Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-28@21:03:30 GMT

حمله 12 افعی سمی به یک خانه در تکاب +تصاویر

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۰۹۵۲۱

حمله 12 افعی سمی به یک خانه در تکاب +تصاویر

حوادث رکنا: 12 حلقه مار افعی در یک منزل مسکونی در روستای آق قلعه تکاب به دام افتاد.

شاداب رئیس اداره آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تکاب گفت : تعداد ۱۲ حلقه مار افعی تکاب در یک منزل مسکونی در روستای آق دره سفلی در ۳۰ کیلومتری مرکز شهر تکاب به دام افتاد..

وی افزود : این مارهای افعی پس از ورود به حیاط این منزل مسکونی در حفره ای پنهان شده بودند

شاداب گفت : در این حادثه Incident به هیچ یک از ساکنان این منزل روستایی آسیب نرسید و این مارهای سمی با تلاش ماموران آتش نشانی تکاب به صورت زنده به دام افتادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مارهای سمی از نوع افعی اصیل تکاب بود که پس از به دام افتادن به دست ماموران آتش نشانی در یکی از زیستگاه های طبیعی این شهرستان رها سازی شدند.

شاداب با بیان اینکه در طول سال گذشته بیش از ۵۰ حلقه در مناطق روستایی تکاب به دام افتاده و از حمله آنها به افراد روستایی جلوگیری شد.

شاداب افزود: این گونه با نام علمی Vipera raddei و به اسامی افعی تکابی، افعی کردستانی، افعی ارمنی و افعی صخره‌ای نیز نامیده می شود.

وی ادامه داد: افعی تکابی درلیست سرخ IUCN به عنوان گونه در معرض خطر انقراض قرار دارد به همین علت از ارزش حفاظتی بالایی برخودار است.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سقوط هواپیما سلامت مهم ترین های 24 ساعت سقوط جت شخصی در ایران منزل حادثه Incident اخبار حوادث تصاویر سمی دام منزل مسکونی مار عکس ایران دختر جوان پسر زندگی قتل فیلم اعدام حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۰۹۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس سحر دولتشاهی و پیمان معادی وایرال شد

تصویر جدیدی از پیمان معادی و سحر دولتشاهی در نمایی از سریال «افعی تهران» در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته شده که مورد توجه کاربران قرار گرفته است.

منبع: برترین‌ها

tags # پیمان معادی ، سحر دولتشاهی ، سریال افعی تهران سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • روستایی که سهم لک لک ها شد | لک لک هایی که روستاییان را مجبور به خانه سازی کردند
  • تمرین چالش برانگیز پرسپولیس شاداب شد
  • مروری بر جنایات گروهک منافقین؛ترور یک نوجوان پیش چشمان مادر
  • مشارکت شهرداری در احداث یادمان شهدای جاویدالاثر تکاب
  • حریق در پشت بام یک منزل مسکونی در مشهد اطفا شد
  • خشم پدر، جان همسر و فرزندش را گرفت
  • عکس سحر دولتشاهی و پیمان معادی وایرال شد
  • انفجار منزل مسکونی در قم
  • قدردانی امام جمعه تکاب از اجرای طرح نور
  • حادثه انفجار گاز در یک منزل مسکونی در نیشابور