Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@22:59:39 GMT

ادای احترام گردشگران آلمانی به شهدای گمنام اندیمشک

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۷۹۷۶۴

مسئول هماهنگی یادمان شهدای گمنام اندیمشک گفت:۴۰ نفر گردشگر آلمانی باحضور در یادمان شهدای گمنام اندیمشک به مقام شهدای گمنام ادای احترام کردند.

به گزارش ایسنا، بهمن پاپی با اشاره به اینکه بیش از یک میلیون نفر از زائرین راهیان نور در ایام نوروز از یادمان شهدای گمنام اندیمشک بازدید کرده‌اند توضیح داد: هفت هزار نفر از مهمانان نوروزی و زائران راهیان نور با استفاده از چادرهای شخصی در محوطه یادمان شهدای گمنام اندیمشک اسکان داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیش از ۱۶ هزار نفر از هموطنان اهل سنت، دانشجویان آفریقایی و اروپایی، اقلیت‌های دینی و مهمانان خارجی در یادمان شهدای گمنام اندیمشک حاضر شده و به راهیان سرزمین نور پیوستند.

وی خاطرنشان کرد: ۴۰ نفر گردشگر آلمانی پس از حضور در شهرستان اندیمشک در یادمان شهدای گمنام اندیمشک حضور یافته و به مقام شامخ شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس ادای احترام کردند. یادمان شهدای گمنام اندیمشک در تمام ایام سال آماده پذیرایی از مهمانان، مسافران، شهروندان خوزستان و همه ارادتمندان به شهدای دوران دفاع مقدس است.

پاپی گفت: حسینیه یادمان شهدای گمنام اندیمشک آمادگی اسکان روزانه بیش از ۵۰۰ نفر در ایام زیارت اربعین حسین و دوره برگزاری اردوهای راهیان نور را دارا است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۷۹۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم تشییع شهدای گمنام در نیروی زمینی ارتش در تهران

دریافت 16 MB کد خبر 6097907

دیگر خبرها

  • فعالسازی ظرفیت‌های دولت در پشتیبانی از یادمان‌های دفاع مقدس
  • مراسم تشییع شهدای گمنام در نیروی زمینی ارتش در تهران
  • ستاد مرکزی راهیان نور از ظرفیت‌های دستگاه‌ها بهره‌مند می‌شود
  • ظرفیت‌های دولت در پشتیبانی از یادمان‌های دفاع مقدس فعال می‌شوند
  • سردار علی فضلی از مناطق راهیان نور بازدید کرد
  • تولید زباله مسافران، نمکی روی زخم بی‌درمان گیلان!/ اقداماتی که گردشگران باید برای بحران پسماند انجام دهند + عکس
  • ویدیو/ بدرقه شهدای گمنام در رفسنجان و اصفهان
  • ادای احترام زیبای ختافه به مادران بازیکنان (عکس)
  • ادای احترام آرسنال به کودک هواداری که در مسیر مدرسه‌اش به قتل رسید
  • نطنز آماده پذیرایی از گردشگران در ایام گل و گلاب شد