Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-26@22:21:23 GMT

انصراف پورحسین و برزگر از سوال خود از وزیر کشاورزی

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۲۶۷۶۸

انصراف پورحسین و برزگر از سوال خود از وزیر کشاورزی

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایسکانیوز،سوالات مهرداد لاهوتی نماینده لنگرود، شکور پورحسین شقلان نماینده پارس‌آباد و شهروز برزگر کلشانی نماینده سلماس از محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی در دستور کار امروز (چهارشنبه) پارلمان بود.

براساس اعلام مطهری و پزشکیان که ریاست بخشی از جلسه علنی امروز را برعهده داشتند شکور پورحسین شقلان نماینده پارس‌آباد و شهروز برزگر نماینده سلماس از سوالات خود از وزیر جهاد کشاورزی انصراف دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

304

نمایندگان پارس آباد وزیر جهاد کشاورزی شهروز برزگر

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۲۶۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باانگیزه‌ترین نسخه ملی‌پوش ۳۵ ساله تقدیم پائز

به گزارش "ورزش سه"، شهروز همایونفرمنش که در سه فصل گذشته لیگ برتر والیبال ایران بهترین دریافت کننده قدرتی لیگ بوده، در حال حاضر در آستانه سی و شش سالگی در بهترین فرم خود قرار دارد.

همایونفر منش حالا با آمدن موریسیو موتا پائز انگیزه‌اش در تمرینات بیشتر هم شده است. او که حدود یک ماه پیش پدر خود را از دست داده، حالا تا حدودی روحیه خود را بازیابی کرده و به دنبال نشان دادن بهترین عملکرد خود به سرمربی تیم ملی است.

شهروز همایونفرمنش که در چند تورنمنت سال قبل تیم ملی توسط بهروز عطایی در ترکیب ثابت تیم ملی قرار می‌گرفت، حالا با این نوع تمرینات خوبش در اردوی تیم ملی باز هم می خواهد یکی از شش بازیکن اصلی داخل زمین باشد.

موریسیو موتا پائز که قطعا تا کنون به او رسانده اند که شهروز همایونفر منش بهترین دریافت کننده لیگ برتر والیبال ایران بوده است، روی دریافت های بی نقص او حساب ویژه ای باز خواهد کرد. شهروز همایونفرمنش در فصلی که گذشت نشان داد در آبشار و حمله نیز نسبت به سال گذشته پیشرفت چشمگیری داشته و حالا به یک بازیکن کامل تبدیل شده است.

سبک بازی او و میلاد عبادی پور تقریبا شبیه به هم است، و اگر پائز بخواهد رویه سابق را ادامه دهد باید یکی از این دو را در ترکیب اصلی قرار دهد، اما شاید این مربی با دانش برزیلی- فرانسوی به قرار گرفتن هم زمان این دو در میدان نیز می‌اندیشد.

دیگر خبرها

  • برداشت موز گلخانه‌ای در شهرستان داراب
  • بهره برداری از طرح آبرسانی روستای گل سفید کیار
  • باانگیزه‌ترین نسخه ملی‌پوش ۳۵ ساله تقدیم پائز
  • کنکور هنر ۱۴۰۳ + تاریخ، زمان برگزاری و تعداد سوالات
  • جابه‌جایی ۲۵۲ هزار تن کالا از استان اردبیل
  • گلایه نماینده ولی فقیه در مازندران از انتصاب وزیر سابق به استانداری
  • افزایش ۴۵ درصدی کرایه تاکسی در پارس آباد
  • حل مشکل شهروندان با پیگیری خبری
  • داوطلبان کنکور ۱۴۰۳ به چند سوال در چند دقیقه باید پاسخ دهند؟
  • سوالات عجیب گوگل هنگام مصاحبه کاری