Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس دانشگاه تربیت مدرس گفت: تخلیه خوابگاه های استیجاری این دانشگاه با هدف اسکان دانشجویان در خوابگاه های تملیکی صورت می گیرد.

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان،محمدتقی احمدی در نشست شورای دانشگاه با اشاره به تجمعات اخیر برخی از دانشجویانی که مشمول جابجایی خوابگاهی بودند، گفت: سیاست دانشگاه این است که خوابگاه‌ها از حالت استیجاری درآمده و تمرکز بر خوابگاه‌های تملیکی صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزد: برنامه داریم بتوانیم با تاسیس چند خوابگاه جدید، ظرفیت زیرساخت خوابگاهی را به حالت قابل قبولی برسانیم.

رئیس دانشگاه تربیت مدرس خاطرنشان کرد: ما در حال توسعه ظرفیت‌های خوابگاهی هستیم تا با تخلیه خوابگاه‌های استیجاری که عمدتا در فواصل دورتری از دانشگاه اجاره داده شده بودند، مشکلات فرهنگی و رفاهی دانشجویان را به حداقل برسانیم.

احمدی اظهار داشت: امسال با اعلام قبلی به دانشجویان قرار بر این شد تا یکی از خوابگاه‌های استیجاری که دارای مشکلات زیرساختی بود تخلیه و تحویل شود تا دانشجویان بتوانند در خوابگاه‌های جدیدی ساکن شوند.

وی عنوان کرد: براین اساس از ظرفیت‌های خالی سایر خوابگاه‌ها استفاده کنند که متاسفانه برخی از افراد خاص در این خصوص مخالفت کردند تا همانند گذشته این رویه با آرامش و روش منطقی صورت نگیرد و مساله را دچار فراز و نشیب کردند.

رئیس دانشگاه تربیت مدرس اظهار داشت: این افراد سعی کردند در جامعه دانشگاهی ایجاد تشنج کنند که قطعا این موضوع با گفتگو و روش منطقی حل و فصل خواهد شد.

انتهای پیام/ 

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۱۵۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله بلاروس به اوکراین؟ | ۲ بیمارستان تخلیه شد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از رویترز، مسئولان شهر کی‌یف جمعه اعلام کردند که ادعاهای بلاروس در مورد استقرار نظامیان در این بیمارستان‌ها «دروغ و یک اقدام تحریک‌آمیز توسط دشمنی است که تلاش می‌کند از آن به عنوان بهانه‌ای برای حمله به زیرساخت‌های اجتماعی پایتخت استفاده کند».

«ایوان ترتل» رئیس سرویس امنیت بلاروس (KGB) با انتشار آدرس ۲ بیمارستان اعلام کرده که نظامیان اوکراین «پشت کودکان پنهان شده‌اند» و «همه آنها بدون تردید مجازات خواهند شد.»

مقام‌های شهر کی‌یف گفتند که از بیم حمله احتمالی بلاروس بیماران و کارکنان این بیمارستان‌ها را خارج کرده‌اند.

ویتالی کلیچکو شهردار کی‌یف روز جمعه با اعلام اینکه از این بیمارستان‌ها بازدید کرده است، گفت: ما هر کاری که لازم باشد برای حفاظت از کودکان، بیماران و کارکنان بیمارستان‌ها در مقابل حمله متجاوز انجام می‌دهیم.

به نوشته رویترز، نیروهای روسیه در جنگ اوکراین حضور ندارند اما مینسک از متحدان مسکو است و نیروهای روس از خارک بلاروس برای حمله زمینی به اوکراین استفاده کرده‌اند.

الکساندر لوکاشنکو رئیس جمهوری بلاروس چهارشنبه در سخنانی در کنگره خلق این کشور اظهار کرد: امروزه هر کسی می‌داند که اوکراین یک میدانی برای آزمون است و تحولات آن کشور به نحوی مشخص خواهد کرد که نظم جهانی در آینده چگونه خواهد بود.

وی با بیان اینکه «قدرتهای بزرگ هسته‌ای عملا بطور غیرمستقیم در خاک با هم می‌جنگند» افزود: دولت اوکراین به توافقی با غرب دست یافته است که بر اساس آن جان مردم اوکراین با سلاح مبادله می‌شود.



کد خبر 847334 منبع: ایرنا برچسب‌ها بلاروس خبر ویژه روسیه - اوکراین اوکراین

دیگر خبرها

  • حضور ۷۷۰ امدادگر برای امدادرسانی به سیل‌زدگان ۱۳ استان/ اسکان اضطراری ۳۴۴ نفر
  • امداد رسانی به بیش از ۴۸۰۰ سیل‌زده/اسکان اضطراری ۳۴۴ نفر
  • افتتاح خوابگاه متأهلی برای ۱۲۰ دانشجوی علوم پزشکی تهران
  • استقرار دانشجویان پسر در خوابگاه ملکی دانشکده پرستاری طبس
  • اوکراین از بیم حمله بلاروس ۲ بیمارستان را تخلیه کرد
  • حمله بلاروس به اوکراین؟ | ۲ بیمارستان تخلیه شد
  • افتتاح خوابگاه برای زوج‌های علوم پزشکی
  • جشن ازدواج ۵۰ زوج دانشجو در قم برگزار شد
  • تعویق تخلیه دانشجویان حامی غزه از دانشگاه کلمبیا | بازداشت۳۳دانشجو
  • تعویق تخلیه دانشجویان حامی غزه از دانشگاه کلمبیا/ بازداشت۳۳دانشجو