Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-26@19:38:17 GMT

دستگیری سارق صندوق‌های کمک به بیماران صعب العلاج

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۲۳۹۵۹

فرمانده انتظامی شهرستان رامسر از دستگیری سارق سرقت از صندوق‌های کمک به بیماران صعب العلاج و سرطانی در این شهرستان، خبر داد.

به گزارش مردم سالاری، سرهنگ محمدصادق شاه نظری فرمانده انتظامی شهرستان رامسر در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،گفت: در پی وقوع جندین فقره سرقت وجه نقد از صندوق‌های کمک به بیماران صعب العلاج و سرطانی در این شهرستان ، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پس از هماهنگی‌های قضائی، ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با تشکیل تیم‌های اطلاعاتی، موفق شدند متهم را شناسایی کنند.وی گفت: در اقدامی عملیاتی ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی، متهم را که یکی از مناطق آلوده به مواد مخدر در این شهرستان را پاتوق خود قرار داده بود دستگیر کردند.

در این عملیات متهم به همراه ۹ نفر از عاملان افیونی که در حال استعمال مواد مخدر در پاتوق خود بودند دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

وی گفت: ضعف آگاهی از عواقب مصرف مواد مخدر، مهم‌ترین عامل بروز جرایم و آسیب‌های اجتماعی است.

وی ازشهروندان خواست ضمن توجه به هشدار‌های انتظامی در صورت شناسایی عاملان افیونی و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی مراتب را به ۱۱۰ اعلام دارند.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۲۳۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عامل ۱۷ فقره سرقت در فریدن دستگیر شد

سرهنگ جواد افشاری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه ساز و سیم و کابل برق در سطح حوزه استحفاظی شهرستان فریدن، بررسی موضوع برای شناسایی و دستگیری عامل این سرقت‌ها در دستور کار مأموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی‌های میدانی و انجام اقدامات تخصصی توسط مأموران پلیس آگاهی در نهایت هویت سارق در ارتباط با این سرقت‌ها شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی و هماهنگ متهم در مخفیگاهش دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فریدن تصریح کرد: سارق در مواجهه با ادله و مدارک پلیس و در تحقیقات به عمل آمده تا کنون به ۱۷ فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه ساز و کابل‌های برق به ارزش یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال اعتراف کرد که با تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

کد خبر 6088569

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق گاردریل‌های جاده‌ای در شیروان
  • عامل ۱۷ فقره سرقت در فریدن دستگیر شد
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن
  • دستگیری مردی که به بهانه شرکت در مراسم ترحیم مادرش به زنان تعرض می‌کرد
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • شناسایی و دستگیری سارق کامپیوتر خودرو‌ها در مشهد
  • دستگیری سارق، نوجوانان کرمانی را خوشحال کرد
  • دستگیری سارقان محتویات خودرو و کشف ۲۰ پرونده سرقت
  • دستگیری سارق حرفه‌ای سیم و کابل برق با ۳۰ فقره سرقت
  • دستگیری سارقان مسلح طلا و جواهرات در اهر