Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-05-07@17:28:31 GMT

کمدی تراژیک «مشتِ زن» ۶ اردیبهشت به پایان می رسد

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۹۸۱۶۳

کمدی تراژیک «مشتِ زن» ۶ اردیبهشت به پایان می رسد


تئاتر «مشتِ زن» به کارگردانی مهسا منصوری و نویسندگی آرش اشاداد تا ششم اردیبهشت هر شب ساعت ۱۹ در تماشاخانه جمشید مشایخی به نمایش گذاشته می‌شود.

به گزارش امتداد نیوز به نقل از روابط عمومی نمایش «مشتِ زن»، این اثر کمدی به کارگردانی مهسا منصوری تا ۶ اردیبهشت‌ هرشب ساعت ۱۹ در تماشاخانه جمشید مشایخی روی صحنه می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«مشتِ زن» که مبارزه واقعی مشت زنی را در صحنه تئاتر به نمایش می‌کشاند، اثری در ژانر کمدی تراژیک است.

بازیگران این اثر برای آمادگی جهت حضور در این اجرا تحت تعلیم یک مربی بوکس بودند تا بتوانند در نقش مشت زن ایفای نقش کنند.

«مشتِ زن» داستان دختر مبارزی است که در خانواده‌ای فقیر زندگی می‌کند، او مجبور به یک مبارزه زیرزمینی می‌شود تا خانواده‌اش را نجات دهد و … .

عوامل این نمایش عبارتند از نویسنده: آرش اشاداد، کارگردان: مهسا منصوری، بازیگران: مریم قریشی، بنیامین صیادی نیا، زینب فرحزادی و امین جوادی، گروه کارگردانی: ملیکا هاشم‌خانی، امین جوادی، منشی صحنه: کیمیا بختیاریان، مدیران صحنه: محسن اقبال، رزیتا زراعتی، طراح پوستر و بروشور: فاطمه ولی پور، عکاس نمایش: نگار آزاد، عسل حسینی، عکاس پوستر: ریحانه عزیزی پناه، گریم: آزاده اسانلو، طراح نور، صحنه: گروه بندار، طراح لباس: مریم عمادی پور.

true برچسب ها : بوکس تئاتر ایران تماشاخانه مشایخی true

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: بوکس تئاتر ایران تماشاخانه مشایخی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۹۸۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«توافق‌نامه» همچنان معتبر است/ تمدید اجرا

به گزارش خبرنگار مهر، «توافق‌نامه» نوشته فیلیپ کلودل و کارگردانی کورش سلیمانی که از ۱۶ فروردین دور دوم اجراهای خود را در تماشاخانه ملک آغاز کرده و قرار بود تا ۲۱ اردیبهشت روی صحنه باشد به دلیل استقبال مخاطبان از این اثر نمایشی تمدید شد و قرار است تا ۴ خرداد به اجرای خود ادامه دهد.

این نمایش در طول اجراهای خود در مجموع ۶۵ اجرا در تماشاخانه ایرانشهر و ملِک تاکنون از حدود سیزده هزار تماشاگر میزبانی کرده است.

«توافق‌نامه» با بازی (به ترتیب حضور در صحنه) بهنام تشکر، کورش سلیمانی‌ و رامین‌ ناصرنصیر هر شب ساعت ۱۹:۳۰ روی صحنه می‌رود.

این نمایش یک درام اجتماعی است که مسایل مهم انسانی را در فضایی باورپذیر و گاه طنزآمیز مطرح می کند. ماجرا از این قرار است که ۲ دوست قدیمی و میانسال یعنی دُنی که بازیگری است متوسط و مارتَن که نمایشنامه‌نویسی است ناموفق در آپارتمان خالی و آماده فروش دنی با یکدیگر روبرو می شوند. در انتظار خریدار بین آن‌ ۲ گفت‌وگوها و اتفاقاتی غیرمنتظره رخ می‌دهد. آمدن شخصیت خریدار- دووال- از میانه داستان، موقعیت‌هایِ جدیدی را پدید می‌آورد.

کد خبر 6099012 آروین موذن زاده

دیگر خبرها

  • «خارشتر» در تماشاخانه ایران‌شهر به صحنه می‌رود
  • «توافق‌نامه» همچنان معتبر است/ تمدید اجرا
  • علیرضا کوشک‌جلالی به تماشاخانه ایران‌شهر می‌آید
  • «دیوان تئاترال» روی صحنه می‌رود
  • کوشک جلالی با «آرت» به تماشاخانه ایرانشهر می‌آید
  • تماشا خانه سیار کانون به استان فارس رسید
  • اجرای تئاتر عروسکی در مناطق کم برخوردار فارس
  • «روال عادی» به هفته پایانی اجرا در تئاتر شهر رسید 
  • «روال عادی» به هفته پایانی اجرا در تئاتر شهر رسید
  • «تله موش» روی صحنه می رود