Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- منابع خبری از وقوع حادثه برای بالگرد شرکت فلات قاره در خلیج فارس خبر دادند. مدیر مرکز کنترل و هماهنگی عملیات سازمان امداد و نجات هلال احمر گفته است: حادثه سقوط بالگرد نفتی در خلیج فارس ساعت ۲۰:۵۰ به هلال احمر اعلام و تیم‌های امداد دریایی به حالت آماده باش درآمده‌اند.

به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی خبرگزاری میزان؛ یک فروند بالگرد شرکت نفتی فلات قاره که به منظور حمل یک بیمار به جزیره لاوان سفر کرده بود بر فراز خلیج فارس دچار سانحه شد و از رادار محو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابر گزارش‌های منتشر شده در رسانه‌ها؛ پنج نفر سوار بر بالگرد در حال ماوریت بوده‌اند و این بالگرد در حال پرواز از جزیره لاوان به سمت جزیره کیش بوده است.

شبکه خبر در جدیدترین اطلاع رسانی خود نوشته دو نفر از پنج سرنشین بالگرد نجات یافته‌اند و تلاش‌ها برای یافتن سه نفر دیگر ادامه دارد.

در همین حال مدیر مرکز کنترل و هماهنگی عملیات سازمان امداد و نجات هلال احمر به خبرنگار میزان گفته است: حادثه سقوط بالگرد نفتی در خلیج فارس ساعت ۲۰:۵۰ به هلال احمر اعلام و تیم‌های امداد دریایی به حالت آماده باش درآمده‌اند.

وی بدون اشاره به نجات دو نفر از سرنشینان بالگرد سقوط کرده افزود: جستجو‌ها برای یافتن ۵ سرنشین مفقود شده بالگرد ادامه دارد.

گفتنی است اسامی سرنشینان بالگرد به شرح زیر اعلام شده است:

خلبان: کاپیتان سهیلی
کمک خلبان: کاپیتان فتاحی
بیمار: جواد کار اندیش
پزشکیار: بهروز اشکان
همراه بیمار: طالب مرادی

برخی منابع خبری با ارسال عکس زیر روی خروجی خود گفته‌اند این عکس لحظاتی پیش از برخاستن بالگرد از سکو ثبت شده است.

در همین حال در تشریح علت حادثه خبرها اینگونه مخابره شده‌اند که یکی از کارکنان حاضر در یکی از سکوهای نفتی، دچار حمله قلبی شده بود که بالگرد برای انتقال وی به خشکی به پرواز درآمده اما اندکی بعد سقوط می‌کند.

سخنگوی سازمان اورژانس کشور با اعلام اینکه محل سقوط جزیره لاوان بوده است گفت: ۲ نفر از سرنشینان تاکنون پیدا نشده‌اند.

این خبر تکمیل می‌شود...

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۲۱۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی: خطیر در استقلال ماندنی شد

به گزارش "ورزش سه"، واگذاری 85 درصدی سهام باشگاه استقلال به شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس و انتخاب نماینده ویژه توسط این شرکت برای حضور در هیئت مدیره آبی‌ها این احتمال را به وجود آورد که شاید علی خطیر هم از مدیرعاملی این باشگاه برود، اما این اتفاق رخ نخواهد داد.

علی خطیر که در ابتدای فصل مدیریت باشگاه استقلال را در دست گرفته، امسال با چالش‌های زیادی مواجه بوده، اما کارش را ادامه داده و در حال حاضر نیز در راس مدیریت صدرنشین لیگ برتر است.

علی عسگری، مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس، امروز در نخستین جلسه هیئت مدیره باشگاه استقلال پس از واگذاری سهام، تاکید کرد که علی خطیر به کارش در مدیرعاملی این باشگاه ادامه خواهد داد و حداقل تا یک ماه و نیم آینده (پایان فصل) تغییری اتفاق نمی‌افتد.

تغییرات در هیئت مدیره باشگاه استقلال پس از واگذاری سهام آبی‌ها نیز به این زودی اتفاق نمی‌افتد و شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس در نظر دارد تا پس از پایان فصل چنین کاری را انجام بدهد.

دیگر خبرها

  • رسمی: خطیر در استقلال ماندنی شد
  • چشم‌انداز روشن توسعه همکاری ایران و آفریقا طی ۲ دهه آینده
  • مفقود شدن ۲ نفر در سمیرم
  • بهره مندی بیش از ۴۸۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی از خدمات امدادی هلال احمر
  • نجات گردشگران مفقود شده در مسیر کوهنوردی پردیس
  • کرمانشاه به مرکز امداد منطقه غرب کشور تبدیل شود
  • امداد برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان
  • امداد برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان ادامه دارد
  • جان‌باختن یک نفر در حادثه سقوط به دره در دزپارت
  • سقوط خودرو در دره جاده صیدون یک کشته و ۹ مصدوم به همراه داشت