Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-26@14:53:21 GMT

ترامپ دیدار رئیس سازمان سیا با رهبر کره شمالی را تأیید کرد

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۳۳۵۹۲

رئیس جمهوری آمریکا در پیامی توئیتری تایید کرد که مایک پامپئو - رئیس کنونی سازمان سیا و نامزد تصدی پست وزارت خارجه آمریکا - با رهبر کره شمالی دیدار کرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا در پیامی توئیتری، دیدار مایک پامپئو رئیس سازمان سیا را کیم جونگ اون را تأیید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترامپ در توئیت خود نوشت:

«مایک پامپئو هفته گذشته با کیم جونگ اون در کره شمالی دیدار کرد. دیدار بدون تنش بود و روابط خوبی شکل گرفت. جزئیات این نشست در حال بررسی است. خلع‌سلاح هسته‌ای چیز خوبی برای جهان، و همچنین برای کره شمالی است!».

روز گذشته بود که مقام های آمریکایی اعلام کردند که مایک پمپئو مدیر سیا و نامزد احراز پست وزیر خارجه آمریکا به تازگی با کیم جونگ اون رهبر کره شمالی دیدار محرمانه ای داشته است تا درباره نشست برنامه‌ریزی شده با دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا مذاکره کنند.

پمپئو عالی ترین مقام رسمی آمریکایی است که با رهبر کره شمالی دیدار داشته و این مساله نشانگر عزم ترامپ برای تبدیل شدن به نخستین رئیس جمهور آمریکا است که تاکنون با یک رهبر کره شمالی دیدار کرده است.

یک مقام دیگر آمریکایی نیز تاکید کرد: این دیدار توسط رئیس سازمان اطلاعات و جاسوسی کره جنوبی ترتیب داده شده است و هدف اصلی از این نشست ارزیابی این مساله بوده است که آیا رهبر کره شمالی برای انجام مذاکرات جدی آماده است یا نه.

ترامپ نیز پیش از این اعلام کرده بود که ایالات متحده در حال تماس های مستقیم در عالی ترین سطوح با کره شمالی است تا نشستی بین او و رهبر کره شمالی ترتیب داده شود.

منبع:تسنیم

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۳۳۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ: پلیس باید دانشجویانی که مخالف (نسل‌کشی) اسرائیل در غزه هستند را به شدت سرکوب کند

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا در حالیکه در راهروی دادگاه نیویورک به اتهام آزار و اذیت جنسی یک بازیگر فیلم‌های غیراخلاقی حضور داشت در واکنش به اعتراضات دانشجویان به نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه اظهار کرد: اتفاقاتی که در دانشگاه‌ها مثل دانشگاه کلمبیا، نیویورک و بقیه درحال رخ دادن می‌باشد، واقعاً مایه شرمساری هست.

وی با کنایه به بایدن رئیس جمهور فعلی آمریکا گفت: در واقع این وضع مربوط به بایدن است. او (بایدن) در حال دریافت سیگنال اشتباهی از افراد است، او (بایدن) یک صدای اشتباه دریافت می‌کند. بایدن نمی‌داند که چه افرادی پشت این اعتراضات هستند و این یک وضع آشفته هست. تکرار می‌کنم چیزی که در دانشگاه‌ها رخ میدهد، مایه شرمساری است.

رئیس جمهور پیشین آمریکا بیان کرد: افرادی که بیرون دادگاه هستند می‌خواهند به دادگاه اعتراض کنند ولی ما شاهد وضع پلیسی هستیم که تا حالا دیده نشده است!

ترامپ در پایان افزود: هنوز هیچ کسی به دانشگاه‌ها فرستاده نشده در حالی که آنها خیلی افراد رادیکالی هستند که در حال نابودکردن دانشگاه‌ها هستند.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

 

انتهای پیام/

محمدامین متین فر

دیگر خبرها

  • جو بایدن به زودی می‌میرد | دلیل پیروزی احتمالی ترامپ مشخص شد
  • رئیس جمهوری با حدود یکصد اتهام
  • سیاست خارجی ترامپ در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا
  • سناریوی زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • سناریو زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • ترامپ: پلیس باید دانشجویان مخالف اسرائیل را به شدت سرکوب کند
  • ترامپ: پلیس باید دانشجویانی که مخالف (نسل‌کشی) اسرائیل در غزه هستند را به شدت سرکوب کند
  • بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!
  • بیانیه هشدار آمیز خواهر رهبر کره شمالی؛ خود را در معرض خطر قرار ندهید
  • ترامپ: با بایدن، صلح در خاورمیانه وجود نخواهد داشت