Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: مسئول کانون فرهنگی هنری صالحین مسجد امام جعفر صادق (علیه السلام) بندر آستارا از اعزام اعضای این کانون به اردوی زیارتی و سیاحتی خبر داد.

حسین قهرمانی، مسئول کانون فرهنگی هنری صالحین مسجد امام جعفر صادق (علیه الاسلام) بندر آستارا با بیان این مطلب به خبرنگار خبرگزاری شبستان در آستارا گفت: به مناسبت عید مبعث ۲۰ بانوی عضو کانون فرهنگی هنری صالحین مسجد امام جعفر صادق(علیه السلام) به اردوی زیارتی و سیاحتی اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به اینکه اعضای حضور یافته در این سفر زیارتی و سیاحتی آرامگاه شهید سید جواد موسوی و بقعه متبرکه سبز قبا در شهرستان فومن را زیارت کردند، افزود: در قالب این اردو اعضای کانون در آرامگاه شهید سید جواد موسوی و بقعه سبز قبا زیارت عاشورا را قرائت کردند.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری صالحین مسجد امام جعفر صادق (علیه السلام) بندر آستارا تصریح کرد: اعضای کانون فرهنگی هنری صالحین مسجد امام جعفر صادق(علیه السلام) در قالب این اردو علاوه بر زیارت آرامگاه شهید سید جواد موسوی و بقعه سبز قبا و قرائت زیارت عاشورا از نمایشگاه های دایر صنایع دستی در کنار این آرامگاه دیدن کردند.

 

وی اظهارکرد: همچنین در قالب این اردو زیارتی و سیاحتی اعضای کانون فرهنگی هنری صالحین مسجد امام جعفر صادق (علیه السلام) بندر آستارا بقعه بابا اسماعیل در شهرستان تالش را زیارت کردند.

 

قهرمانی با اشاره به اینکه اعضای کانون فرهنگی هنری صالحین مسجد امام جعفر صادق(علیه السلام) بندر آستارا با یک دستگاه مینی بوس به این سفر زیارتی و سیاحتی اعزام شدند، گفت: این اردوی زیارتی و سیاحتی یکروزه با هدف تشویق اعضای کانون و فعالین مسجد و جذب بیشتر اعضاء به مسجد برگزار شد.

 

گفتنی است، کانون فرهنگی هنری صالحین مسجد امام جعفر صادق(علیه السلام) بندر آستارا در سال ۱۳۹۳ تاسیس شده و بیش از ۱۰۰ نفر عضو فعال دارد.

پایان پیام/163

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس حمایت از کالای ایرانی پیامبر اکرم ص ارز دولت آذربایجان غربی سبک زندگی اسلامی شبستان یزد ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور مبعث حضرت رسول اکرم ص کانون فرهنگی هنری صالحین اردوی زیارتی و سیاحتی عید مبعث بندر آستارا کلیدواژگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۸۷۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع دو شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق (ع) در قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گفت: پیکر مطهر دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس همزمان با ایام شهادت امام جعفر صادق (ع) تشییع و در مسجد مقدس جمکران به خاک سپرده می‌شوند.

حجت الاسلام احمد لقمانپور افزود: پیکرهای مطهر این دو شهید والامقام، روز جمعه ۱۴ اردیبهشت ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه از میدان آل یاسین تا مسجد مقدس جمکران تشییع و در صحن اصلی این مکان مقدس به خاک سپرده می‌شوند.

وی گفت: این دو لاله گلگون کفن در عملیات‌های کربلای ۵ و عاشورا به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

دیگر خبرها

  • برنامه «یه اردوی خاص» برگزار می‌شود
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • میزبانی ویژه‌برنامه «یه اردوی خاص» از معلمان
  • ۲ هزار و ۸۰۰ مددجوی سیستان‌وبلوچستان به اردو‌های زیارتی مشهد مقدس اعزام شدند
  • اعزام ۳۰ هزار نفر از استان همدان به اردوی راهیان نور
  • تشییع دو شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق (ع) در قم
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • اعزام ۲۸۰۰ مددجوی سیستان‌وبلوچستان به اردوهای زیارتی مشهد مقدس
  • اعزام بیش از ۲۰۰۰ مددجوی سیستان‌وبلوچستان به اردوهای زیارتی مشهد مقدس
  • مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار شد