Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر صابر زرین کمر معاون جدید آموزشی و تحصیلات تکمیلی و دکتر علی غفوریان، مدیر عمران دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار شدند.

به گزارش خبرنگار آنا، با حضور دکتر علیرضا لادن مقدم سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار، هیات رئیسه، کارکنان و کارشناسان حوزه معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی مراسم معارفه دکتر صابر زرین کمر معاون جدید آموزشی و تحصیلات تکمیلی و تکریم دکتر مهران مهدی پور و معارفه دکتر علی غفوریان، مدیر جدید عمران و تکریم اسکندر عسگری در سالن کنفرانس این واحد دانشگاهی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار در حکم زرین کمر عضو هیات علمی و معاون جدید آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار آورده است: «با توجه به مجوز کمیته انتصابات دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان به موجب این حکم جنابعالی به مدت یک سال به عنوان معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار منصوب می شوید.»

«امید است با رعایت تقوی و بهره گیری شایسته از توانمندی‌های سرمایه ای انسانی، تمامی توان و کوشش خود را مصروف حفظ مصالح و سئونات دانشگاه کنید.»

صابر زرین کمر، پژوهشگر برتر گروه علوم پایه، دارای دکترای تخصصی فیزیک نظری از دانشگاه صنعتی شاهرود و عضو هیات علمی دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار، مدیر پیشین پژوهش و فناوری واحد گرمسار، بیش از 110 مقاله در مجلات معتبر دنیا که اغلب آنها در وبگاه Thompson Reuters دارای نمایه هستند منتشر کرده و تعداد ارجاعات ثبت شده در سایت Google Scholar به مقالات ایشان 1309 بار و ضریب h-index وی 19 است.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار همچنین در حکم دیگری دکتر علی غفوریان، عضو هیات علمی این واحد دانشگاهی را به عنوان مدیر عمران منصوب کرد.

لادن مقدم در نامه های جداگانه ای از زحمات و تلاشهـــای صـادقانه و مؤثر دکتر مهران مهدی پور در مدت تصدی معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی و اسکندر عسگری در سمت مدیریت عمران تشکر و قدردانی کرد.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۲۹۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اراک قهرمان مسابقات تنیس روی میز منطقه ۵ دانشگاه آزاد شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مسابقات تنیس روی میز منطقه ۵ استادان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی در بخش برادران به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد با حضور تیم‌هایی از واحد‌های دانشگاهی بروجرد، اراک، همدان و سنندج برگزار شد.

تیم دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد متشکل از عباس نقوی، سیدحسین موسوی، محسن ظفری و هادی چنور در این مسابقات شرکت کرده بود که در پایان تیم دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک به مقام نخست رسید و تیم‌های بروجرد و سنندج به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.

در بخش انفرادی این مسابقات عباس نقوی از واحد بروجرد به مقام دوم رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • دکتر طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین + فیلم و عکس
  • فیلم و عکس | تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین
  • اراک قهرمان مسابقات تنیس روی میز منطقه ۵ دانشگاه آزاد شد
  • سرپرست دانشگاه علوم پزشکی هوشمند منصوب شد
  • مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک
  • تحول بی‌واسطه با مردم
  • «برنامه بی‌واسطه» دستاوردهای محققان دانشگاه آزاد اسلامی را به تصویر کشید
  • بهره برداری از واحد تخصصی فیزیوتراپی کف لگن در شهرکرد