Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-01@17:35:38 GMT

برای زیباتر شدن چه کنیم؟

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۸۷۱۹۰

اگر به دنبال زیبا شدن هستید با کمک راهکارهای طبیعی و در دسترس و رعایت رژیم غذایی مناسب می‌توانید به خواسته خود برسید. ناطقان: برای زیبا شدن کار سختی در پیش ندارید بلکه به کمک راهکار‌های آسان و ساده می‌توانید زیبا شوید، داشتن صورتی پر، پوستی شفاف، ابرو‌هایی پرپشت و مو‌هایی مشکی از جمله عواملی هستند که سبب زیبایی و شادابی شما می‌شوند؛ در اینجا به معرفی راهکار‌های ساده و در دسترسی می‌پردازیم که سبب زیبایی شما می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



چه کنیم تا مو‌هایی مشکی داشته باشیم؟

همه ما سفید شدن مو‌های سر را عامل پیرشدن می‌دانیم، اما گاهی اوقات بسیاری از افراد در جوانی مو‌های سفید را در سر خود مشاهده می‌کنند؛ یکی از عواملی که سبب سفید شدن مو‌های سر می‌شود تغذیه نامناسب است اگر در خوردن نوشابه، شکر، سوسیس و کالباس، نمک، آرد، سیگار و پفک زیاده روی کنید موهایتان سفید خواهد شد.


وازلین ابرو‌های شما را پرپشت می‌کند؟

وازلین تاثیرات مثبت زیادی بر مو، پوست و ابرو دارد؛ وازلین سبب رشد ابرو‌ها می‌شود و همچنین ضخامت آن‌ها را هم بیشتر می‌کند اگر می‌خواهید ابرو‌هایی پرپشت داشته باشید چند بار در هفته ابرو‌های خود را با وازلین ماساژ دهید.


رژیم‌های سخت نگیرید

خانم‌ها همواره به دنبال راه‌های مختلف برای رژیم گرفتن هستند گاهی اوقات رژیم‌های بسیار سخت را انتخاب می‌کنند، اما توجه به این نکته ضروری است که رژیم‌های سخت باعث آسیب رساندن به مغز و پوست صورت می‌شود در این حالت مغز برای ادامه فعالیت‌هایش سلول‌های خود را می‌خورد و به دلیل آنکه ویتامین مورد نیاز جذب بدن نمی‌شود، پوست شفافیت و زیبایی خود را از دست می‌دهد.

چه ویتامین‌هایی برای پوست صورت ضروری هستند؟

ویتامین‌ها برای پوست حیاتی هستند و چهار ویتامین  C ،E ،K ،A سبب رفع چروک‌های صورت، ازبین رفتن لکه‌های صورت و سیاهی‌های دورچشم می‌شود و علاوه براین ویتامین E به عنوان ضد آفتاب طبیعی عمل می‌کند.

روغن هسته انگور چین و چروک صورت را از بین می‌برد

چین و چروک‌های دور چشم زیبایی را از خانم‌ها می‌گیرد، برای ازبین بردن این چین و چروک‌ها، روغن هسته انگور استفاده کنید، این کار سبب مرطوب شدن و دفع سموم پوست می‌شود.


منبع: باشگاه خبرنگاران برچسب ها: روغن هسته انگور ، ابروهای پر پشت ، رژیم‌

منبع: ناطقان

کلیدواژه: روغن هسته انگور ابروهای پر پشت رژیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۸۷۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این دو ویتامین برای سلامت قلب مهم هستند

به گزارش خبرآنلاین، ویتامین‌های B نقش اساسی در فرآیند تبدیل غذا به انرژی دارند. ویتامین‌های B شامل تیامین (B ۱)، ریبوفلاوین (B ۲)، نیاسین (B ۳)، اسید پانتوتنیک (B ۵)، B ۶ (پیریدوکسین)، بیوتین (B ۷)، فولات (B ۹) و B ۱۲ است. این ویتامین‌ها هم‌چنین با تولید انتقال‌دهنده‌های عصبی، که برای عملکرد مغز و تنظیم خلق و خوی ضروری هستند، به داشتن یک سیستم عصبی سالم کمک می‌کنند. علاوه بر این، ویتامین‌های B ۶ و B ۱۲ برای سلامت قلب و عروق بسیار مهم هستند، زیرا به تنظیم سطح هموسیستئین و تولید گلبول‌های قرمز خون کمک می‌کنند.

برخی از عوامل سبک زندگی می‌توانند بر سطوح ویتامین B در بدن تأثیر بگذارند. مصرف الکل می‌تواند جذب چندین ویتامین B را مهار کند. افزایش سطح استرس می‌تواند برخی از ویتامین‌های B، به ویژه ویتامین B ۶ را کاهش دهد. از سوی دیگر، رژیم‌های غذایی با مقادیر کم ویتامین B می‌تواند منجر به افزایش سطح استرس و خلق و خوی ضعیف شود.

برای دریافت ویتامین B کافی، داشتن یک رژیم غذایی متعادل و غنی از منابع ویتامین B یک گام کلیدی است. مصرف مکمل‌های B کمپلکس که حاوی تمام ویتامین‌های گروه B است را در برنامه غذایی خود بگنجانید.

۲۳۳۲۳۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901027

دیگر خبرها

  • حماس: در حال بررسی پیشنهاد آتش‌بس هستیم
  • پول انتخابات و جنگ؛ اهداف واقعی‌تر سفر بلینکن به منطقه‌
  • بهترین میوه برای تقویت سیستم ایمنی بدن
  • روش‌های پیشگیری و قطع ریزش موی سر، ابرو و مژه
  • رودخانه دز، پنهان زیر پوست فاضلاب‌های شهری
  • کدام مکمل‌ها روند پیری را کُند می‌کند؟
  • این دو ویتامین برای سلامت قلب مهم هستند
  • محمود عباس: در صورت حمله اسرائیل به رفح، بزرگ‌ترین فاجعه تاریخ رقم می‌خورد
  • در صورت حمله اسرائیل به رفح، بزرگ‌ترین فاجعه تاریخ رقم می‌خورد
  • رفع خستگی چشم با شستشوی یک دقیقه چشم