Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،مرکز خراسان رضوی،مجموعه‌ای ارزشمند از کتاب‌هایی با موضوع پیامبر اکرم(ص) و تصاویری از آثار هنری و گرافیکی از جمله خوش‌نویسی، نقاشی‌خط و تذهیب با موضوع مبعث، در قالب نمایشگاهی منحصر به فرد، در کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته است.
این نمایشگاه با محوریت رسول اکرم(ص) برپا شده و افزون بر صد جلد کتاب و تصاویر ارزشمند از آثار هنری و گرافیکی از جمله نقاشی خط و تذهیب با موضوع پیامبر مهربانی‌ها، در آن به نمایش درآمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کتاب‌های نمایشگاه در پنج محور بعثت و مبعث، وحی و ارتباط کلامی با خدا، نبوت و پیامبری، زندگانی و شخصیت حضرت محمد(ص) و سیره اجتماعی حضرت موضوع‌بندی شده و همچنين نمایشگاه مشتمل بر تصاويري از آثار هنری ارزشمند خوش‌نویسی، تذهیب، نگارگری، نقاشی خط و پوستر با موضوعات مختلف مرتبط با پیامبر اکرم(ص) است.
این کتب به نمايش‌درآمده، بخش کوچکي از منابع بي‌شماري است که با موضوع پیامبر اکرم(ص) تا کنون به چاپ رسيده و در حال حاضر در اين کتابخانه در معرض استفاده محققين و علاقه‌مندان قرار دارد.
گفتني است اين نمايشگاه در ايام مبعث رسول اکرم(ص) به مدت یک هفته، همه ‌روزه در طبقه همکف کتابخانه مرکزي آستان قدس رضوی واقع در حرم مطهر رضوی، در معرض ديد علاقه‌مندان قرار دارد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۶۱۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه آثار هنری کنگره جهانی محمد(ص) در شورای شهر شیراز برپا شد

به گزارش خبرنگار مهر، چهارمین نمایشگاه آثار هنری کنگره با عنوان «نگاره‌های حرا» عصر یکشنبه در سالن کتابخانه شورای اسلامی شهر شیراز افتتاح شد.

این نمایشگاه که با حضور جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر شیراز دور ششم و مسؤولان شهرستان شیراز امروز همزمان با یکصد و پنجاه و یکمین جلسه صحن علنی شورای اسلامی شهر شیراز به صورت رسمی گشایش یافت دربردارنده منتخب آثار سه سال برگزاری جشن بزرگ میلاد پیامبر رحمت (ص) و گذر هنر نبوی آستان جانان است.

نمایشگاه آثار هنری کنگره جهانی محمد (ص) تا ۱۴ اردیبهشت‌ماه، همه‌روزه از ساعت ۸ تا ۱۶ پذیرای عموم علاقه‌مندان است.

کد خبر 6091492

دیگر خبرها

  • نمایشگاه آثار هنری کنگره جهانی محمد(ص) در شورای شهر شیراز برپا شد
  • یادگارهایی از «خلیج‌فارس» در آستان مبارک رضوی
  • شرحی بر قدیمی‌ترین فهرست‌نامه‌های کتابخانه آستان قدس رضوی/خدمتی به گذشته، امروز و آینده
  • لزوم بازشناسی بقیع به جهان اسلام
  • نمایش آثار جدیدی از ارادت هنرمندان در موزه رضوی
  • بازدید ۷۰ هزار نفر از موزه‌ های حرم مطهر رضوی
  • ۷۰ هزار نفر از موزه‌های حرم مطهر رضوی دیدن کردند
  • سینما اسیر سندرم فتوشاپ
  • انتشار فراخوان دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب»
  • نمایشگاه کتاب و آثار خط و نقاشی در هرات