Web Analytics Made Easy - Statcounter

هفته چهارم مسابقات کورس اسبدوانی بهاره کشور در مجموعه سوارکاری شهرستان گنبدکاووس با معرفی چابکسواران و اسب‌های برتر به‌کار خود پایان داد. ۳۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۶ استانها گلستان نظرات

حکیم ایگدری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در گنبدکاووس اظهار داشت: هفته چهارم مسابقات اسبدوانی کورس بهاره کشور با شرکت 59 چابک‌سوار در مجموعه سوارکاری شهرستان گنبدکاووس برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در مسابقات هفته چهارم کورس بهاره، 59 رأس اسب در 6 دور یک‌هزار و یک‌هزار و 200 متری با هم رقابت کردند.

ایگدری تأکید کرد: در پایان این هفته، رامین قهرمانی با اسب میراث بصیر در دور نخست، آرمین آق‌آتابای با اسب نور‌آی در دور دوم و آق اویلی‌بشگرد با اسب عروس بندر در دور سوم و همچنین در دورهای چهارم، پنجم و ششم هم کمال‌دالیجه عطا به ترتیب با اسب‌های ابر سیاه، لان‌زا و ریو کنزو عنوان‌های نخست را کسب کردند.

دبیر هیئت سوارکاری استان گلستان با بیان اینکه در رقابت‌های امروز سوارکاران با اسب‌هایی از نژادهای ترکمن، دوخون و تروبرد با هم رقابت کردند، گفت: به مربیان، سوارکاران و صاحبان اسب‌های برتر در این هفته بیش از 726 میلیون و 250 هزار ریال جایزه نقدی اهدا شد.

وی تأکید کرد: هفته پنجم کورس بهاره فردا در گنبدکاووس برگزار و در فصل‌های بهار، تابستان، پائیز در شهرهای آق‌قلا، بندرترکمن و گنبدکاووس کورس‌های سوارکاری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ ت

R41471/P1336/S6,70/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۵۲۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتلتیکو مادرید ۳-۱ اتلتیک بیلبائو؛ تثبیت رتبه چهارم با غلبه بر رقیب مستقیم

شاگردان دیگو سیمئونه مقابل رقیب مستقیم خود در مسیر کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا به سه امتیاز مهم خانگی رسیدند و حالا دیگر نگران نیستند که تیم ارنستو والورده به آنها برسد.

طرفداری | در چهارچوب دیداری از هفته سی و سوم رقابت‌های لالیگا، اتلتیکو مادرید میهمان اتلتیک بیلبائو بود:

اطلاعات بازی اتلتیکو مادرید - اتلتیک بیلبائو بستر برگزاری: هفته ۳۳ لالیگا؛ فصل 24-2023 تاریخ: شنبه، ۸ اردیبهشت 140۳ (۲۷ آوریل 2024) ساعت: ۲۲:۳۰ به وقت تهران مکان: واندا مترو پولیتانو، مادرید داور: خوان مارتینز گلزنان: رودریگو دی پل (۱۵)، آنخل کوریا (52)، اونای سیمون (۸۰ گل به خودی) / نیکو ویلیامز (۴۵)

 

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • میزبانی فینال جام حذفی در کرمان مشروط شد!
  • اتلتیکو مادرید ۳-۱ اتلتیک بیلبائو؛ تثبیت رتبه چهارم با غلبه بر رقیب مستقیم
  • انتخابات مرحله دوم گنبد در ۲۳۰ شعبه برگزار می شود
  • شکست سنگین دورتموند مقابل لایپزیش/ بایرن مونیخ پیروز شد + فیلم
  • تاریخ برگزاری مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • تاریخ برگزاری مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال
  • روز سوم هفته سوم کورس سوارکاری بهاره گنبدکاووس برگزار شد
  • معرفی برترین‌های روز سوم هفته سوم کورس سوارکاری بهاره گنبدکاووس
  • ۲ مدال باارزش نقره و برنز از مسابقات قطرجونیور
  • افزایش 8 درصدی مبلغ جایزه رولان گاروس