Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@02:10:50 GMT

پادگان ارتش در اردبیل به خارج از شهر منتقل می شود

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۲۰۴۶۷

پادگان ارتش در اردبیل به خارج از شهر منتقل می شود

اردبیل - ایرنا- فرمانده تیپ 40 مستقل پیاده اردبیل گفت: انتقال پادگان ارتش در این شهر از سال های قبل مطرح بوده و مقرر است مقر این تیپ تا پنج سال آینده به خارج از شهر انتقال یابد.

‎به گزارش ایرنا ، سرهنگ کریم چشک سه شنبه در نشست خبری با خبرنگاران افزود: این تیپ متعلق به استان اردبیل بوده و به صورت موقت در شهرستان سراب استان آذربایجان شرقی مستقر می باشد و برای انتقال و احداث پادگان هماهنگی و مکان یابی لازم انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


‎وی بیان کرد: پادگان این تیپ ‎ در 10 کیلومتری اردبیل و درمنطقه آلقیر مستقر خواهد شد .
‎چشک با بیان اینکه ارتش مدافع نظام است افزود: ارتش همواره از نظام دفاع کرده و امنیت عمومی را برای مردم در مرزها فراهم کرده است.
‎فرمانده تی پ 40 مستقل پیاده اردبیل بیان کرد: وجه تمایز ارتش جمهوری اسلامی با دیگر ارتش ها در دنیا اعتقادات و باورهای دینی است و در سایه این ویژگی و نیز رهنمودهای مقام رهبری موفقیت های زیادی را در خدمات رسانی به نظام و مردم بدست آورده است.
‎چشک بیان کرد: آمادگی نیروهای مسلح و همچنین پشتوانه مردمی باعث شده کشور ما از آسیب های دشمن مصون بماند.
مراسم رژه نیروی زمینی ارتش روز 29 فروردین ماه برگزار می شود .
7110/6016

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي ارتش پادگان اردبيل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۲۰۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنگنده‌های آمریکا از پایگاه امارات به قطر منتقل شدند

وال استریت ژورنال گزارش داد که ایالات متحده هواپیما‌های نظامی از جمله جت‌های جنگنده و هواپیما‌های بدون سرنشین خود را از امارات متحده عربی به قطر منتقل می‌کند. 

به گفته مقامات آمریکایی ناشناس، این اقدام نتیجه تصمیم امارات متحده عربی است که به آمریکا اجازه نمی‌دهد از پایگاه هوایی الظفره در ابوظبی به یمن و عراق حملات هوایی انجام دهد.

گفته می‌شود که ایالات متحده این تجهیزات را به پایگاه هوایی العدید در قطر منتقل می‌کند، جایی که استفاده از آن محدودیتی نخواهد داشت. 

به گفته این مقامات امارات از بیم آنکه به همکاری با آمریکا در حمله fه عراق و یمن متهم نشود و هدف حمله نیرو‌های مقاومت قرار نگیرد، از آمریکا خواسته جنگنده‌های خود را به پایگاه دیگری منتقل کند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • رسالت امام صادق (ع) انفجار علمی بود
  • اعزام ۵ بالگرد اسرائیلی به غزه برای انتقال نظامیان مجروح
  • عملیات ضدصهیونیستی القسام در خارج از فلسطین
  • جنگنده‌های آمریکا از پایگاه امارات به قطر منتقل شدند
  • انتقال برق تولیدی قشم به شبکه سراسری
  • تصاویر حمله موشکی حزب الله به شهرک نظامی شتولا
  • حزب الله لبنان پادگان «برانیت» رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد
  • تجلیل ازمربیان برتر پادگان حر سپاه در خوی
  • ‌کوهپیمایی کارکنان و پایوران سپاه در خوی
  • صهیونیست‌ها ناچارند تسلیم شوند