Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-26@14:30:48 GMT

هراز و فیروزکوه زمستانی شد

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۷۰۵۳۰

هراز و فیروزکوه زمستانی شد

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا از بارش برف سنگین در محور‌های هراز، فیروزکوه خبر داد و گفت: مجهز بودن به زنجیر چرخ و همراه داشتن تجهیزات زمستانی برای تردد در این دو محور الزامی است.  به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا، در خصوص آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محور‌های مواصلاتی کشور اظهار داشت: در حال حاضر در محدوده‌های امامزاده هاشم، تونل تکاور، منظریه و لاسم در محور هراز، محدوده گدوک در فیروزکوه و پیست آبعلی در شرق استان تهران بارش برف جریان دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا با بیان این مطلب که شدت بارش برف در هراز و فیروزکوه قابل توجه است از ترافیک سنگین در محدوده پولور- امامزاده هاشم در محور هراز به دلیل بارش برف سنگین خبر داد و گفت: همراه داشتن تجهیزات زمستانی و مجهز بودن به زنجیر چرخ برای تردد در محور‌های هراز و فیروزکوه الزامی است.

وی به بارش باران در اکثر محورهی استان‌های تهران، خراسان جنوبی، مازندران، البرز و گلستان پرداخت و گفت: در محور‌های نیشابور- مشهد و تربت حیدریه- مشهد در خراسان رضوی، محور‌های تبریز- آذرشهر، تبریز- میانه، تبریز- مرند در آذربایجان شرقی و بجنورد- آشخانه در خراسان شمالی باران می‌بارد.

سرهنگ رحمانی به مه‌گرفتی همراه با کاهش دید در محور‌های بجنورد- آشخانه و بجنورد- اسفراین در خراسان شمالی اشاره و بیان داشت:در محور آزادشهر- شاهرود در استان گلستان، محور‌های نیشابور- مشهد و تربت حیدریه- مشهد در خراسان رضوی، سراب اردبیل در آذربایجان شرقی، بیرجند- قائم در خراسان جنوبی مه‌گرفتگی با کاهش دید گزارش شده است.

این مقام ارشد راهور ناجا ادامه داد: در محور‌های استان اردبیل وزش باد شدید همراه با گردو خاک وجود دارد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در خصوص ترافیک ورودی کلانشهر تهران اعلام کرد: ترافیک در آزادراه کرج- تهران سنگین و در آزادراه قزوین- کرج نیمه‌سنگین است. منبع: خبرگزاری فارس

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۷۰۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش سنگین برف بهاری در محور شاهرود-توسکستان-گرگان

بارش سنگین برف بهاری در محور شاهرود-توسکستان-گرگان تردد در این محور را با کمی مواجه کرده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شاهرود، در پنجمین روز از اردیبهشت‌ماه امسال، بارش سنگین برف جاده شاهرود توسکستان را در ساعتی از امروز مسدود کرد، ولی باتلاش نیروهای راهداری این مسیر بازگشایی شد.

مدیرکل راه وشهرسازی شرق استان سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: پیش از ظهر امروز اطلاع یافتیم که در جاده شاهرود -توسکستان به‌علت بارش سنگین برف چندین خودرو در مسیر مانده‌اند.

امیر عمیدی با اشاره به تماس مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان افزود: با توجه به تماس تلفنی مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان برای امدادرسانی به مسافران، نیروهای راهداری شاهرود به محل اعزام شدند.

 وی بیان کرد: با تلاش نیروهای راهداری سهامی، مسیر پاکسازی شده و در حال حاضر محور برای تردد باز است است.

مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان با اشاره به شدت بارندگی‌ها در محورهای مواصلاتی شرق استان سمنان تصریح کرد: بارش برف در برخی از مناطق مانند ارتفاعات چالچالیان به حدود 20 سانتی متر می‌رسد.

عمیدی تصریح کرد: با توجه به ادامه‌دار بودن بارش‌ها رانندگانی که از این جاده عبور می‌کنند، حتماً زنجیر چرخ همراه خود داشته باشند.

انتهای پیام/363/

دیگر خبرها

  • ترافیک سنگین در محورهای شمال شرق پایتخت
  • وضعیت جاده‌ها/ تردد روان در محورهای هراز و فیروزکوه
  • ترافیک سنگین در محور چالوس/ این محورها مسدود هستند
  • ترافیک سنگین در محور چالوس/بارش باران در برخی محورهای ۳ استان
  • وضعیت جاده‌ها، امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ ترافیک سنگین در محور چالوس
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های شمالی
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت / ترافیک سنگین در محور چالوس
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های چالوس، هراز و آزادراه تهران - شمال
  • بارش سنگین برف بهاری در محور شاهرود-توسکستان-گرگان
  • ترافیک سنگین در محور دامغان - سمنان