Web Analytics Made Easy - Statcounter

یاسوج- شهردار مادوان گفت: تعیین تکلیف بازنگری طرح هادی شهر مادوان با به روز رسانی کارشناسی شده برای تحقق طرح جامع ضروری است.

به گزارش خبرنگار مهر، داریوش جهانبخش عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: هدفگذاری هایی برای به روز رسانی طرح با بکارگیری ظرفیت مشاور انجام شد که تاخیر در ارائه و عدم به روز رسانی و انطباق با وضعیت طرح جامع مشکلاتی را به وجود آورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جهانبخش با اشاره به مشکلات زیرساختی در شهر مادوان، ابراز داشت: مادوان شهری با پیکری پیچیده و درهم تنیده است که با ساختار ناموزون شکل گرفته و نظارت در ساخت و سازها نبوده است و بی توجهی متولیان امر در حوزه ساخت و سازهای مادوان محسوس است.

وی افزود: ‌این مسئله مشکلات فراوانی را برای شهرداری رقم می زند که برنامه ریزی برای تهیه طرح بازنگری شده انجام و بازنگری طرح در دست اقدام است.

جهانبخش این طرح را مهمترین ابزار برای توسعه شهری دانست و گفت: از سالهای گذشته قرار بود که بازنگری انجام شود و باید هرچه سریعتر تعیین وضعیت در حوزه بازنگری طرح هادی مادوان عملیاتی شود.

جهانبخش گفت: پس از چند سال هنوز تحقق این طرح را شاهد نیستیم و باید طرح هرچه سریعتر به روز شود.

جهانبخش اظهار داشت: در شهر مادوان با تبیین راهبردها و تعیین اولویت ها اقدامات مناسبی انجام شده است.

وی با اشاره به اقدامات انجام گرفته در سال گذشته، ابراز داشت: اجرای زیر سازی و آسفالت در مادوان در نو ع خود بی نظیر بود و نهضت آسفالت به معنای واقعی محقق شد.

جهانبخش ساماندهی و نگهداری فضای سبز، خرید المان نوری، بهسازی مسیر روان آب شهر، بازگشایی خیابان ها، نوسازی سیستم سخت افزاری و تجهیز شهرداری به سیستم نرم افزاری را از جمله اقدامات انجام شده سال گذشته دانست.

وی افزود: پرداخت بدهی شهرداری به پیمانکاران تا ۵۰ درصد در سال ۹۶ عملیاتی شد.

شهردار مادوان با اشاره به استقبال از فصل بهار و تلاش برای خدمات رسانی به گردشگران گفت:‌ تنظیف معابر به شکل ۲۴ ساعته، آذین بندی سطح شهر، کاشت گل و گیاه، ترمیم جداول و پیاده روها، رنگ آمیزی جداول، خط کشی معابر و بسیج امکانات و استفاده حداکثری از تجهیزات برای پوشش خدمات سفر انجام شد.

وی اظهار داشت: شهر مادوان بین دو شهر گردشگری یاسوج و سی سخت واقع شده و این موضوع خدمات حداکثری ما را طلب می کرد.

جهانبخش گفت: در سال ۹۷، بر اساس احکام اقتصاد مقاومتی، قوانین دولتی و برنامه ششم توسعه تبیین اهداف توسعه و رشد شهر مادوان انجام شد.

وی ادامه زیرسازی وآسفالت، ایجاد کانال دفع آبهای سطحی و تکمیل ساختمان آتش نشانی را از جمله هدفگذاری های سال ۹۷ دانست و گفت: همچنین تحقق جدول گذاری، لکه گیری خیابان ها و ترمیم نوار حفاری شده، ایجاد سالن همایش و احداث ساختمان مدیریت از جمله سایر اهداف است.

