Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-29@20:55:21 GMT

بارش ها در راه اصفهان/ احتمال آب گرفتگی معابر استان

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۹۷۱۹۴

بارش ها در راه اصفهان/ احتمال آب گرفتگی معابر استان

مسئول اداره پیش بینی هواشناسی اصفهان گفت: بارش هایی را در سطح استان اصفهان از امروز تا اواخر هفته شاهد خواهیم بود که امکان دارد در برخی از نقاط آب گرفتگی در مسیرها اتفاق بیفتد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسن خدابخش در گفت و‌گو با صاحب نیوز؛ اظهار کرد: پیش بینی شده است که ارتفاعات مناطق غربی و شمالی استان اصفهان بارش برف را تجربه کنند و فردا هم در استان وضعیت نیمه ابری تا ابری و گاهی رگبار باران، رعد و برق و وزش باد نسبتاً شدید خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان ادامه داد: صبح روزهای سه شنبه و چهارشنبه مه بیشتری پدیدار می شود که با توجه به کاهش دید بهتر است رانندگان دقت بیشتری کنند.

وی همچنین خاطر نشان کرد: بارش هایی را در سطح استان اصفهان از امروز تا اواخر هفته شاهد خواهیم بود که امکان دارد در برخی از نقاط آب گرفتگی در مسیرها اتفاق بیفتد.

با اشاره به وضعیت جوی هوای اصفهان اظهار داشت: کمینه دمای هوا در 24 ساعت آینده در اکثر نقاط استان یک تا دو درجه کاهش خواهد داشت.

همچنین بر اساس اعلام ایستگاه ازن سنجی اصفهان دما 9 درجه و و میزان رطوبت 93 است که در حال حاضر چادگان با 4 درجه و وضعیت جوی ابری خنک ترین مرکز است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۹۷۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی وضعیت هوای استان مرکزی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ مطابق بررسی‌ها آسمان استان مرکزی امروز دوشنبه صاف تا قسمتی ابری گاهی همراه با وزش باد پیش بینی می‌شود.

بررسی آخرین خروجی مدل‌های پیش بینی وضع هوا بیانگر ورود یک سامانه بارشی از فردا سه شنبه از مناطق جنوب غربی کشور است که در صورت عدم تغییر در الگوی پیش بینی‌ها از روز چهارشنبه تا حداقل پایان هفته در برخی از ساعات بویژه ساعات بعدازظهر و اوایل شب موجب رگبار باران و رعدوبرق و احتمال وزش باد شدید موقتی و در مناطق مستعد احتمال بارش تگرگ خواهد شد.

فعالیت سامانه بارشی طی روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه عمدتا در نیمه جنوبی استان و در روز جمعه در همه مناطق استان خواهد بود.

به دلیل ماهیت رگباری بارش‌ها احتمال شدت گرفتن نقطه‌ای بارش‌ها وجود دارد که در صورت وقوع موجب آبگرفتگی معابر و آبراهه‌ها و احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها خواهد شد.

بر این اساس امروز دوشنبه هشدار هواشناسی سطح زرد شماره ۴ اداره کل هواشناسی استان مرکزی در خصوص احتمال لغزندگی جاده‌ها و معابر عمومی، احتمال خسارت به اشیاء و سازه‌های سبک و ناپایدار به دلیل احتمال وزش باد شدید موقتی، برخورد صاعقه و احتمال خسارت به بخش کشاورزی به دلیل احتمال بارش تگرگ صادر شده است.

روند افزایش دمای هوا تا صبح چهارشنبه در استان تداوم خواهد یافت، اما پس از شروع فعالیت سامانه بارشی دمای هوا روند کاهشی خواهد یافت.

دیگر خبرها

  • پیش بینی وضعیت هوای استان مرکزی
  • اعلام هشدار هواشناسی سطح زرد
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت
  • احتمال آب‌گرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها در ایلام
  • آب گرفتگی معابر شهر بیرجند پس از بارش رگباری باران (فیلم)
  • فعالیت سامانه بارشی فعال در خوزستان از چهارشنبه
  • پیش‌بینی بارندگی در اغلب مناطق خوزستان
  • پیش بینی کاهش دما در خراسان رضوی/آسمان ابری خواهد بود
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز شنبه ۸ اردیبهشت