Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - سرپرست کميته بازاريابي فدراسيون فوتبال گفت: آديداس قواعد خودش را دارد و مي‌گويد براي طراحي وقت 9 الي 12 ماهه مي‌خواهد.
هدايت ممبيني در گفت و گو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس در مورد حذف يوز ايراني از روي پيراهن تيم ملي فوتبال و دلايل آديداس براي اين کار و نداشتن طرحي جالب براي پيراهن تيم ملي در جام جهاني صحبت هاي زير را مطرح کرد:
فارس: آقاي ممبيني اين روزها انتقاد زيادي به شما وارد شده که چطور از نداشتن وقت براي طراحي لباس تيم ملي صحبت کرده ايد؟
دروغ که ندارم بگويم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براي طراحي پيراهن آديداس اعلام کرده 9 الي 12 ماه وقت بايد صرف شود.
فارس: خب تيم ملي خرداد سال گذشته صعودش به جام جهاني مسجل شد. چطور اين همه وقت از دست رفته است؟
زماني که تيم ملي به جام جهاني صعود کرد که ما با آديداس قرارداد نداشتيم و ضمن اينکه من هم تازه 7 ماه است اين سمت را گرفته ايم و پيش از آن من مسئول رسيدگي به اين موارد نبودم.از وقتي که کميته بازاريابي تغيير کرده مذاکرات خود را آغاز کرديم. خود عقد قرارداد با آديداس پروسه زمان بري بود و طول کشيد تا قرارداد تنظيم و آماده شود. من اگر حرفي زدم و انتقادي شده حقيقيت را گفته ام و بلد نيستم دروغ بگويم. بد است که راست گفته ام؟ خوب بود دروغ مي گفتن؟
فارس: نه کسي از شنيدن دروغ خوشحال نمي شود اما قبول اينکه گفته مي شود براي طراحي پيراهن وقت نبوده سخت است.
اين حرف ما نيست. آديداس براي خودش قوانين و قواعد کاري دارد و ما نمي توانيم روي اين قواعد ايراد بگيريم. آنها مي گويند براي طراحي يک پيراهن بين 9 تا 12 ماه فرصت مي خواهند. ما هم تازه 7 ماه است با آديداس توافق کرده ايم. ضمن اينکه پيراهني که آديداس مي خواهد در اختيار ما قرار دهد مورد تاييد کادرفني و فدراسيون قرار گرفته است. وقتي کادرفني راضي است ما ديگر چه بگوييم؟ 
فارس: دليل حذف يوز ايراني هنوز قابل پذيرش نيست. دليل حذف يوز از پيراهن تيم ملي چيست؟
به دليل مسائل فني و علمي حذف شد. براي تنفس بهتر بازيکنان امکان چاپ عکس يوز روي پيراهن ها نبود. به خصوص براي پيراهن هاي قرمز اين کار شدني نبود.
فارس: پس چطور کشورهايي که آديداس اسپانسر آنها هست با طراحي و لوگوهاي خاص اين امکان وجود داشته است؟
چون آن کشورها که اکثرا از تيم هاي صاحب نام هستند سالهاست که ‌آديداس حامي آنها است و از قبل برنامه ريزي ها مي شود اما تازه با ‌آديداس توافق کرده ايم. از سويي کشور ما خاص است و ما محدوديت هايي هم داريم. ضمن اينکه براي گذاشتن يوز ايراني روي پيراهن بايد چاپ صورت گيرد که همين باعث بي کيفيتي پيراهن مي شود اما ساير کشورها اگر لوگوي خاصي روي پيراهنشان هست طرح خود پارچه هست اما با به دليل کمبود وقت نمي توانستيم روي پارچه يوز را طراحي کنيم. براي ما بايد برچسب مي خورد که باعث بي کيفيتي پيراهن مي شد. 
فارس: قرارداد ما با آديداس تا چه زماني است؟
براي جام ملت هاي آسيا هم آديداس پيراهن هاي ما را تامين مي کند اما براي اين بازي ها هم وقت طراحي نداريم. ساير تيم هاي ملي قرار است از برندهاي ايراني استفاده شود. يک قرارداد يک ساله زماني براي طراحي نيم گذارد به خصوص که به دليل شرايط خاص کشورمان و تصميماتي که گرفته شده تيم ها بايد از برندهاي داخلي استفاده کنند. 
فارس: پيراهني که قرار است اين شرکت به ما بدهد گفته مي شود درجه يک نيست و حتي گفته مي شود فدراسيون با نماينده اصلي آن قرارداد نبسته است؟
مگر چنين چيزي مي شود؟ آديداس دو نمايندگي دارد که يکي از آنها در دبي است. اصلا همه کشورها جز برزيل و چين که مستقيم با خود کمپاني در آلمان در ارتباط هستند به نمايندگي آديداس مراجعه مي کنند. اين شرکت قرار است پيراهن هاي روز خود را در اختيار ما قرار دهد. 
فارس: چرا قرارداد با اين شرکت رسانه اي نمي شود که همه شائبه هاي چگونگي توافق فدراسيون با اين شرکت برطرف شود؟
مگر مي شود قرارداد محرمانه منتشر شود؟ کدام فدراسيون در دنيا اين کار را انجام مي دهد؟ اتفاقا خود نماينده اين کشور متعجب بود که چرا در داخل ايران اين قدر موردشان صحبت مي شود. هيچ کجا روي اين مسئله مانور نمي کنند که در ايران در موردش حرف زده مي شود. ببينيد شرايط کشور ما به دليل تحريم ها و محدوديت هاي داخلي خاص است. هر شرکتي که قرار باشد اسپانسر تيم ملي باشد مي خواهد به سود برسد و اگر بدانند که سودي براي آنها ندارد به سختي قبول مي کنند که پيراهن هاي ما را تامين کنند. کاش به اين چيزها هم فکر شود و هر کسي هر انتقادي که مي خواهد انجام ندهد. ما نبايد با آلمان و اسپانيا مقايسه شويم. هيچ شرکتي بدون سود ‌آوانس نمي دهد. 
انتهاي پيام/ا

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۹۲۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بنگاه دروغ پراکنی انگلیس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، هر بار توطئه های شوم دشمنان با درایت و آگاهی مردم ایران نقش بر آب می شود.

مردم ایران تا همیشه پشتیبان انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران هستند و نقشه های رسانه های معاند رسوایی بیش از پیش آن ها را به دنبال دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اینستاگرام با Add Yours امکان اشتراک‌گذاری آهنگ را فراهم کرد
  • دیگر نیازی به نمونه خون نیست/ ابداع فناوری سنجش اکسیژن در تنفس 
  • برچسب قیمتی چلسی روی روملو لوکاکو
  • واکسیناسیون بیش از ۷۰ هزار راس دام علیه بیماری آبله در هفتکل
  • بنگاه دروغ پراکنی انگلیس
  • (عکس) بخندیم یا گریه کنیم؟؛ میوه فروشی که روی گوجه سبز برچسب هندوانه زد
  • اتفاق عجیب؛ بازیکنان گل گهر بین دو نیمه لباس شان را تغییر دادند!
  • تصویب طرح جامع اولین شهرک مسکونی دولتی فارس
  • تولید برچسب هوشمند برای پایش سلامت مواد غذایی دریایی
  • برچسب هوشمند برای پایش مواد غذایی دریایی ساخته شد