Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-30@10:13:38 GMT

دو پسرخاله کابینت ساز در خیابان پیروزی تهران دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۵۵۰۳۲

حوادث رکنا: پسرخاله های سارق در محدوده خیابان پیروزی زمین گیر شدند.

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سرهنگ فخرالدین افراسیابی رییس پایگاه چهارم پلیس Police آگاهی تهران بزرگ درباره جزئیات این خبر گفت: در مورخه ۱۷ فروردین ۱۳۹۷ پرونده ای با موضوع سرقت Stealing منزل از کلانتری ۱۴۶ حکیمیه به پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ ارجاع شد که طی آن سارق یا سارقین اقدام به سرقت ۸۰ میلیون تومان پول و طلاجات کرده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: همزمان با وقوع این سرقت ، کارآگاهان به شباهت سرقت اخیر با سرقت منزل دیگری مظنون شده و در بررسی هر دو سرقت اطلاع پیدا کردند که مالباختگانِ هر دو پرونده نسبت به تعویض ویترین و کابینت منازل خود اقدام کرده و دقیقا سرقت ها نیز در فاصله زمانی حضور کابینت ساز در منازل آنها صورت گرفته است.
افراسیابی ادامه داد: همزمان با انجام اقدامات پلیسی کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که سارقین از طریق سایت دیوار قصد فروش عتیقه جات متعلق به یکی از شکات ( مالباختگان ) را دارند.
رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران گفت: پس از شناسایی محل تردد سارقین در محدوده خیابان پیروزی ، متهمین دستگیر شدند و در بازرسی اولیه مقادیری از اموال مسروقه متعلق به یکی از مالباختگان از آنها کشف شد.
وی در خاتمه گفت: متهمین پرونده ۳۰ و ۲۴ ساله و دارای نسبت فامیلی با یکدیگر هستند که در همان تحقیقات اولیه به سرقت در پوشش انتشار آگهی به بهانه نصب ویترین و کابینت در منازل و شرکت ها اعتراف صریح نمودند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سقوط هواپیما سلامت مهم ترین های 24 ساعت سقوط جت شخصی در ایران حوادث Accidents پلیس Police سرقت Stealing منزل کابینت اخبار حوادث سارق تهران تبهکار شوم پسرخاله حوادث تهران اخبار تهران عکس جوان دختر دادگاه وحشیانه تجاوز به دختر فیلم حوادث تهران تجاوز گروهی حوادث همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۵۵۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراف به ۴۰ فقره سرقت از انباری در شرق تهران

 سردار علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی تهران اظهار کرد: با وقوع یک فقره سرقت از انباری خانه‌ای در شرق تهران، موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت ادامه داد: تحقیقات ابتدایی کارآگاهان نشان می‌داد یک مرد جوان در ساعات پایانی شب به پارکینگ خانه مراجعه و پس از شکستن درب انباری اقدام به سرقت لوازم با ارزش کرده و پس انجام اعمال مجرمانه با موتورسیکلت خود متواری شده است.

وی افزود: کارآگاهان در نخستین‌گام با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و اقدامات اطلاعاتی هویت متهم را شناسایی کردند و متوجه شدند وی به خانه‌های زیادی در شرق تهران دستبرد زده است.

این مقام ارشد انتظامی عنوان کرد: پس از کشف این سرنخ مهم در پرونده کارآگاهان با روش‌های علمی و بررسی‌های موشکافانه مخفیگاه متهم را در شرق تهران شناسایی و پس از هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی وی را طی یک عملیات پلیسی دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی تهران خاطر نشان کرد: متهم پس از انتقال به پایگاه چهارم پلیس آگاهی در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر ۴۰ فقره سرقت انباری از خانه‌های شهروندان به ارزش یک میلیارد ریال در نقاط مختلف شرق تهران اعتراف کرد.

وی با بیان اینکه مقادیری اموال مسروقه از مخفیگاه متهم کشف شده است، خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهم برای کشف جرائم احتمالی و شناسایی سایر مال باختگان در اختیار کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • اعتراف به ۴۰ فقره سرقت از انباری در شرق تهران
  • سارق ۲۰ میلیاردی منازل در اصفهان دستگیر شد
  • کشف ۸ فقره سرقت در دیر/ سارق دستگیر شد
  • متروسواران بخوانند؛ شگرد عجیب سرقت که تازه کشف شد!
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان اماکن خصوصی و کشف اموال سرقتی
  • هشدار؛ متروسواران تهرانی حتما بخوانند!
  • شگرد عجیب سرقت در مترو
  • سرقت از مردم در پوشش کمک برای خرید بلیت مترو
  • انتشار مشخصات بیش از ۸۵۰ قلم کالای مسروقه در سامانه نما
  • ­سرقت با شگرد تعویض کارت بانکی در مترو