Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@00:19:48 GMT

علی رستمی رئیس هیات بوکس استان ایلام شد

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۰۵۴۲۱

علی رستمی رئیس هیات بوکس استان ایلام شد

ایلام - ایرنا - انتخابات هیات بوکس ایلام شامگاه دوشنبه با حضور اعضا برگزار و در نهایت علی رستمی برای چهار سال آینده به عنوان رئیس این هیات برگزیده شد.

به گزارش ایرنا، این آیین قرار بود با حضور رئیس فدراسیون بوکس انجام شود که به دلیل لغو شدن پرواز تهران به ایلام نتوانست در این انتخابات حضور پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل ورزش و جوانان ایلام در این آیین گفت: در صورتی که روسای هیات ها نتوانند برنامه های خود را به مدت 2 ماه عملی و اجرا کنند از مقام خود عزل و برکنار می شوند.
بهروز حیدزاده اظهار کرد: هیات بوکس استان ایلام باید با تشکیل یک تیم منسجم با کادر فنی باتجربه حضور پررنگی در سطح کشور داشته باشد.
وی افزود: استفاده از تجربیات متخصصان و صاحب نظران برای ارتقا جایگاه ورزش قهرمانی در استان ضروری است تا موانع پیش رو را رفع و استعدادهای ورزشی را شناسایی و پرورش دهیم.
حیدرزاده با بیان اینکه ایلام بدلیل داشتن استعداد، پتانسیل و مزیت های فراوان در اکثر رشته های ورزشی موفق است، گفت: با انتخاب رئیس هیات جدید باید بوکس استان به جایگاه اصلی و شایسته خود برسد و اداره ورزش و جوانان و فدراسیون نیز از این هیات حمایت خواهد کرد.
وی ضمن تقدیر از پیسکسوتان این عرصه تاکید کرد: همه باید در کنار هم و از تمام پتانسیل هیات بوکس برای رشد و شکوفایی این ورزش بهره مند شویم و با برنامه ریزی، مدیریت مناسب و تعامل همه جانبه بعنوان یک خانواده برای رسیدن به هدف اصلی خود که ارتقا ورزش در سطح استان و شناساندن آن در عرصه های بین المللی است تلاش کنیم.
در این مجمع علی رستمی از بین سه نامزد، با کسب 10 رای از 14 رای به مدت چهار سال رئیس هیات بوکس استان ایلام شد، نوراله رئوفی پیش از این سرپرستی این هیات را به عهده داشت.
7180/6119

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش انتخابات هيات بوكس ايلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۰۵۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند

محسن رضوانی با رای اعضا مجمع بعنوان عضو هیات رئیسه فدراسیون ورزش‌های آبی جهان انتخاب شد و فرید فتاحیان بعنوان مدیر اجرایی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا باقی ماند.

به گزارش ایسنا، مجمع انتخاباتی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا عصر امروز (جمعه) با حضور اعضا در کشور تایلند برگزار شد که با رایزنی‌های صورت گرفته از سوی مسئولان فدراسیون شنا، در این انتخابات دو کرسی مهم و ارزشمند توسط نمایندگان ایران کسب شد.

محسن رضوانی رئیس فدراسیون شنا با رای اعضا مجمع بعنوان عضو هیات رئیسه فدراسیون ورزش‌های آبی جهان انتخاب شد و فرید فتاحیان مدیر روابط بین الملل کمیته ملی المپیک به عنوان مدیر اجرایی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا باقی ماند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • در جلسه اهدای مدرک افتخاری به رئیسی، رئیس هیات امنا حضور داشت!
  • ورود سامانه بارشی به استان ایلام از سه‌شنبه
  • توجیه روزنامه دولت: در جلسه اهدای مدرک افتخاری به رئیس جمهور ، رئیس هیات امنا حضور داشت!
  • روزنامه دولت توجیه کرد: در جلسه اهدای مدرک افتخاری به رئیسی، رئیس هیات امنا حضور داشت!
  • یک ایرانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • محسن رضوانی عضو هیات رییسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • مسابقات بوکس در ملایر در حال برگزاری است
  • استکی: وضعیت تیم امید بوکس مثل هندوانه در بسته است