جهانبخش از هدفگذاری ایجاد پارک و فضای سبز در شهر مادوان خبر داد و گفت: در صورت واگذاری زمین که طرح مطالعاتی آن انجام شده است،  پارک ۷۰ هکتاری با پیش بینی ۲۵۰ میلیون تومان ایجاد خواهیم کرد.

وی افزود: این طرح با فاز بندی و پیش بینی تکمیل نهایی که تا مرز ۲ میلیارد تومان با اخذ وام می رسد، عملیاتی خواهد شد.

جهانبخش اظهار کرد: همچنین ساماندهی نظام حمل و نقل از طریق تغییرات کالبدی شبکه راه ها و یا اقدامات کنترلی و تسهیل کننده و کاهنده سرعت در دست پیگیری است.

شهردار مادوان کمبود زیرساخت آموزشی را از جمله مشکلات شهر مادوان دانست و بر رفع هرچه سریعتر این موارد با ارائه خدمات مناسب و توزیع خدمات تاکید کرد.

وی افزود: افزایش و بهبود زیرساخت های ورزشی نیز در این شهر ضروری است.

منبع: مهر

کلیدواژه: مبلمان شهری کهگیلویه و بویراحمد یاسوج مجله ایران مهر بوشهر کرمانشاه گرگان شهرکرد بارش باران شیراز خرم آباد سال حمایت از کالای ایرانی هفته هنر انقلاب اسلامی خطبه های نماز جمعه ارتش جمهوری اسلامی ایران اشتغال کهگیلویه و بویراحمد گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۳۷۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه محرمانه AFC برای استقلال و پرسپولیس

 مهلت باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس برای بارگذاری مدارک منتسب به دریافت مجوز حرفه‌ای به پایان رسیده است.

به گزارش مشرق، یکی از شروط برای تیم‌های استقلال و پرسپولیس به منظور کسب مجوز حرفه‌ای پرداخت بدهی‌های خارجی و تعیین تکلیف پرونده‌هایی بود که منجر به رای صدور نهایی شده بود.

دیگر موضوعی که کنفدراسیون فوتبال روی آن در مورد این دو تیم ایرانی زوم کرده بود، تفکیک مالکیت بود. نامه فدراسیون فوتبال برای تفکیک مالکیت این دو باشگاه به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال شده است.

البته نامه ارسالی و نظر کمیته صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال در مورد تیم‌های ایرانی که به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال شده محرمانه است. اما بر اساس خبرهای رسیده مجوز حرفه‌ای تیم‌های استقلال و پرسپولیس از سوی این کمیته تایید شده است.

با واگذاری تیم‌های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی به زودی پرونده بدهی‌های دو تیم که بیشتر داخلی هستند، تعیین و تکلیف خواهد شد. هم چنین با این واگذاری مقرر شد منبعد هیچ پرونده خارجی بدون تعیین و تکلیف رها نشود. به واقع از این پس مالکان دو باشگاه استقلال و پرسپولیس اجازه نخواهند داد مربی و بازیکن خارجی از استقلال و پرسپولیس شکایت کنند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • ضرورت توسعه زیرساخت‌های اقامت و حمل و نقل در خراسان رضوی
  • نامه محرمانه AFC برای پرسپولیس و استقلال
  • نامه محرمانه AFC برای استقلال و پرسپولیس
  • تعیین تکلیف معلمان پایه ابتدایی گلستان تا خرداد ماه
  • تعیین تکلیف حدود ۴ هزار میلیارد ریال از اموال تملیکی خوزستان
  • تعیین تکلیف ۶۵۷۰۰ وسیله نقلیه توقیفی در تهران
  • تعیین تکلیف بیش از ۳ هزار میلیارد ریال از اموال تملیکی خوزستان
  • ۲۱ اردیبهشت؛ تعیین تکلیف ۴۵ کرسی مجلس
  • تعیین تکلیف حسن یزدانی برای المپیک پاریس
  • تعیین تکلیف رینگ شهری یزد بعد از ۲۵ سال