Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-27@21:26:39 GMT

تخریب حیاط اداره آموزش‌وپرورش قرچک توسط مالک

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۳۷۳۱۵

تخریب حیاط اداره آموزش‌وپرورش قرچک توسط مالک

مالک ملک آموزش و پرورش با حکم قضائی حیاط اداره آموزش‌وپرورش را تخریب کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از قرچک آنلاین; طی روزهای گذشته مالک زمین آموزش و پرورش قرچک با حکم قضائی برای تحویل ملک اقدام نموده است و با ورود با لودر وارد حیاط اداره شده و اقدام به تخریب آن می نماید و در این تخریب حیاط آموزش‌وپرورش را از بین می برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 مهدی نیکبخت مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان قرچک در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: این فرد مالکی است که از مدت‌ها قبل یعنی 10 سال اخیر اسناد مالکیتی بخشی از  زمین اداره آموزش‌وپرورش را در اختیار دارد و بعد از مدت‌ها رأی خلع ید و قلع و قمع را دریافت و روز گذشته برای اجرای آن اقدام کرد.

وی افزود: این فرد روز گذشته با آوردن لودر به حیاط اداره آموزش‌وپرورش شهرستان قرچک تلاش کرد قسمتی از زمین که مربوط به خودش است را تحویل بگیرد،‌وی 1000 متر از زمین اداره آموزش‌وپرورش را تملک دارد و برای اجرای حکم آمده بود که با رایزنی‌ها متوقف شد.

مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان قرچک تصریح کرد: تصمیم داریم با رایزنی بخشی از زمین را معاوضه کنیم یا بخریم و به دنبال حل مشکل هستیم. هنوز مالک قیمتی اعلام نکره است و اعلام می‌کند که زمینش را می‌خواهد اما در تلاش هستیم ارزش ملک را مشخص کنیم تا آن را بخریم یا معوض کنیم.

ادا ره آموزش و پرورش محل تربیت فرزندان ما است و نباید مسئولان شهرستان اجازه این کار را دهند و با مالک صحبت های لازم را انجاو دهند، تا محل فرهنگی و دانش شهرستان تخریب شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۳۷۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخاله‌های ساختمانی مهمترین عامل آسیب زا به طبیعت مهریز


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، روح الله زارع خورمیزی به مناسبت هفته زمین پاک گفت: وجود ۱۱۴ هکتار نخاله‌های ساختمانی و ضایعات مختلف واحد‌های صنعتی در کنار انواع پسماندها، وضعیت بسیار نامناسبی و غیر بهداشتی را در شهرستان ایجاد کرده است.


وی فرهنگ سازی و همراهی ادارات را از مهمترین ماموریت‌های این اداره حفظ محیط و زمین پاک عنوان کرد.


رییس اداره حفاظت محیط زیست مهریز ادامه داد: به رغم اینکه طرح مدیریت پسماند در شهرستان مصوب شده ولی هنوز در عمل شاهد اجرای آن نیستیم و این یکی از مشکلات اصلی است.


زارع گفت: حمل و دفن زباله در گودی که به همین منظور در شهرستان وجود دارد اصلا به هیچ وجه مناسب و پذیرفته نیست.


وی تصریح کرد: مدیریت نخاله و پسماند یکی از مطالبات مردم برای حفظ محیط سالم زندگی است که امیدواریم در شهرستان اجرایی شود.

دیگر خبرها

  • به هنرستان‌ها توجه ویژه شود
  • همکاری همه جانبه آموزش‌ و پرورش در کنگره شهدای استان تهران
  • برنامه‌های بزرگداشت هفته معلم در شأن این قشر برگزار شود
  • لزوم یادآوری اهمیت صنعت بازیافت از طریق آموزش/ سوخت‌ مازوت برای کره زمین سمّ است
  • رفع تصرف اراضی ملی در گشت رودخان
  • چرا اردستان معاونت آموزشی و پرورشی ندارد؟
  • نخاله‌های ساختمانی مهمترین عامل آسیب زا به طبیعت مهریز
  • برگزاری کلاسهای آموزش محیط زیست در ارومیه
  • تجلیل از دست اندرکاران حوزه سلامت شهرستان قرچک
  • مدرسه سازی در سیستان و بلوچستان با مشارکت خیران