Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-29@07:07:06 GMT

3 بازیکن ایرانی در بین 10 فوتبالیست برتر آسیا

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۲۶۸۴۰

3 بازیکن ایرانی در بین 10 فوتبالیست برتر آسیا

رکنا: مهاجم کره‌ای تاتنهام به عنوان برترین بازیکن سال فوتبال آسیا انتخاب شد.

مجله معتبر فورفورتو در نهایت ۱۰ بازیکن برتر قاره آسیا را معرفی کرد که در آن، سون هیونگ مین کره‌ای که در تیم تاتنهام عملکرد بسیار خوبی داشت به عنوان برترین بازیکن فوتبال قاره کهن انتخاب شد و علیرضا جهانبخش در رده سوم قرار گرفت که پیشرفت خوب او را می رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۱۰ – رضا قوچان‌نژاد ( ایران – هیرنفین)

مهاجم تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران و باشگاه هیرنفین دهمین بازیکن برتر سال لقب گرفت. قوچان‌نژاد ۳۰ ساله نشان داد همچنان راه گل زدن را بلد است. او در فصل گذشته ۲۰ گل برای تیمش به ثمر رساند و در جدول آقای گل لیگ هلند در رده دوم قرار گرفت. با این حال امسال او کمی از نظر گلزنی افت داشت. هر چند با همین عملکرد هم نمی‌توان بازی‌های خوب قوچان‌نژاد را فراموش کرد. ایران قطعا در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه خط حمله بسیار قدرتمندی در اختیار دارد.

۹ـ سردار آزمون (ایران – روبین کازان)

یکی از ستاره‌های قاره آسیا که زمزمه‌های زیادی درباره رفتن او از لیگ روسیه شنیده می‌شود. او همه جا نشان داده که شم گلزنی بالایی دارد. لیگ روسیه، جام ملت‌های آسیا، انتخابی جام جهانی و لیگ قهرمانان اروپا. او قرار است مهاجم تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه باشد و توانایی به ثمر رساندن گل‌های زیاد را دارد. تعجبی ندارد که از لیورپول به عنوان مقصد نهایی او یاد شود و باید منتظر ماند و پیشرفت سردار آزمون را دید.

۸ – عمر خریبین (سوریه - الهلال)

۷ - متئو لکی (استرالیا - هرتابرلین)

۶ – عمر عبدالرحمان (امارات – العین)

۵ – مت رایان (استرالیا – برایتون)

۴ – شینجی کاگاوا (ژاپن – بورسیادورتموند)

۳ – علیرضا جهانبخش (ایران – آلکمار)

جهانبخش امسال یکی از بهترین بازیکنان لیگ هلند بوده است و به سرعت به بازیکن محبوب هواداران تیمش تبدیل شد. او در آستانه آقای گلی لیگ هلند هم است و پاس گل‌های زیادی به هم تیمی‌هایش داده است. جهانبخش نه تنها در لیگ هلند خودش را به عنوان ستاره نشان داده است بلکه در تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران هم عملکرد بسیار خوبی به نمایش گذاشته است.

۲ ـ آرون موی (استرالیا – هادرزفیلد)

۱ - سون هیونگ مین (کره جنوبی – تاتنهام)

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: سقوط هواپیما سلامت مهم ترین های 24 ساعت سقوط جت شخصی در ایران فوتبال آسیا آسیا فوتبالیست ایرانی مهاجم عکس جوان پسر ایران دختر اعدام فیلم زندگی همدان مرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۲۶۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) درخشش خیره کننده مهدی قایدی در امارات؛ بی‌توجهی آقای فوتبالیست به مهریه میلیاردی

مهدی قایدی این فصل در ۲۱ بازی ۹ گل زده و ۵ پاس گل داده تا جزو ۵ بازیکن برتر فصل امارات شناخته شود. درخشش مهدی قائدی در امارات در حالی رخ داده است، که در روز‌های اخیر برخی رسانه‌ها با اشاره به طلاق این بازیکن از همسرش نوشتند: «پس از طلاق و جدایی، همسر این بازیکن تمامی اموال و دارایی او را که به نام خودش بوده، ضبط کرده و حاضر به پس دادن نیست.

 این در حالی است که قیمت آپارتمان شمال شهر تهران، ویلای شمال و ماشین خارجی ستاره لژیونر چند برابر مهریه همسرش است، اما همسر این بازیکن این اموال را گرفته و مهریه هم می‌خواهد.»

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 منبع: مهر

tags # مهدی قایدی سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • ملاقات دختران فوتبالیست با سفیر ایران؛ تورنمنت کافا به ایستگاه پایانی رسید
  • جزئیات تجاوز چهار افغانی به فوتبالیست ایرانی
  • «اسنوس» مواد مخدر جدید فوتبالیست‌های لیگ برتر
  • (ویدئو) درخشش خیره کننده مهدی قایدی در امارات؛ بی‌توجهی آقای فوتبالیست به مهریه میلیاردی
  • به لیگ برتر خوش برگشتی آقای جیمی واردی!
  • خروج والیبال ایران از مسیر رشد
  • یک بازیکن کامل از دید فرشاد پیوس؛ تکنیک مارادونای ایران و سرزنی علی دایی!
  • درخشش فوتبالیست‌ها و فوتسالیست‌های قزوین
  • تیم‌داری در طرشت به روش کدخدامنشی
  • فوتبالیست قرمزپوش لیگ برتری در ۷ سال فقط یک‌دقیقه بازی کرده!