همکاری اسلامی در بانجول
  • امیرعبداللهیان با وزیر خارجه گامبیا دیدار کرد
  • امیرعبداللهیان: باید رژیم اشغالگر آپارتاید اسرائیل را متوقف کنیم/ نحوه برخورد دولت‌های مسلمان با بحران غزه در تاریخ ثبت و ضبط خواهد شد/ دیدار گسترده وزیر خارجه با مقامات ارشد کشورهای اسلامی
  • ملاقات امیرعبداللهیان با هاکان فیدان در گامبیا