Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-08@02:25:35 GMT

حضور آمریکا در منطقه تنها ویرانی به دنبال دارد

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۵۵۷۴۸

حضور آمریکا در منطقه تنها ویرانی به دنبال دارد

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ ماموستا ملا محمد محمدی در خطبه های نماز جمعه این هفته در مسجد جامع شافعی، انشقاق و عافیت طلبی برخی کشورهای اسلامی را عاملی برای گستاخی اسرائیل و خشنودی غرب دانست و افزود: غربی ها و بخصوص آمریکا با حضور در منطقه خاورمیانه به دنبال بهره برداری از منابع و ظرفیت های مختلف کشورهای مسلمان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او همچنین ستم و کشتاری را که در غزه به دست رژیم سفاک صهیونیستی اتفاق می افتد، جنایتی آشکار دانست و گفت: 40 شهید و بیش از سه هزار زخمی از زن و مرد و کودک برای مجامع حقوق بشری و بین المللی قابل دیدن نیست و چشمان خود را بر روی این کشتار بسته اند.
خطیب جمعه اهل سنت کرمانشاه در ادامه با اشاره به شعار سال و حمایت از کالای ایرانی، بازگشت، اعتماد به کالاهای ایرانی و تسهیلات و حمایت های مسئولان را در این زمینه ضروری دانست و از تولیدکنندگان خواست به ارتقا کیفیت تولیدات خود اهمیت دهند و با کم فروشی و بی کیفیتی تولیدات بی اعتمادی را تبلیغ نکنند.
ماموستا محمدی، همچنین با شکرگذاری به درگاه پروردگار در عنایت ویژه در بارش باران، ضمن درخواست از مردم برای صرفه جویی و اصلاح الگوی مصرف، نگرانی کم آبی را جدی و مدیریت صحیح منابع را ضروری دانست.
وی مراقبت از طبیعت را وظیفه هر فرد مسلمان دانست و از کسانی که به طبیعت می روند خواست با بی توجهی ، فصل رشد گیاهان و نباتات را مختل نکنند.
امام جمعه اهل سنت کرمانشاه در بخش دیگری از خطبه های نماز به معراج پیامبر اکرم (ص) و آیاتی از سوره مبارکه اسرا، به برکات سفر روحانی پیامبر (ص) و توجه و رحمت پروردگار به امت اسلامی، گفت: حضرت محمد (ص) هر آنچه برای امتش سعادت دنیوی و اخروی به همراه داشت از خداوند تمنا داشت و آیا امروز رفتاری که برخی نسبت به دستورات و توصیه های آن حضرت دارند ، ظلم بزرگی به اسلام و ایشان نیست؟
3033/8066
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری تحولات سوریه گفت و گوی ملی غوطه شرقی ارز دیجیتال اصلاح الگوی مصرف حضرت محمد خاورمیانه خطبه های نماز جمعه آمریکا موسسات مالی و اعتباری تحولات سوریه گفت و گوی ملی غوطه شرقی ارز دیجیتال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۵۵۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کره شمالی: آمریکا و متحدانش به دنبال اجتناب از چارچوب سازمان ملل هستند

کیم سونگ، سفیر کره شمالی در سازمان ملل متحد، ایالات متحده، ژاپن و ۴۷ کشور دیگر را متهم کرد که به دنبال اجتناب از مقررات این سازمان در مورد کشورش هستند که مصمم به ارائه قوانین آنها هستند.

به گزارش خبرگزاری مرکزی کره (KCNA)، در بیانیه سفیر کره شمالی آمده است: «نیرو‌های متخاصم ممکن است در آینده دومین و سومین پنل کارشناسی را علیه ما راه اندازی کنند، اما همه آنها با گذشت زمان با خود ویرانگری مواجه خواهند شد». 

کیم در پایان گفت: اگر ایالات متحده و پیروانش به‌جای عبرت گرفتن از پرونده اخیر، سیاست خصمانه نابهنگام را در قبال کره شمالی (جمهوری دموکراتیک خلق کره) پیگیرانه دنبال کنند، با شکست استراتژیک بدتری مواجه خواهند شد.

پیش از این، سخنگوی وزارت خارجه کره شمالی گفته بود پیونگ یانگ در واکنش به استفاده واشنگتن از حقوق بشر به عنوان ابزاری برای تهاجم و رفتار خصمانه علیه کره شمالی، گزینه‌های سختگیرانه و قاطعی برای حفاظت از حاکمیت و امنیت خود خواهد داشت. واشنگتن همواره از حقوق بشر برای اقدامات تحریک‌آمیز سیاسی و توطئه علیه پیونگ یانگ استفاده می‌کند. او گفت: ما به تحریم‌های آمریکا عادت کرده‌ایم و توان و قدرت بالایی برای ایستادن در مقابل هر گونه تحریم شدیدی داریم.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • بیش از ۱۰۰۰ برنامه ویژه دهه کرامت در البرز اجرا می‌شود
  • آموزش و پرورش طرح نماد را با جدیت بیشتری دنبال کند
  • فقدان مرحوم ماموستا فخری یک ضایعه بود
  • زارع‌پور: دنبال تبدیل شدن به قطب فضایی منطقه هستیم
  • همه باید در قبال مسئولیتی که به ما سپرده شده است کار جهادی انجام دهیم
  • جامعه ما با شبیخون فرهنگی دشمن روبروست/پاسدار و نگهبان مساجد، علما و طلاب هستند
  • حمایت از تولید راه تحقق شعار سال جهش تولید
  • آمریکا به دنبال فروش نسخه‌های جدید اف-۱۵ به عربستان است
  • آبشناس: آمریکا به دنبال آشوب در کشورهای حوزه نفوذ روسیه است
  • کره شمالی: آمریکا و متحدانش به دنبال اجتناب از چارچوب سازمان ملل هستند