Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@07:33:53 GMT

نسخه قدیمی پیام‌رسان سروش را بدون نگرانی حذف کنید

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۵۴۱۱۳

نسخه قدیمی پیام‌رسان سروش را بدون نگرانی حذف کنید

مدیر پیام‌رسان سروش از انتشار نسخه جدید این پیام‌رسان با خدمات باکیفیت‌تر برای کاربران خبر داد. ۲۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۹ اجتماعی علمی نظرات

به گزارش خبرنگار علمی باشگاه خبرنگاران پویا؛ سیدمیثم سیدصالحی با اشاره به عملیات بروزرسانی گسترده در زیرساختهای پیام‌رسان سروش، اظهار کرد: با توجه به استقبال گسترده کاربران در سال جدید و نزدیک شدن به  مرز پنج میلیون کاربر، به منظور ارائه سرویس با کیفیت به کاربران، بروزرسانی گسترده در سرورهای سروش ضروری بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر پیام‌رسان سروش افزود: با توجه به پایان عملیات بروزرسانی، کاربران جدید می‌توانند بدون اختلال از سرویسهای سروش استفاده کنند؛ البته همراهان قدیمی ما، برای استفاده بدون اختلال لازم است نسخه جدید را نصب کنند.

وی با اشاره به پنج میلیونی شدن خانواده سروش، خاطر نشان کرد: با توجه به شبکه گسترده اعضای سروش‌، کاربران جدید با ورود به این پیام‌رسان تعداد قابل توجهی از مخاطبین و دوستان خود را در سروش پیدا می‌کنند.

سیدصالحی ابراز کرد: با تلاش شبانه‌روزی تیم فنی سروش نسخه‌های جدید این پیام‌رسان در پلت‌فرمهای اندروید، iOS و دسکتاپ آماده و منتشر شده است.

وی از کاربران قدیمی این پیام‌رسان خواست تا برای استفاده باکیفیت از سرویسهای سروش، نسخه‌های قدیمی خود را حذف و با مراجعه به وب‌سایت سروش به نشانی https://sapp.ir نسخه جدید را دانلود و نصب کنند.

به گزارش تسنیم، توجه داشته باشید با حذف نسخه قبلی و نصب نسخه جدید هیچ اطلاعاتی از اکانت شما حذف نخواهد شد و پس از نصب به تمامی اطلاعات خود دسترسی خواهید داشت.

انتهای پیام/

R1012190/P30441/S2,1313/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۵۴۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صف طولانی اصفهانی برای سروش صحت

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 6 سروش صحت بازیگر و کارگردان سینما و تلویزیون که پس از اجرای برنامه کتاب باز، در حوزه کتاب طرفدارانی برای خود به دست آورده، به تولید کتاب می‌پردازد و حالا برای عرضه کتاب تازه‌اش صفی عجیب در اصفهان شکل گرفته است. تصاویر این صف طولانی را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • کلاس‌های پیام نور امروز به مدت ۲ ساعت تعطیل شد
  • آشوبی: پرسپولیس بدون توجه به بازی‌های استقلال می‌تواند فاصله یک امتیازی را جبران کند/ در مورد رفیعی جای نگرانی وجود ندارد
  • پویش مجازی «خاطره ای از معلمم» در البرز اجرا می‌شود
  • امکان ارسال پیوست بدون اینترنت در واتس‌اپ
  • عضو کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان شوید
  • (ویدیو) صف طولانی اصفهانی‌ها برای سروش صحت
  • بلایی که با خوردن ۴ استامینوفن سرتان می‌آید
  • صف طولانی اصفهانی برای سروش صحت
  • هشدار مصرف خودسرانه دارو‌های بدون نسخه
  • وزیر ارتباطات: معافیت مالیاتی کسب و کارهایی که از سکوهای داخلی استفاده کنند