Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی کریمی مربی تیم سپیدرود رشت و بازیکن پیشین پرسپولیس و تیم ملی پست جدیدی را در اینستاگرام خود منتشر کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

علی کریمی مربی تیم سپیدرود رشت و بازیکن پیشین پرسپولیس و تیم ملی پست جدیدی را در اینستاگرام خود منتشر کرد. او در این پست نوشت :

خوبی دلیل جاودانگی خواهد بود پس به راهت ادامه بده

محمدعلی کریمی پاشاکی (متولد ۱۷ آبان ۱۳۵۷) مشهور به علی کریمی، بازیکن بازنشسته و مربی فوتبال ایرانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در دوران بازیگری ۱۸ سالهٔ خود از سال ۱۳۷۵ تا ۱۳۹۳، سابقهٔ بازی در لیگ ۴ کشور ایران، امارات، آلمان و قطر و باشگاه‌های فتح، پرسپولیس، الاهلی امارات، بایرن مونیخ، القطر، استیل‌آذین، شالکه ۰۴ و تراکتورسازی را دارد.

علی کریمی که به‌عنوان یک بازی‌ساز دریبل‌زن شناخته می‌شد، به «جادوگر» و «مارادونای آسیا» ملقب شده‌است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم سپیدرود رشت بازیکن پیشین پرسپولیس تیم سپیدرود رشت سپیدرود رشت علی کریمی مربی تیم سپیدرود رشت محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید لیگ برتر بارسلونا تیم ملی فوتبال ایران استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم پرسپولیس مهدی طارمی رونالدو لیگ قهرمانان آسیا فوتبال باشگاه پرسپولیس تراکتورسازی فوتبال جهان علی کریمی برانکو یورو 2016

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۵۰۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گواردیولا: هنوز هم عاشق بایرن مونیخ هستم!

به گزارش "ورزش سه"، گواردیولا پس از ترک بارسلونا راهی فوتبال آلمان شد تا هدایت بایرن مونیخ را برعهده بگیرد و توانست قهرمانی در رقابت‌های بوندسلیگا را با این تیم تجربه کند و پس از آن راهی منچسترسیتی و لیگ برتر انگلیس شد.

دوران حضور او در بایرن هنوز برایش خاطره‌انگیز است و شرایط فعلی بایرن مونیخ باعث شد که اسکای اسپورت در گفتگویی که با این مربی اسپانیایی داشت درباره تلاش مدیران این باشگاه برای انتخاب سرمربی بعدی‌اش از او سوال کند.

گواردیولا در پاسخ به این سوال که آیا از این که بایرن هنوز نتوانسته مربی جدید پیدا کند غافلگیر شده است یا خیر گفت:« این اتفاق بالاخره رخ می‌دهد، دیر یا زود. آنها مربی درست را انتخاب خواهد کرد، بسته به این که چطور می‌خواهند بازی کنند، بازیکنانی که دارند و همه این مسائل.

گاهی این کار سخت‌تر است اما آنها مربی مدنظرشان را پیدا خواهند کرد. بایرن همیشه منابع خوبی دارد، افرادی که در هیئت مدیره هستند بسیار باهوش هستند و گزینه درست را انتخاب خواهند کرد. این آرزویی است که برای آنها دارم چون هنوز عاشق این باشگاه هستم. در این شهر حس خیلی خوبی داشتم و دوستان واقعا خوبی در آنجا دارم.»

دیگر خبرها

  • ربیعی: به استقلال تبریک می‌گویم اما حق تیمم باخت نبود
  • تقدیر از سرمربی پیشین با چاشنی احتیاط برای بازیکنان
  • تعیین نتایج قبل از برگزاری مسابقات در سطوح پایه فوتبال!
  • کاپیتان سابق استقلال: آن سپاهانی بدون شک خودش دختر نداشت | نکونام امروز بازیکن نیمکت نشین را فیکس کند
  • تعویض‌های اوسمار باز هم اشتباه بود!
  • استیلی: اوسمار خوب است، ولی صبر کنید!
  • لیکرز به دنبال تغییر سرمربی
  • استیلی: اوسمار خوب است ولی صبر کنید!
  • مهربان: جعفرپور هدف بزرگی دارد
  • گواردیولا: هنوز هم عاشق بایرن مونیخ هستم!