Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه دانشگاه- مدیر امور دانشجویی دانشگاه علم و هنر یزد از برگزاری اولین همایش فصلی شعر جوانه‌های استان به میزبانی این دانشگاه خبر داد. به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمد حسین دهقان، مدیر امور دانشجویی دانشگاه علم و هنر یزد از برگزاری اولین همایش فصلی شعر جوانه‌های استان به میزبانی این دانشگاه خبر داد و اظهار کرد: این همایش ویژه دانشجویان دانشگاه‌های استان است که به همت دانشگاه علم و هنر و با همکاری انجمن شعر اوج هنر همزمان با ایام نیمه شعبان برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دهقان هدف از برگزاری این همایش را شناسایی استعداد‌های ادبی جوانان در سطح دانشجویی، بسترسازی برای تعامل دانشجویان شاعر دانشگاه‌های یزد، ایجاد نشاط و پویایی ادبی و برنامه‌ریزی برای بهرمندی شاعران دانشجو از جلسات نقد و بررسی شعر، ذکر کرد.

به گفته این مسئول، دانشجویان علاقمند می‌توانند آثار خود را تا پایان فروردین‌ماه در موضوعات «آخرین منجی»، «آفتاب حسن به مناسبت میلاد امام حسین (ع)»، «روایت ایثار به مناسبت ولادت حضرت علی اکبر (ع)»، «جوانان عاشورایی به مناسبت میلاد حضرت علی اکبر (ع)» و «فصل شکوفایی به مناسبت حمایت از تولیدات داخلی» از طریق شناسه سروش و تلگرام به آدرس «@salam ۱۶۹» ارسال کنند.

وی در رابطه با شرایط ارسال آثار نیز بیان کرد: هر شاعر می‌تواند حداکثر سه اثر ارسال کند، ضمن این که اشعار در قالب‌های نو و کلاسیک پذیرفته می‌شوند.

دهقان در پایان متذکر شد: ارسال مشخصات کامل شامل نام و نام خانوادگی، نام دانشگاه، نشانی و شماره تماس در ذیل آثار ارسالی، ضروری است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۰۷۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش پایش برنامه‌های سازمان ملی زمین و مسکن در شیراز برگزار شد

به گزارش خبرگزاری مهر، همایش پایش برنامه‌های اجرایی سازمان ملی زمین و مسکن در شیراز به منظور تشریک مساعی انتقال تجارب موفق استان‌ها به یکدیگر و پایش برنامه اجرایی ادارات کل و پیگیری تامین زمین در راستای نهضت ملی مسکن و سیاست‌های تبیینی دولت سیزدهم و مقام عالی وزارت راه و شهرسازی در شیراز برگزار شد.

در این همایش مجموعه معاونت املاک و حقوقی سازمان ملی زمین و مسکن و ادارات راه و شهرسازی استان‌های قم، چهارمحال و بختیاری، فارس، اصفهان، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر و خوزستان حضور داشتند.

کد خبر 6093967

دیگر خبرها

  • همایش کاروان‌های حج تمتع در قم برگزار شد
  • شبکه هابل برای اولین بار با یک ماهواره ارتباط بلوتوثی برقرار می‌کند
  • فراخوان اولین سالانه تبادل عکس ایران منتشر شد
  • همایش شهدا و تقریب برگزار می شود/ شهدای تقریب از افتخارات ما هستند
  • برنامه‌های مختلف فرهنگی و ورزشی به مناسب روز مریانج برگزار می‌شود
  • بیست و پنجمین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی برگزار شد
  • همایش پایش برنامه‌های سازمان ملی زمین و مسکن در شیراز برگزار شد
  • اولین نکوداشت روانشناسان رضوی برگزار می شود
  • همایش بین‌المللی معماری دست‌کند کشور در لرستان برگزار می‌شود
  • ارسال اولین محموله کمک چین به افغانستان